Tuotteko esiin rintojanne`?
Vai ovatko rinnat vaan paha asia, joka vie katseen pois silmistä? Itse pidän suurista, kuten varmaan arvasitte. Sekunnin sääntö pätee kohdallani, jollei ole oma kumppani.
Kommentit (37)
Onko tämä seksipalsta enemmänkin miehille suunnattu? Ei sillä, tuon itseäni hyvinkin tuhmasti esiin arjessakin, eikä se minua haittaa. Enemmänkin idioottilaskuri miesten suhteen. Naiset eivät taida uskaltaa kommentoida. Toisaalta ei ole ketjua, miten miehet tuovat itseään esiin. Itsellä pieni sänki ja nahkatakki säväyttävät salskealla miehellä. Pitkä tukka on etu.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä seksipalsta enemmänkin miehille suunnattu? Ei sillä, tuon itseäni hyvinkin tuhmasti esiin arjessakin, eikä se minua haittaa. Enemmänkin idioottilaskuri miesten suhteen. Naiset eivät taida uskaltaa kommentoida. Toisaalta ei ole ketjua, miten miehet tuovat itseään esiin. Itsellä pieni sänki ja nahkatakki säväyttävät salskealla miehellä. Pitkä tukka on etu.
Vauva-palstan on vallanneet nimenomaan syrjäytyneet miehet ja hinaajat.
yläkerran nainen pyysi kytkemään pesukoneen ja lupasin mennä seuraavana päivänä. oli siellä aamutakki päällä ja kumarteli siten että näin rinnat ihan reilusti
keitti kahveet ja kävin sitten vasta illalla astumassa sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palstan on vallanneet nimenomaan syrjäytyneet miehet ja hinaajat.
Joskus olen samaa mieltä. Toisaalta naiset yrittävät itse kampittaa toisiaan ja tehdä omasta seksuaalisuudestaan erinomaista (kukapa ei?). Tämän keskustelun vastauksista päätellen vain osa osaa tuoda kauneuttaan seksikkäästi ilmoille. Itse teen sitä kai päivittäin, joten se on omaa arkea. Jos olisin julkimo, minut varmaan haukuttaisiin täällä pystyyn.
Haluaisin pukeutua kaula-aukkoa esiintuovasti. Miten sen tekee oikein? En itse osaa. D-kuppinen olen ja jotenkin yritelmäni ovat piilottavampia kuin esiin tuovia. Isot nämä eivät siis ole monen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pukeutua kaula-aukkoa esiintuovasti. Miten sen tekee oikein? En itse osaa. D-kuppinen olen ja jotenkin yritelmäni ovat piilottavampia kuin esiin tuovia. Isot nämä eivät siis ole monen mielestä.
Tutustu eri mallisiin rintaliiveihin. Push up tai plunge -malliset luultavasti auttavat. Vaihtoehtona on myös "fileet" jotka voit laittaa toppaukseksi. Tavoitteena siis saada rinnat ylös ja yhteen.
Tyhmä varmaan, mutta lisäkysymys. Miten kaula-aukosta tai omasta uhkeudestaan saa hyvät puolet esille. Jokaisella varmaan makunsa, mutta jottei olisi liian "tyrkky", mutta olisi kuitenkin tiedostavasti seksikäs ja esillä. Toivon, että minua ei mollata, hieman epävarma olen.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä varmaan, mutta lisäkysymys. Miten kaula-aukosta tai omasta uhkeudestaan saa hyvät puolet esille. Jokaisella varmaan makunsa, mutta jottei olisi liian "tyrkky", mutta olisi kuitenkin tiedostavasti seksikäs ja esillä. Toivon, että minua ei mollata, hieman epävarma olen.
Kokeile aluksi korostaa vyötäröäsi. Plunge-malliset liivit alle ja tiukkavyötäröinen yläosa. Pelkästään hyvä ryhti korostaa rintojasi. Tähän kun liittää muun olemuksen, iloinen, itsevarma ilme, katsekontakti ja vaikkapa huulipuna... Kaikesta huolimatta rinnat saattavat olla kirkkain mielikuva sinusta vaikka et vakoa esittelisikään.
Rintoja tai ehkä tiimalasia tuleekin korostaa. Isot rinnat tulevat hyvin esiin. Pienemmätkin kyllä näkyvät, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Rintoja tai ehkä tiimalasia tuleekin korostaa. Isot rinnat tulevat hyvin esiin. Pienemmätkin kyllä näkyvät, jos haluaa.
Nimenomaan! "Korsetti" kuntoon ja sopiva vaatetus niin pienetkin saavat huomiota. Tiukka pinkki paita ja toppaamattomat rintaliivit joista huomaa milloin "pitkät ovat päällä".
Vierailija kirjoitti:
Avara kaula-aukko ei ole ihan aloittelijoiden juttu. Kerrot epävarmuudesta ja se on tässä se avonaista pääntietä oleellisempi juttu. Treenaa kokeilemalla uudenlaisia liivejä, toppaa hieman. Testaa miten muu vaatetus korostaa rintojasi. Vähitellen - totut itsekin ja asia tuo itsevarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
En halua tuoda rintojani esiin. Onneksi minulla on mies joka hyväksyy ja pitää siitä että pidän seksin aikana rintaliivejä.
Minä pidän pikkuhousutkin, haaroissa pieni aukko. Siis riisuuntuuko joku seksin takia? Ällöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tuoda rintojani esiin. Onneksi minulla on mies joka hyväksyy ja pitää siitä että pidän seksin aikana rintaliivejä.
Minä pidän pikkuhousutkin, haaroissa pieni aukko. Siis riisuuntuuko joku seksin takia? Ällöä
Täällä kaikki on mahdollista
Vaimollani on aika suuret rinnat, kuppikoko C. Mutta koska muu vartalokin on ihan kohtuullisen kokoinen, niin korostaa kyllä, push-upeilla, avarilla kaula-aukoilla ym. kikoilla, ja se on hyvä.
Hän tykkää olla huomion keskipisteenä, ja minä tykkään siitä että olen niin onnekas että olen saanut vaimokseni paitsi seksikkään niin myös fiksun ja epäitsekkään ihmisen.
Älkää kuitenkaan kadehtiko, meillä molemmilla on paljon sairautta ja kipua. Suhteemmekin on ollut karilla pari kertaa.
Huomion keskipisteenä oleva ei kyl oo mikään epäitsekäs vaan itseään täynnä
Miehenä todellakin pidän kaula-aukoista ja rintojen esiintuomisesta. Onko tässä sitten kysymys esineellistämiseksitulemisesta? Jokainen on kuitenkin objekti, tavan voi valita. Jokainen on myös subjekti, joten käyttäytymisensä voi valita.