Sinä L-koon vaatteita käyttävä nainen
Kommentit (116)
174/71. Käytän kokoa 40 useimmiten, paidat tai mekot menevät M:nä. Kuulun normaali BMI:in, ja menekkiä miesmarkkinoilla ollut joten ei se nyt parin kilon heitosta ole ellei vastakkainen sukupuoli kosiskele.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:52"]168/73.
Vyötärö kapea -> mutta tissit isot.
Lantio leveä.
Suoranaisesti iso en kuitenkaan ole
[/quote]
Itse olen tuon mittainen ja kyllä täytyy tunnustaa tuon painoisena olleeni iso. Nyt painan noin 60 kg ja olen keskikokoinen/pieni. Sitä sokaistuu monesti omalle koolleen.
[/quote]
Höpöhöpö
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:52"]168/73. Vyötärö kapea -> mutta tissit isot. Lantio leveä. Suoranaisesti iso en kuitenkaan ole [/quote] Itse olen tuon mittainen ja kyllä täytyy tunnustaa tuon painoisena olleeni iso. Nyt painan noin 60 kg ja olen keskikokoinen/pieni. Sitä sokaistuu monesti omalle koolleen. [/quote] Ihmiset näyttää erilaiselta. Ite olen 175/81, mutta mitat ovat 105-73-106, eli olen tiimalasi. Osaan myös pukeutua korostaen vyötäröäni. Painoani on veikattu alle 70 kilon ja olen monen mielestä pieni :) kun painoin alle 70, olin liian laiha.
[/quote]
Mulla aika sama, sanotaan hoikaksi vaikka mitat ovat 173/78. Viisi kiloa laihempana sain kommentteja siitä, että alan olla turhan laiha. Huvittaa lukea kommentteja siitä kuinka tämän painoinen nainen on tosi läski, näkisivätpä vaan mut luonnossa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:59"]47/163. Ainiin, käytän xs:ää ja minullakin on rinnat. Hoh hoijaa oman koon selittely.
[/quote]
terveisin hieman yksinkertainen ihminen
165cm/63kg. Housuissa menee toi L yleensä. Joo, olen vähä persevä ja reitevä...
182cm 64kg Piitus on sopiva L koossa mutta leveys olisi sopiva S koossa
164cm/60kg. Olen mielestäni 'normaalikokoinen', en oikeastaan edes tukeva ja ihmettelen kun joudun ostamaan vaatteet koossa L tai 40, joskus jopa 42. Vatsan seudulla on pari kiloa ylimääräistä ja suolistosairauden takia en viitsi liian kireitä housuja pitää.
183 pitkä, jalat lähes 110cm, pituus harvoin riittää vaikka olisi kuinka monta äksää edessä. Paidatkin usein lyhyitä, ärsyttävää.
Sopivan kokoisia naisia. En tajua mitä ureaa virtaa päässä ihmisillä joiden on väenväkisin löydettävä jotain vikaa siitä, että toinen kokee olevansa hyvä ja sopiva. Mua ei haittaa yhtään minkä kokoinen kukakin on. Mutta olen tyytväinen tähän nykyiseen 171/74. En ole ikinä ollut pieni enkä hento, mutta miksi ihmeessä pitäisi? Olen tarpeeksi kaunis ja viehättävä näinkin. Komean miehen rinnalla en ole mitenkään iso tai muutenkaan väärän kokoinen. Enkä oikein ymmärrä miten mahdollisimman pieni ja laiha nainen olisi jotenkin parempi kuin pidempi, muodokkaampi, painavampi. Taitaa olla tyhjänpäiväinen pätemisen muoto jollekin jolla ei kummempia ansioita ole kuin LAIHUUS. Siinähän sitä onkin saavutusta koko elämän tarpeiksi. IHminen on sitäpaitsi kasvanut evoluution myötä jatkuvasti. keksiajalla aikuiset olivat nykyisten alakoululaisten kokoisia suurin osa.
Miten joku jaksaa näitä?Mitä kicksejä saa jonkun ventovieraan mitoista?Ei ymmärrä:D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:14"]
Miten joku jaksaa näitä?Mitä kicksejä saa jonkun ventovieraan mitoista?Ei ymmärrä:D
[/quote]
Ennemmin se, kun täällä naiset on ilmoitelleet mittojaan ihan muuhun aiheeseen liittyen ja aina ketjuissa sitten "tiedetään", kuka on hoikka ja kuka läski milläkin mitoilla.
Mua hämmentää, kun täällä on mun pituisia, mutta 10-20 kiloa painavampia ihmisiä, jotka käyttävät samaa vaatekokoa kuin minä. Itse olen 168 / 72 ja vaatekokoni on L tai 42. Mitat on 100-80-97. Miten voi olla, että toinen mun pituinen painaa 90 kg ja käyttää samaa vaatekokoa? Onko sillä vain lihasta siinä missä mulla on läskiä?
Minä olen 166cm/75kg. Juu, olin aikanaan hoikempi mutta iän karttuessa en vaan enää viitsi laihduttaa kun olo ja ulkonäkö on hyvä näinkin. Joskus menee myös M-koko, se riippuu mallista niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:44"]165cm/63kg. Housuissa menee toi L yleensä. Joo, olen vähä persevä ja reitevä...
[/quote]
Olen sua 5kg painavempi ja 4cm lyhyempi. Housut 38-40-M ja paidat M. Ja olen persevä ja reitevä :D Pehmonen massun seudulta ja leveet hartiat, mutta silti ohuet kädet.
167 cm / 82 kg.