Miksi vanhemmat naiset nirsompia kuin teinitytöt?
Lähes aina teinitytöt kuolaa miestä/poikaa, joka on komea ja jolla näkyy vatsalihakset. Kuitenkin vanhemmat +23v naiset ovat huomattavasti nirsompia.
Tässä esim mies, jota lähes jokainen KAUNIS teinityttö kuolaa.
http://www.trimmedandtoned.com/wp-content/uploads/2014/04/Marc-Fitt-Fitness-Model.jpg
Kuitenkin vanhemmat naiset luultavasti löytää tekosyitä, miksi mies ei kelpaa, vaikka heillä on vielä vähemmän varaa valita, koska ovat jo kauniit teinivuotensa ohittaneet.
- "Liian lihaksikas"
- "Liian laiha, hyi en tykkää"
- "Käy salil ni varmaa alhainen ÄO"
- "Kyl pieni "pömppö vatsa" pitää olla"
- "Ei kelpaa, kun ei oo toimitusjohtaja tai vakaata uraa"
Osaako joku selittää?
Kommentit (33)
En kyllä käyttäisi +23-vuotiaista naisista ilmaisua "vanhemmat naiset"...
Mietipä joku oikein makea juttu, niin makea, että alkaa jo pieni määrä ällöttää. Tuo on just sitä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:48"]
Oon aina inhonnut lihaksikkaita miehiä. Laihat nörttipojut taas ovat aina olleet mieleen. n24
[/quote]
Milloin huomasit olevasi biseksuaali?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:40"]
Teinit ihalevat kiiltokuvia. Aikuiset naiset ovat realistisempia. Pelkkä ulkonäkö ei riitä. Ajatellaan, että mies joka tuossa iässä on noin lihaksikas, ei ole muuta tehnyt kuin huoltanut omaa ulkonäköään sekä on ulkonäkökeskeinen. Miksi nainen sellaisen haluaisi? Paitsi joku itse ulkonäkökeskeinen.
[/quote]Ja yli 20-vuotias nainen, jolla ei ole kunnon raskausarvet, suonikohjut, tummentunut alapää, imetyksien tärvelemät rinnat, tuhti vyötärö jne. on myös tyhjäpää, koska senhän näkee kuvasta, mitä ihminen on elämässään tehnyt.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:26"]
No ei tuo kyllä mullekkaan kelpaisi, liian pretty boy naamastaan. Ja onhan toi kroppa ihan okei, mutta mä tykkään enemmän sellasesta Vin Dieselin tyylisistä miehistä, joilla on kunnon lihasten lisäks myös vähän muutenkin massaa. T. 18v
[/quote]
Paras toi "ihan okei". :D Niin, eihän tuohon päästäkseen tarvitse kuin monta vuotta treenata suunnitelmallisesti ja aivan helkkarin kovaa. Samalla syödä tarkalleen oikein suunnilleen joka ikinen päivä. Sillä pääsee "ihan okei" kategoriaan kropan osalta. Juu...
[/quote] Minäkin sanosiin "ihan okei", mutta ei ole mun makuun. Ja minusta esim Arnold Shcwarzenneggerin kroppa ei ollut ikinä edes "okei" vaan ällö vaikka varmasti nähnyt vielä enemmän vaivaa sen eteen!
Iän myötä naiset(kin) alkavat paremmin tietää, mitä oikeasti haluavat. Pariutumisjutuissa on sangen hyvä asia, että ihmiset haluavat erilaisia.
Onpa typerä aloitus. Pakko olla provo :D
Naiset ovat oppineet arvonsa. Teinit ovat epävarmoja, useat vailla kokemuksia, joten eivät tiedä miten voivat pyörittää miesten maailmaa!
Koska vanhat naiset on rumia, kiukkusia, katkeria, pahoja, rupsahtaneita ilkeitä ämmiä, joiden ihmisarvo loppui sen jälkeen kun he täyttivät 25. Naisen suurin synti on ikääntyminen, ja on hyvin loogista tämän suututtavan miehiä. Koska kyllähän he pystyisivät pysäyttämään ajan, jos oikeasti haluaisivat.
Tätähän sä haet? Ei sun tarvi keksiä mitään mukasyitä tohon teinityttöjen jahtaamiseen. Hyväksy se, että olet pedari. Sitten voit vaikka soittaa äidillesi kuinka halveksit häntä.
Enpä olisi teininäkään kuolannut tuon miehen perään. Liian kiiltokuvapoju minun makuuni kasvot ovat "liian täydelliset" eikä niissä ole oikein särmää. Ja kunnon parta pitää mieheltä löytyä. Noin muutoinkin olen aina tykännyt ylipainoisista (20kg ->) miehistä. Vatsaa pitää olla.
Voi olla että olen omituinen. Sellaiseksi on ainakin sanottu =)
-N30-
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:48"]
Oon aina inhonnut lihaksikkaita miehiä. Laihat nörttipojut taas ovat aina olleet mieleen. n24
[/quote]
Milloin huomasit olevasi biseksuaali?
[/quote]
kyllä mä ihan hetero oon.
No tämähän on selvä. Enpä taida paljon panostaa ulkonäöstäni huolehtimiseen. Tässähän saattaa olla kyse siitä, että miehet pitävät vähäpukeisista naisista. Naiset taas pitävät miehistä joilla on vaatteet päällä. Mielellään vaatteet jotka kielivät vallasta, menestyksestä ta korkeasta statuksesta. Uniformut ja puvut saa varpaat kipristelemään ja osterin mehukkaaksi paremmin kuin paljas pinta. Etenkin vanhemmat naiset tietävät, että kalsareista ei paljon elämänkokemusta näe.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:52"]
Paras toi "ihan okei". :D Niin, eihän tuohon päästäkseen tarvitse kuin monta vuotta treenata suunnitelmallisesti ja aivan helkkarin kovaa. Samalla syödä tarkalleen oikein suunnilleen joka ikinen päivä. Sillä pääsee "ihan okei" kategoriaan kropan osalta. Juu...
[/quote]
Onko niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät vain pidä noin lihaksikkaista miehistä?
Lisäksi tuon kropan mukana tulevat, kuten itsekin sanoit, suunnitelmallinen ja helkkarin kova treenaaminen ja tarkka ruokavalio. En minä ainakaan halua kumppanikseni miestä, joka ei pysty yhtään joustamaan liikunnan (tai no, bodaamisen) ja syömisten kanssa.
Sitä paitsi itse arvostan enemmän miellyttäviä kasvoja kuin hyvää kroppaa. Toki toivon myös, että miehen kroppakin olisi kunnossa, mutta omaa ihannettani tuo kuvan mies ei todellakaan edusta. Miehillä tuntuu usein olevan sellainen harhakuva, että kunhan vartalo on tosi tiukassa kunnossa ja lihaksikas, muulla ei ole väliä. No, kyllä on.