Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakipano paljastui bestiksen miesystäväksi..

Vierailija
02.03.2015 |

Oltiin tänään shoppailailemassa bestiksen kanssa ja bestis hehkutti sen uutta miesystävää ihan intona. On niin lätkässä että. No mentiin sitten shoppailun lomassa kahville ja bestis näytti kännystä sen ihastuksensa kuvaa.. ja vittu mulla meinas kahvit lentää laattana lattiaan, kun tajusin, että se on mun vakipano, josta en ole tarkempia tietoja maininnu edes bestikselle. Ja vasta pantiin sen jäbän kanssa toissa päivänä.. Nyt bestis sitten haluaa, että mennään porukassa viikonloppuna bailaamaan, että mäkin tutustuisin siinä samalla sen rakkaaseen. En saanu sanottua juuta enkä jaata. Vituttaa helvatusti bestiksen puolesta, enkä haluisi loukata sitä kertomalla totuutta. Pelkään, että se suuttuu mulle, jos kerron, mistä tuon jäbän tunnen. Mutta enhän mä ole tässä mitään väärää tehnyt! Miten hitossa mä voisin hoitaa tän hommelin? Bestiksen on pakko saada tietää, minkä nilkin kanssa se hengaa, mut mä en tiedä pystynkö avautuu...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko tästä hyvän vaikka jonnekin Cosmopolitanin kysymys-vastaus -palstalle?

Vierailija
2/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti. Zero points.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on marajat. :D

Vierailija
4/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Vakipano' on vain ruma nimi poikaystävälle tai tyttöystävälle. Mitäs tästä opimme; kutsukaa 'vakipanoa' oikealla nimellä, niin säästytte tällaiselta.

-Mies 29v-

Vierailija
5/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmin olet hiljaa, sitä vaikeammaksi menee. Kerro. Heti.

Vierailija
6/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain just toissa päivänä tietää, että panin mun vanhempien naapurin miesystävää. Ei edes ole mitenkään läheinen mulle, mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä.

Ja en silloin tietenkään silloin pannessa tiennyt tästä suhteestä, myöhemmin selvisi.

Otan osaa.

Vierailija
7/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku se jätkä pystyyn ja käske painumaan kuuseen. Sitten kerrot vaikka kaunistellun version bestikselle ja sanot ettet enää suostu tapaamaan sitä jätkää edes rahasta. Ystävyytenne on se mikä merkitsee ja siksi haluat olla rehellinen ja lohduttaa häntä, jos hän vain antaa siihen mahdollisuuden. Voitte vielä yhdessäkin haukkua sen jätkän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä