Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työkaverini on homo!

Vierailija
03.03.2015 |

Tänään meillä aloitti työt vastavalmistunut, n. 25-vuotias mies. Juttelin hänen kanssaan ja vaikutti tosi mukavalta. Kunnes kyselin hänen perhesuhteistaan ja että onko hänellä tyttöystävää. Hän vastasi siihen, että ei, mutta poikaystävä löytyy. Olin hieman hämmästynyt, tilanteesta tuli kiusallinen enkä tiennyt miten olisi pitänyt vastata...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sairas ressukka eheytyy!

Vierailija
22/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan sellainen kuva kuin AP ois ollut itse kiinnostunut pojusta ja sitten pettyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli heti alussa liian innokas ja ei kiinnosta ajatuksineen mies tajusi, että tuosta ei pääse välttämällä eroon sillä, että sanoo että on tyttöystävä, joten otti käyttöön kortin, jolla saa rauhan. 

Vierailija
24/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 06:00"]Tuli ihan sellainen kuva kuin AP ois ollut itse kiinnostunut pojusta ja sitten pettyi.
[/quote]
No ei kuule naiselliset Venttiili-Veijot paljon kiinnosta. Ap

Vierailija
25/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 06:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 06:00"]Tuli ihan sellainen kuva kuin AP ois ollut itse kiinnostunut pojusta ja sitten pettyi. [/quote] No ei kuule naiselliset Venttiili-Veijot paljon kiinnosta. Ap

[/quote]

No miten se nyt sitten tuli niin yllätyksenä, jos herra kerran niin naisellinen oli jo muutenkin?

Vierailija
26/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loukkasit hänen tunteitaan? Olethan nainen itsekin ja hän naisenmielinen vain väärässä sukupuolessa/ruumiissa. Yleensä homot ovat säälittäviä, ettei heitä voi kukaan, kenellä vähänkää sydäntä, vetää turpaan. Omatunto kolkuttaisi muuten... 

Ole tyytyväinen että olet nainen. Hän ei voi koskaan olla ja minulla on yksi firman ainoita kokovartalo työhaalareita aina päällä. Takki-housuja käytän vain kun on maanantai, lomilla tai saikulla.

Vierailija
27/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:23"]

Miksi loukkasit hänen tunteitaan? Olethan nainen itsekin ja hän naisenmielinen vain väärässä sukupuolessa/ruumiissa. Yleensä homot ovat säälittäviä, ettei heitä voi kukaan, kenellä vähänkää sydäntä, vetää turpaan. Omatunto kolkuttaisi muuten... 

Ole tyytyväinen että olet nainen. Hän ei voi koskaan olla ja minulla on yksi firman ainoita kokovartalo työhaalareita aina päällä. Takki-housuja käytän vain kun on maanantai, lomilla tai saikulla.

[/quote]

Oletko sä ihan työkuntoinen, noin niin kuin henkisesti?

Vierailija
28/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:51"]Suomessa lähes 5% homoista hiv, joten kannattaa pitää turvaväli.
[/quote] ja loput ei siis oikeasti ole homoja?
Niinpä niin...

Vierailija
29/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:43"]

Tänään meillä aloitti työt vastavalmistunut, n. 25-vuotias mies. Juttelin hänen kanssaan ja vaikutti tosi mukavalta. Kunnes kyselin hänen perhesuhteistaan ja että onko hänellä tyttöystävää. Hän vastasi siihen, että ei, mutta poikaystävä löytyy. Olin hieman hämmästynyt, tilanteesta tuli kiusallinen enkä tiennyt miten olisi pitänyt vastata...

[/quote]

Mullekin tuli kerran työkaveriksi tosi mukava nainen. Kysyin heti, onko hänellä lapsia. Sanoi, ettei ole, koska hän on lesbo. Menin ihan shokkiin ja jotenkin vaistomaisesti kysyin, että miten lesbot voivat panna. Oli tosi nolo tilanne, mut nykyään nauretaan tuolle.

Vierailija
30/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen gay  ja koen todella epämiellyttävänä töissä kun ihmiset alkavat heti kertomaan anaaliseksivitsejä ja yrittävät nöyryyttää sillä.  Kun itse en ole koskaan harrastanut sitä hommaa.  Mutta ainahan ihmiset TIETÄÄ toisten asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi