Käyttäjä37829
Seuratut keskustelut
Kommentit
Juu. Budbee palkkaa ihan varmasti enemmän työntekijöitä trustpilotin muka positiivisten arvostelujen tekoon kuin asiakaspalveluun. Chatti ja aplikaatiossa paketin päivämäärän määrittäminen ei toimi.
Aivan. Aplikaatio toimii , jos ostaa sen kalliin kuukausimaksullisen aplikaatio-version. Se basic-versio ei yleensä toimi.
Ei ole luotettava.
Splikaatio ei toimi. Asiakaspalvelun ainoa yksi henkilö ei osaa ikinä aittaa ja käyttää päivänsä siihen , että pyytää poistattamaan eri arvostelusivustoilta huonoja arvosteluja Budbeelta.
Sille ainoalle asiakaspalveluhenkilölle pitäis antaa potkut, koska ei osaa auttaa eikä halua auttaa. Vaihtoi muka toimituspäivän kolmella päivällä eteenpäin kun pyydettiin asiakaspalvelun kautta. EI OLLUT VAIHTANUT. Turhaan oli lähetti mennyt ulko-oven taakse ja sieltä soitteli paketti kädessä. Lähetti myönsi, että aplikastio ei toimi ja be trkee turhia paketinvientikeikkoja.
Niin rasittavaa! Ei ollut Asiakaspalvelu-iralta eka kerta. On paljon vääriä sähköposti-vastauksia tullut Support Budbeen iralta. Ja aina vastauksena: ”Oletko päivittänyt aplikaation?” ja vastauksena siihen ettei aplikaatio toimi on muös aina: ”Aplikaation kautta voi muuttaa toimitusaikaa”
😐Autobottikin riittäisi samaan.
”Kuinka vtussa tuota Budbee -kuljetusfirman toimitusaikaa muutetaan?”
Samaa kyselly.
Ei voi tietää.
Ei voi muuttaa.