Miksi jotkut naiset haluaa pitää äitiysmekon näköstä paitaa, jossa rypytys tissien alla
Haluaako ne näyttää odottavilta?
Minä en ymmärrä, en itse pitäis. Edes raskaana en pitänyt sellasia.
Kommentit (17)
Mitä oikeasti sinulle kuulu miten naiset tytöt,pojat miehet pukeutuu? Miten itse pukeudut?Laita kuvasi liitenä ,voimme arvostella sinua! Taidat olla ihminen joka ei näe mitään positivisia asioita elämässä. Kaivat ja keksit vikoja venttovieraista ihmisistä.
En minä vaan tiedä.? Muoti on hyvin konservatiivista nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Korostetaan tissejä.
Korostaa pömppistä. Peittää vyötärön jos sellainen on. Ei korosta tissejä vaan vatsaa.
Minä olen niin isorintainen, että rypytys on aina jossain rintojen keskivaiheilla eikä rintojen alla. Ei siis ole minun juttuni.
Missä tuollaisia paitoja edes myydään, terveisin koskaan nähnyt
Käyttääkö joku vielä tuommoisia? Olivat muotia joskus 2006 :D
Kuulostat mun 5 vuotiaalta pojalta: "miksi miksi miksi!?!?"
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin isorintainen, että rypytys on aina jossain rintojen keskivaiheilla eikä rintojen alla. Ei siis ole minun juttuni.
Sama. Tosin vaikka tuollaisia paitoja alettaisiin valmistaa isompirintaisille, niin en pitäis niitä siltikään. Löysä paita saa mut näyttämään lihavalta ja haluan korostaa mielummin mun tiimalasikroppaa.
Mä käytin välillä kotona vahingossa. Paita oli hirmu mukava muttei tosiaan imartele. Sain sen äidiltä joidenkin muiden vaatteiden seassa kun aloin odottaa esikoista.
Tuli siis sellaisessa pussissa mihin äiti oli heitellyt jotain vanhoja vaatteitaan minulle läpikäytäväksi, joten en tajunnut että kyseessä on äitiysvaate. Asian tila valkeni vasta viime syksynä kun odotin jo kolmatta lasta ja etsin äitiysvaatteita ja ko paita tuli vastaan. Ei Jeesus kun ihminen voi tuntea itsensä tyhmäksi.
Olen isomahainen läski. Luulen ettei kukaan näe mahaani. Siksi. 🙈
Empire. Oli aikoinaan hyvin suosittu, ja onhan tuo mukava päällä. Jos jonkun mielenrauha hajoaa siihen, että näytän raskaanaolevalta, niin voi voi. Hajoa siihen.
Yllättävän monella on maha kuin olisi raskaana. Ehkä se paita on hyvä, kun ei kiristä.
Mukavuus ohittaa muodikkuuden ainakin itselläni. Ei ole tarvetta korostaa mitään.
🤯🤥🤡🤓