Budbee toimitus ei toimi lainkaan. Ei voi koskaan tietää mikä päivä ja minä aikana lähetys toimitetaan.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Minulla Budbee on toiminut kuriirifirmoista parhaiten, aikahaarukkakin kerrotaan fiksulla tarkkuudella. Sen sijaan UPS:stä ei ole mitään hyvää sanottavaa. DHL siinä välimaastossa.
BUAH HAH HAA... Mulla on kokemusta Amex-ajoilta ja tiedän, mikä toimii ja mikä ei.
Budbee ei todellakaan kuulu toimiviin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän nimenomaan toimii työssäkäyvälle, kun toimitus tulee aina viiden jälkeen.
Jos tulee, kun tulee... Käyt aina katsomassa tyhjää lokeroa - jos saat sen auki!
Resursseja kyllä riittää olemattoman palvelun kehumiseen? Älkää uskoko mitään väitteitä "erinomaisesta toimivuudesta."
Budbee = tuote ehkä toimitettu, ja ehkä saat sen.
Vierailija kirjoitti:
Budbeella meni yli viikko toimitukseen. Ei kannata ottaa halvinta.
Jotkut myyjät ilmoittavat Bubeelle, että lähetys on tulossa, ja Budbee puolestaan vastaanottajalle, että se on kirjannut lähetyksen. Tässä kohdassa nähdäkseni Budbee jää odottamaan itse pakettia, ja vastaanottaja luulee, että paketti on matkalla. Kerran odottelin yli kaksi viikkoa, ja kun otin yhteyttä myyjään, myyjä lähetti paketin Budbeelle, ja minulle se tuli parissa päivässä. Päivää tämän upouuden paketin jälkeen tulikin se alkuperäinen lähetys. Sotkijana oli siis myyjä, ei Budbee.
Olen kirjoittanut tähän ketjuun huonosti kohdelluista lähetyksistä. Taas viime viikolla tuli laatikko, jonka toinen pää oli lytyssä. Vauriot näyttivät siltä, että joku oli kiipeillyt laatikon päällä.
Käytän mielelläni Budbeetä nyt, kun yli kahden vuoden kokemuksella tiedän, miten se toimii. Kartta on hyvä, ja kun tämän vuoden aikana kuljettajat ovat pääosin olleet suomalaisia ja loput ihan hyvin suomea puhuvia, olen ihan tyytyväinen.
Jos Budbeen henkilöstö lukee tätä ketjua: korjatkaa nyt vihdoinkin se kartan alapuolella oleva teksti, jossa lukee "X minuutin pästää".
Olen noin 10 tilausta saanut Budbeen toimittamana.
1 lähetys oli aivan hiekkainen. Siitä kehkeytyi paljon siistimistä (matot, seinät, peili) ja kun vein pahvilaatikon suhteellisen kaukana olevaan pahvikeräykseen, ulkovaatteeni sitten hiekassa, jne. Tässä tosin kuljettaja pahoitteli hiekkaisuutta.
Toisella kertaa musta nuori mies ei löytänyt osoitettani. Ei pitäisi olla vaikeaa Suomessa. Mutta sinnikkäästi etsi yli tunnin asunnolleni. Soitti minulle ja näin sovelluksesta, miten sukkulana kiersi joka puolella ympäri. Sitten pysäköi auton ja lähti jalkaisin etsimään (enää en sovelluksesta nähnyt missä liikkui). Minä katselin parvekkeelta ja kyselin mitä hänellä on päällä, jotta tunnistaisin. Iäkkäänä ei englanti ole niin hallinnassa, joten sekin osaltaan häiriötekijä (puhuttiin englantia) toimituksessa. Harmitti se, että jotkut eivät sitten saaneet lähetystään kun kuski jäi jumiin kartanlukutaidon vuoksi. Heillä pitäisi olla takapiru, jolle soittaa, joka tietäisi osoitteen sijainnin. Asun Helsingissä.
Muut ovat osanneet tulla suoraan.
- Ai, yhtä toimitusta taisin odottaa useamman illan, ja aina vaan siirtyi.
Toisaalta virkistävää, että kotiinkuljetus on yritetty edes tehdä nopeaksi ja helpoksi, ketteräksi.
Minulla toimitus kestänyt jo 3 viikkoa! Alan epäillä, tuleeko koko toimitusta! Ehdin jo käydä Stockalta ostamassa tuotteet, jotka olen tilannut ja maksanut.
Olen odottanut pakettia yli KOLME VIIKKOA!
Paketti lähtenyt 2.12. Vieläkään ei ole perillä, vaikka useita kertoja olen sen perään kysellyt. Tänään oli toimitusaika sovittu klo x -x ¨, mutta edelleenkään ei pakettia näy!
Aspa pahoittelee ja selitelee BlackFridaylla ja välillä ovat muka etsineet sitä jostain terminaalistakin, vaikka ensimmäinen puhelinsoitto on tullut paketista 7.12. Uskomatonta sekoilua.
Kolme viikkoa!
Totta puhut.ja heidän erikoinen toiminta jossa tulee avata jokin linkki joka näyttää olevan ulkomailla??
kun klikkaa ulkomaan linkkiä niin kaiken maailman markkinointi tietämättäsi hyväksyt. haluan automaatin koodin ja en tule avaamaan mitään kummia linkkejä. miksi asiakaspalvelija ei voi sitä antaa?? lähettäköön sitten annettuun numeroon tai sähköpostiin.... tietoturva riski on iso
ei ole asuin alueellani kuin tämä huijari yritys budbee jossa kuljettajat eivät osaa aina edes puhua sanaakaan suomea ??
Sovellus käyttöön? Jos sen kuitenkin pyytää jätettäväksi oven taakse. Jos olisi lämmintä tilaa taloalueilla, saisi bokseja lämpimään, eri firmoille. Mikä rakennus sopii sellaiseen ravaukseen 24/7 on toinen kysymys, ettei tule häiriötä ja turvallisuus säilyy. Kylmäluukut joita on vähän ei oikein toimi tai jos on levoton kohta. Ehkä pakkaukset joissa ei ole mitään helposti syttyvää (tyyliin bensa), on ok käytävälle.
liiotteketkohan.... miten se hiekka nyt sait matolle ja peiliin ja seiniin ?? Taidat vähän liioitella.... ja ehkä Jokinen hiekan jyvä tuli paketin mukana mutta sinun viestisi oli oikea valitus virsi. varmaan 99% oli itse keksittyä ja se 1% oli se totuus jota päätit viritellä
Vaihtoehtoja on. Usko minua, pääset helpommalla, vaikka hakisit toisen kaupan lokerosta eri firman toimittamana.