Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä olo

Vierailija
02.03.2015 |

Kirjoitin siitä henkisesti sairaasta ihnisestä tänne. KYLLÄ, itse annoin itseäni kohdella niin, ei tarvitse enää toistaa sitä. Mutta minä _todella_ luulin, että vastavuoroisesti itsekin saan anteeksi kun teen jotain. Ja se oli sentään eka moka (tai "moka", miten sen nyt ottaa...) minun puoleltani. Ja kerrasta poikki. En pettänyt, ei mitään lähellekään sinne suuntaan.

Vaikka se ihminen ei ole normaali, olen silti shokissa. Miten voi johdattaa toista niin harhaan mutta vastapalvelukseksi sitten kylmästi katkaisee välit ekasta mokasta.

Käsittämätön morkkis. Kunpa en olisi ikinä saanut tietää kyseisen henkilön olemassaolosta :(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ihmisestä

Vierailija
2/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi koskaan uskonut... luulin, että me sovimme aina kaiken. Pettäminen oli ainoa kerrasta poikki -sopimus ja aivan fine minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siis morkkis siitä, että annoin aikaank ja tuhlasin voimiani siihen ihmiseen. Minun tekoni oli NIIN pieni ja lievä verrattuna siihen kaikkeen, mitä sain kestää hänen taholtaan.

Vierailija
4/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lapsellista nostaa älämölö jostain PEUKUTUKSISTA av:lla, mutta en kyllä ymmärrä saamiani alapeukkuja, mikäli niissä on jotain perää eikä huvin vuoksi heitettyjä. Kyllä tämä ihminen laittoi minut kestämään kaikkea kamalaa. Mutta aina annoin lopulta (en helposti) anteeksi. Kun sitten minä tein jotain 'väärää', yhden kerran, en saanutkaan anteeksi. Ja siihen ei liittynyt MITÄÄN fyysistä, ei MITÄÄN edes henkistä pettämistä toisen henkilön kanssa. Ei mitään pettämiseen liittyvää. Ja tuosta noin vaan, kaikki on mennyttä. Vihaan itseäni, kun annoin kauniiden sanojen saattaa minut halpaan. Kunpa olisin tajunnut laittaa kerrasta kylmästi poikki :(

Vierailija
5/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kommentoida, kun et kerro, mitä teit.

Ehkä sinulle se on lievää ja pientä, mutta hänelle huomattavasti suurempi juttu.

Vierailija
6/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut olevani kylmä ihminen, mutta todellisuudessa annan erittäin ! monta mahdollisuutta ennen kuin heitän hanskat tiskiin. Vaikka minulle oltaisi ilkeitä, hellyn jos minulta pyytää anteeksi tarpeeksi suloisesti.
Kunpa osaisin olla kylmempi, itseni takia, etten murtuisi aina niin pahasti.

Ja jos joku aikoo kysyä, että eikö minulla ole ystäviä, kun vuodatan tänne enkä heille, niin ei, tällä hetkellä en koe että on. Tai ehkä yksi, mutta häneenkään en jaksa pitää yhteyttä. Oma elämäni on liian kaaos. Ei minulla ole energiaa mihinkään. Saan voimaa siitä, kun saan maata sängyssä miettien asioita, ihan yksin.

Vierailija
7/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä, että tänne vuodattaa. Jokin henkireikä on hyvä olla.

aina ei vaan jaksa ihmiselle purkaa. Ymmärrän sinua hyvin. Itsellä ihan samoja tunteita...arki on jo voimia vievää.

hyvä nyt kelailla ja kerätä voimia. Ja opit tuosta ihmisestä sen, että kaikki eivät ole niin pyyteettömiä. Ehkä opit myös sen, että sinulla on lupa suojella itseäsi. Eikä sinun tarvitse siitää ihan kaikkea.

hyvä että  pistit rajan ja sanoit soromnoo. Se on hienoa ryhtiä.

sitä ei voi oikein verrata, mitä kukakin kestää tai sietää. Siitä ei voi kilpailla.

voimia sinulle. Olet hieno. Omana itsenäsi. 

Vierailija
8/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:00"]Vaikea kommentoida, kun et kerro, mitä teit.

Ehkä sinulle se on lievää ja pientä, mutta hänelle huomattavasti suurempi juttu.
[/quote]

Tietysti se on hänelle suurempi juttu. Mutta olen aivan shokissa siitä, että kaikki ne hänen ilkeät sanansa ja tekonsa ovat hänen mielestään vähäpätöisempiä kuin tämä minun tekoni. Niin hän sanoi.

Kyllä harmittaa ihan vietävästi, etten voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä, koska silloin anonymiteettiys katoaa. Taisin siinä aiemmassa keskustelussa kertoakin, että saatoimme jutella iloisesti puhelimessa, kunnes minä sanoin jotain mistä tämä henkilö ei pitänyt. Se liittyi omaan elämääni ja oli oma asiani, mutta se suututti ktseistä henkilöä. Sitten hän lopetti puhelun ja rupesi ilkeäksi. Erittäin ilkeäksi ja käytti niin rumia sanoja. Pyysi lopulta anteeksi ja annoin. En helposti, mutta tarpeeksi monen vakuuttelun jälkeen.

Törkeää nimittelyä oli useasti. Joskus hän päätti, että nyt ei huvita olla yhteydessä minuun ja sain odottaa luvattujakin puheluja tuntikaupalla. Ja siihen päälle sitten välinpitämätöntä "emmä ehtiny"-selittelyä.

Se oli sieltä lievimmästä päästä. Pahinta oli se törkeä nimittely asioista, jotka eivät oikeasti edes kuuluneet hänelle. Ne olivat omia henkilökohtaisia asioitani, mutta ne pilasivat hänen mielestään minun hienouttani. Olin "upea nainen", mutta upeuttani vähensi nämä henkilökohtaiset asiat, joita hän ei halunnut hyväksyä.

Ja mitä minä tein? Mainitsin kielletystä asiasta eräälle henkilölle, ja se oli kerrasta poikki ja ei mitään selityksiä.

Vierailija
9/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi.

Vierailija
10/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:10"]No, hyvä, että tänne vuodattaa. Jokin henkireikä on hyvä olla.

aina ei vaan jaksa ihmiselle purkaa. Ymmärrän sinua hyvin. Itsellä ihan samoja tunteita...arki on jo voimia vievää.

hyvä nyt kelailla ja kerätä voimia. Ja opit tuosta ihmisestä sen, että kaikki eivät ole niin pyyteettömiä. Ehkä opit myös sen, että sinulla on lupa suojella itseäsi. Eikä sinun tarvitse siitää ihan kaikkea.

hyvä että  pistit rajan ja sanoit soromnoo. Se on hienoa ryhtiä.

sitä ei voi oikein verrata, mitä kukakin kestää tai sietää. Siitä ei voi kilpailla.

voimia sinulle. Olet hieno. Omana itsenäsi. 
[/quote]

Kiitos :) Tarkennan, että vikan niitin laittoi siis hän. Minua ärsyttää, että hän voi nyt ajatella itseään "voittajana" omassa sairaassa mielessään. Tähän mennessä minä olin aina vahva, en antanut helpolla anteeksi vaan elin elämääni antaen hänen odottaa, koska hän oli tehnyt niin kamalia asioita minulle että en edes halunnut muistaa hänen olemassaoloaan. Sitten minä tein vuorostani väärän asian, mutta kaikki oli siltä istumalta ohi. En olisi ikinä arvannut, että hän voi olla noin uskomattoman laskelmoiva ihminen. Ehkä 15 min. ennen tätä tekoani hän oli vielä kertonut ikävöivänsä ja välittävänsä minusta erittäin paljon. Ja yksi hetki tappoi kaikki tunteet? Niin kai sitten.

Vierailija
11/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi.
[/quote]

Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä.

Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään.

Vierailija
12/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä jokin sellainen asia, jota jatkuvasti tuot esille?

Mutta, eikö ole parempi, että erositte, kerta ei hyväksyny sinua sellaisena, kuin olet.

Vierailija
13/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään.

[/quote]

Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri

Vierailija
14/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään.

[/quote]

Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri
[/quote]

Eiköhän ne ole vähän sekavia joo, kun em voi kertoa että *Kimmo sanoi *tähän sanasta sanaan, mitä hän sanoi*, koska minä tein *tähän yksotyiskohtaisesti tekoni.* minä en todellakaan halua löytää oikeita nimiä ja busted-viestejä täältä. Sen takia on pakko kirjoittaa "vähän sekavasti."

Vierailija
15/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"]Oliko tämä jokin sellainen asia, jota jatkuvasti tuot esille?

Mutta, eikö ole parempi, että erositte, kerta ei hyväksyny sinua sellaisena, kuin olet.
[/quote]

Ei. Minä tein tämän asian tasan yhden kerran ja se riitti hänelle. Pari kertaa olin asiasta huomauttanut, sanonut, etten pidä siitä ollenkaan. Että minun on vaikeaa sulattaa hänen suhtautumistaan asiaan. Se on asia, jota kohtaan minut on kasvatettu olemaan tarkka. Tälle henkilölle se oli kuitenkin vähäpätöisempi asia. Ajattelin muutaman kerran, että mahtaakohan yhteisestä elämästä tulla mitään, jos suhtaudumme asiaan niin eri tavoin.

Mutta vain yhden ainoan kerran sitten menin pidemmälle ja se riitti hänelle. Oikeasti se oli jopa hänen etunsa. En siis missän nimessä levittänyt mitään henk.koht. tietoa vaan päinvastoin tein asian, josta hän olisi voinut itse hyötyä.

Mutta asiahan on hänelle vähäpätöinen, joten...

Vierailija
16/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään. [/quote] Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri [/quote] Eiköhän ne ole vähän sekavia joo, kun em voi kertoa että *Kimmo sanoi *tähän sanasta sanaan, mitä hän sanoi*, koska minä tein *tähän yksotyiskohtaisesti tekoni.* minä en todellakaan halua löytää oikeita nimiä ja busted-viestejä täältä. Sen takia on pakko kirjoittaa "vähän sekavasti."

[/quote]

Jaa olitkin vain naivi ja yksinkertainen, kun et näyttävästi ymmärrä kontekstiä.

Vierailija
17/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sua, vaikka kirjoitat vähän sekavasti. Kaipa oon ite samanlainen. =)

Vierailija
18/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään. [/quote] Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri [/quote] Eiköhän ne ole vähän sekavia joo, kun em voi kertoa että *Kimmo sanoi *tähän sanasta sanaan, mitä hän sanoi*, koska minä tein *tähän yksotyiskohtaisesti tekoni.* minä en todellakaan halua löytää oikeita nimiä ja busted-viestejä täältä. Sen takia on pakko kirjoittaa "vähän sekavasti."

[/quote]

Jaa olitkin vain naivi ja yksinkertainen, kun et näyttävästi ymmärrä kontekstiä.
[/quote]

Niin mitä kontekstiä missä? Ja naiivi kirjoitetaan kahdellä i:llä. T. Yksinkertainen

Vierailija
19/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

Niin mitä kontekstiä missä? Ja naiivi kirjoitetaan kahdellä i:llä. T. Yksinkertainen
[/quote]

*Kontekstia

T. Se sama yksinkertainen

Vierailija
20/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:44"]Minä ymmärrän sua, vaikka kirjoitat vähän sekavasti. Kaipa oon ite samanlainen. =)
[/quote]

Kiva että välillä tulee kivojakin kommentteja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan