Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä olo

Vierailija
02.03.2015 |

Kirjoitin siitä henkisesti sairaasta ihnisestä tänne. KYLLÄ, itse annoin itseäni kohdella niin, ei tarvitse enää toistaa sitä. Mutta minä _todella_ luulin, että vastavuoroisesti itsekin saan anteeksi kun teen jotain. Ja se oli sentään eka moka (tai "moka", miten sen nyt ottaa...) minun puoleltani. Ja kerrasta poikki. En pettänyt, ei mitään lähellekään sinne suuntaan.

Vaikka se ihminen ei ole normaali, olen silti shokissa. Miten voi johdattaa toista niin harhaan mutta vastapalvelukseksi sitten kylmästi katkaisee välit ekasta mokasta.

Käsittämätön morkkis. Kunpa en olisi ikinä saanut tietää kyseisen henkilön olemassaolosta :(

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on selkeästi omassa elämässäsi paha olla ja yrität nyt haastaa sattumanvaraista henkilöä vänkäämällä ja vänkäämällä loputtomiin noita omia harhaisia asioitasi. Et edea ymmärtänyt kirjoittamaani ESIMERKKIÄ, vaikka juuri sitä ennen olin kertonut, että asiaan ei liity MITÄÄN henkistä EIKÄ fyysistä yhdenkään ihmisen kanssa.

Tämä kertoo siitä, ettet edes lue viestejäni vaan keksit aina vain sekopäisempiä ja sekopäisempiä syytöksiä ja tykität niitä minulle, vaikka olen MONA kerraa sanonut, ettet todellakaan tiedä etkä tajua mistä ylipäätään edes vänkäät. Ole jo hiljaa!!

Vierailija
42/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes ja monta ^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:05"]

Sinulla on selkeästi omassa elämässäsi paha olla ja yrität nyt haastaa sattumanvaraista henkilöä vänkäämällä ja vänkäämällä loputtomiin noita omia harhaisia asioitasi. Et edea ymmärtänyt kirjoittamaani ESIMERKKIÄ, vaikka juuri sitä ennen olin kertonut, että asiaan ei liity MITÄÄN henkistä EIKÄ fyysistä yhdenkään ihmisen kanssa. Tämä kertoo siitä, ettet edes lue viestejäni vaan keksit aina vain sekopäisempiä ja sekopäisempiä syytöksiä ja tykität niitä minulle, vaikka olen MONA kerraa sanonut, ettet todellakaan tiedä etkä tajua mistä ylipäätään edes vänkäät. Ole jo hiljaa!!

[/quote]

Olet hullu.

Vierailija
44/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:05"]

Sinulla on selkeästi omassa elämässäsi paha olla ja yrität nyt haastaa sattumanvaraista henkilöä vänkäämällä ja vänkäämällä loputtomiin noita omia harhaisia asioitasi. Et edea ymmärtänyt kirjoittamaani ESIMERKKIÄ, vaikka juuri sitä ennen olin kertonut, että asiaan ei liity MITÄÄN henkistä EIKÄ fyysistä yhdenkään ihmisen kanssa. Tämä kertoo siitä, ettet edes lue viestejäni vaan keksit aina vain sekopäisempiä ja sekopäisempiä syytöksiä ja tykität niitä minulle, vaikka olen MONA kerraa sanonut, ettet todellakaan tiedä etkä tajua mistä ylipäätään edes vänkäät. Ole jo hiljaa!!

[/quote]

Olet hullu.
[/quote]

Kamalaa. Nyt itkettää, kun av:n sekopää vänkääjä kertoi minulle kylmän totuuden itsestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän