Sinä L-koon vaatteita käyttävä nainen
Kommentit (116)
Ei Hel-vetti mitä suominorsuja :D
168/75
Kaikki ylimääräinen vatsassa ja lantiolla :/
163/65.. L aika usein käytössä. Mitat 93-70-98. Ihan tyytyväinen olen ja urheilen paljon. :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:12"]
168/86
[/quote]
Oho, oikeesti? Mulla samat mitat ja joudun kyllä käyttään suurimmaksi osaksi XL-koon vaatteita :(
[/quote]
Mulla samoin, mutta housuissa vähintään 46 eli xxl.
175cm/62kg. Olen pieni lihaksinen ja hoikka. Hartioiden takia sekä pitkähihaisissa paidoissa ja housuissa tarvitsen yleensä vaatteista kokoa L. Koon M paidan hihat jäävät minulla lyhyeksi ja näytän niissä keskenkasvuiselta.
Miksi, oi miksi menette näihin mukaan joka kerta? Toisten painosta vouhkaavat haluavat vain ja ainoastaan aiheuttaa pahaa mieltä, koska he ovat vittumaisia ihmisiä. Kun he aiheuttavat reaktion, he tietävät, että kiusaaminen on päässyt maaliinsa. Miksi annatte heille sen mielihyvän? Kiusaajiin ei toimi järkevä puhe, vaan joko täydellinen ignorointi tai avokämmen.
Mä olen 170cm ja 80kg käytän s-m vaateita. Mikäköhän koko mulla olis 55kilosena? :) jooo no mulla on viiriäisen rakenne
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:49"]
Mä olen 170cm ja 80kg käytän s-m vaateita. Mikäköhän koko mulla olis 55kilosena? :) jooo no mulla on viiriäisen rakenne
[/quote]
Minä olen 175 ja 78 kg ja rv 37+4 ja vaatekoko on s-m. Vaatteet ovat ei raskaana XS ja silloin minulla on erotuksena litteä vatsa. Älä ihan oikeasti jaksa valehdella. Olet keskimittainen ja ylipainoinen bminkin mielestä, etkä mikään viiräinen. Vyöriäinen enemmänkin.
165/63. Isot rinnat ja omenavartalo.
165 ja 78