Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työkaverini on homo!

Vierailija
03.03.2015 |

Tänään meillä aloitti työt vastavalmistunut, n. 25-vuotias mies. Juttelin hänen kanssaan ja vaikutti tosi mukavalta. Kunnes kyselin hänen perhesuhteistaan ja että onko hänellä tyttöystävää. Hän vastasi siihen, että ei, mutta poikaystävä löytyy. Olin hieman hämmästynyt, tilanteesta tuli kiusallinen enkä tiennyt miten olisi pitänyt vastata...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mullekin tuli uusi työkaveri, 45-vuotias nainen. Juttelin hänen kanssaan ja vaikutti tosi mukavalta. Kyselin, onko hänellä lemmikkejä, kissaa tai koiraa. Nainen vastasi, että hänellä on hamsteri. Olin hieman hämmästynyt, tilanteesta tuli kiusallinen enkä tiennyt miten olisi pitänyt vastata...

Vierailija
2/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:45"]Joo. Mullekin tuli uusi työkaveri, 45-vuotias nainen. Juttelin hänen kanssaan ja vaikutti tosi mukavalta. Kyselin, onko hänellä lemmikkejä, kissaa tai koiraa. Nainen vastasi, että hänellä on hamsteri. Olin hieman hämmästynyt, tilanteesta tuli kiusallinen enkä tiennyt miten olisi pitänyt vastata...
[/quote]

Tuo oli jo paha!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai kysyit sitten hiljaisuuden jälkeen että kumpi on toppi ja kumpi bottom?

Ja kyllä, halusin tällä kysymyksellä vinoilla, koska homoissahan on aina tärkeintä se, millaista seksiä harrastavat. Mikään muu ei ole tärkeää.

Vierailija
4/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hemmetti! Töki sitä tikulla ja sano: "homo".

Vierailija
5/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan vastannut hymyn kanssa jotain "Aaa, okei :) Vanha tottumus kysyä tyttöystävästä. Ootteko pitkäänki ollu yhdessä?" tjsp.
Pyrkimys siis viestiä että minusta homot on ok, vaikka aina ei sitä vaihtoehtoa tule ajatelleeksi.

Vierailija
6/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa lähes 5% homoista hiv, joten kannattaa pitää turvaväli.

Vierailija
7/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko jo ihastunut ja mielessäsi kiilsi ajatus jalkojden nostamisesta kohti kattoa hänen kanssaan, ja sitten se pahus sanoi olevansa homo eli ei kiinnostunut sinusta.

Tämä analyysi siitä, että sanoit vaikuttavan mukavalta ja perhesuheiden (mahdollisen tyttöystävän) tiedustelulla

Vierailija
8/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:51"]

[/quote]

Joo eli toivotaan että ap ei harrasta tuon työkaverin kanssa suojaamatonta seksiä tai esimerkiksi eivät tekis verivalaa. Tosi kiva, kun huomioit nää riskit, kiitos vaan sulle.

Vierailija
9/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok... etkö ole ennen homoja tavannut?

Vierailija
10/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:51"]

[/quote]
Joo eli toivotaan että ap ei harrasta tuon työkaverin kanssa suojaamatonta seksiä tai esimerkiksi eivät tekis verivalaa. Tosi kiva, kun huomioit nää riskit, kiitos vaan sulle.
[/quote]
No se on ihan tutkittua tietoa ja hyödyllistä, jos mies esimerkiksi saa verta vuotavan haavan, niin tietää ettei sekaannu ensiapuun enempää, kuin nakkaamalla sidetarpeet.

Vierailija
11/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe voe... Terapiaa?

Vierailija
12/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri onkin lesbo. Parhaimmat jutut ja naurut aina hänen kanssaan.

Vierailija
13/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP, huomista varten ota jokin sopiva puheenaihe ettei kyseiselle homolle tule eristetty olo. Esim. Antti tuiskun uusi biisi, sinkkuelämää sarja, nudistirannat, pride kulkue jutut, hiusten hoito, työpaikan hottis miehet, juoruilut, muotijutut, venäjän homojen tilanne, glory holet yms.

Vierailija
14/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän työpaikalla homot pysyy kaapissa.

Vierailija
15/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:10"]

[/quote]

Sinä myös?

Vierailija
16/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:10"]

[/quote]

Sinä myös?
[/quote]
Menikö kauan miettiä miten sivallat takaisin? Ei, koska olen hetero ja naimisissa naisen kanssa.

Vierailija
17/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:10"]

[/quote]

Sinä myös?
[/quote]
Menikö kauan miettiä miten sivallat takaisin? Ei, koska olen hetero ja naimisissa naisen kanssa.
[/quote]

Unohdit kertoa että syöt lihaa, juot kossua ja hakkaat akkaasi urheilumielessä. Jotta kukaan ei saisi päähänsä epäillä sinua homoksi. Vaikka luultavasti olet.

Vierailija
18/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien varmaan muistat heittää hetero-oletukset romukoppaan. Neutraalimpi kysymys uusilta tuttavuuksilta olisi esim. että "seurusteletko?"

Vierailija
19/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:10"]

[/quote]

Sinä myös?
[/quote]
[/quote]
Unohdit kertoa että syöt lihaa, juot kossua ja hakkaat akkaasi urheilumielessä. Jotta kukaan ei saisi päähänsä epäillä sinua homoksi. Vaikka luultavasti olet.
[/quote]
Oletko ajatellut stand up koomikon uraa, kun olet noin hauska? Lihaa syön, kossua en juo ja muutenkin alkoholia otan vain ruuan kanssa. Naisista en puhu akkoina, varsinkaan rakkaasta vaimostani, enkä ole häntä ikinä mitenkään satuttanut. Hetero olen aina ollut ja uskoisin, että pysyn ihan loppuun asti. Tämän homojen kaapissa pysymisen heitin, koska tiesin että siihen joku tarttuu ;)

Vierailija
20/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:10"]

[/quote]

Sinä myös?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletko ajatellut stand up koomikon uraa, kun olet noin hauska? Lihaa syön, kossua en juo ja muutenkin alkoholia otan vain ruuan kanssa. Naisista en puhu akkoina, varsinkaan rakkaasta vaimostani, enkä ole häntä ikinä mitenkään satuttanut. Hetero olen aina ollut ja uskoisin, että pysyn ihan loppuun asti. Tämän homojen kaapissa pysymisen heitin, koska tiesin että siihen joku tarttuu ;)
[/quote]

Tottahan toki tarttuu. Homofobia paistaa kauas ja se on otollinen tartuntapinta. Minusta ei ole koomikoksi, mutta onko sinusta ihmiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan