Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä olo

Vierailija
02.03.2015 |

Kirjoitin siitä henkisesti sairaasta ihnisestä tänne. KYLLÄ, itse annoin itseäni kohdella niin, ei tarvitse enää toistaa sitä. Mutta minä _todella_ luulin, että vastavuoroisesti itsekin saan anteeksi kun teen jotain. Ja se oli sentään eka moka (tai "moka", miten sen nyt ottaa...) minun puoleltani. Ja kerrasta poikki. En pettänyt, ei mitään lähellekään sinne suuntaan.

Vaikka se ihminen ei ole normaali, olen silti shokissa. Miten voi johdattaa toista niin harhaan mutta vastapalvelukseksi sitten kylmästi katkaisee välit ekasta mokasta.

Käsittämätön morkkis. Kunpa en olisi ikinä saanut tietää kyseisen henkilön olemassaolosta :(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään. [/quote] Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri [/quote] Eiköhän ne ole vähän sekavia joo, kun em voi kertoa että *Kimmo sanoi *tähän sanasta sanaan, mitä hän sanoi*, koska minä tein *tähän yksotyiskohtaisesti tekoni.* minä en todellakaan halua löytää oikeita nimiä ja busted-viestejä täältä. Sen takia on pakko kirjoittaa "vähän sekavasti." [/quote] Jaa olitkin vain naivi ja yksinkertainen, kun et näyttävästi ymmärrä kontekstiä. [/quote] Niin mitä kontekstiä missä? Ja naiivi kirjoitetaan kahdellä i:llä. T. Yksinkertainen

[/quote]

Täällä kirjoitamme usein puhe, emme kirjakielellä. Kontekstiä tässä keskustelussa? Missä muuallakaan? Harjoittele edes vittuilemaan, ennen kuin nolaat itsesi täälläkin. En ihmettele ettei mies sinunlaista ihmispersettä ole jaksanut kuunnella.

Vierailija
22/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään. [/quote] Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri [/quote] Eiköhän ne ole vähän sekavia joo, kun em voi kertoa että *Kimmo sanoi *tähän sanasta sanaan, mitä hän sanoi*, koska minä tein *tähän yksotyiskohtaisesti tekoni.* minä en todellakaan halua löytää oikeita nimiä ja busted-viestejä täältä. Sen takia on pakko kirjoittaa "vähän sekavasti." [/quote] Jaa olitkin vain naivi ja yksinkertainen, kun et näyttävästi ymmärrä kontekstiä. [/quote] Niin mitä kontekstiä missä? Ja naiivi kirjoitetaan kahdellä i:llä. T. Yksinkertainen

[/quote]

Täällä kirjoitamme usein puhe, emme kirjakielellä. Kontekstiä tässä keskustelussa? Missä muuallakaan? Harjoittele edes vittuilemaan, ennen kuin nolaat itsesi täälläkin. En ihmettele ettei mies sinunlaista ihmispersettä ole jaksanut kuunnella.
[/quote]

Mitä ihmettä sinä selität?? Käsi ylös, KUKA tajuaa sanaakaan tuosta sekoilusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:45"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään. [/quote] Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri [/quote] Eiköhän ne ole vähän sekavia joo, kun em voi kertoa että *Kimmo sanoi *tähän sanasta sanaan, mitä hän sanoi*, koska minä tein *tähän yksotyiskohtaisesti tekoni.* minä en todellakaan halua löytää oikeita nimiä ja busted-viestejä täältä. Sen takia on pakko kirjoittaa "vähän sekavasti." [/quote] Jaa olitkin vain naivi ja yksinkertainen, kun et näyttävästi ymmärrä kontekstiä. [/quote] Niin mitä kontekstiä missä? Ja naiivi kirjoitetaan kahdellä i:llä. T. Yksinkertainen [/quote] Täällä kirjoitamme usein puhe, emme kirjakielellä. Kontekstiä tässä keskustelussa? Missä muuallakaan? Harjoittele edes vittuilemaan, ennen kuin nolaat itsesi täälläkin. En ihmettele ettei mies sinunlaista ihmispersettä ole jaksanut kuunnella. [/quote] Mitä ihmettä sinä selität?? Käsi ylös, KUKA tajuaa sanaakaan tuosta sekoilusta?

[/quote]

Ihan hyvin ymmärrän. Jospa ap ottaisit ne mielialalääkkeet ja lopettaisit tuon ex miehesi ahdistelun ja keskittyisit jatkamaan omaa olematonta elämääsi. Olisi paras ratkaisu kaikkien kannalta.

Vierailija
24/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavan paljon näitä sairaita ihmisiä jotka eivät ilmeisesti ole missään hoidon piirissä. Toivottavasti tuo mies jotenkin auttaisi. Hänellä varmaan aika raskasta tämän läheisen kanssa.

Vierailija
25/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:45"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään. [/quote] Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri [/quote] Eiköhän ne ole vähän sekavia joo, kun em voi kertoa että *Kimmo sanoi *tähän sanasta sanaan, mitä hän sanoi*, koska minä tein *tähän yksotyiskohtaisesti tekoni.* minä en todellakaan halua löytää oikeita nimiä ja busted-viestejä täältä. Sen takia on pakko kirjoittaa "vähän sekavasti." [/quote] Jaa olitkin vain naivi ja yksinkertainen, kun et näyttävästi ymmärrä kontekstiä. [/quote] Niin mitä kontekstiä missä? Ja naiivi kirjoitetaan kahdellä i:llä. T. Yksinkertainen [/quote] Täällä kirjoitamme usein puhe, emme kirjakielellä. Kontekstiä tässä keskustelussa? Missä muuallakaan? Harjoittele edes vittuilemaan, ennen kuin nolaat itsesi täälläkin. En ihmettele ettei mies sinunlaista ihmispersettä ole jaksanut kuunnella. [/quote] Mitä ihmettä sinä selität?? Käsi ylös, KUKA tajuaa sanaakaan tuosta sekoilusta?

[/quote]

Ihan hyvin ymmärrän. Jospa ap ottaisit ne mielialalääkkeet ja lopettaisit tuon ex miehesi ahdistelun ja keskittyisit jatkamaan omaa olematonta elämääsi. Olisi paras ratkaisu kaikkien kannalta.
[/quote]

Tarkoitin siis, että kuka muu kuin sinä itse tajuaa sekoilustasi mitään.

Millähän tavalla olen ahdistellut tätä henkilöä? Tänäänkään en ole sanaakaam vaihtanut hänen kanssaan. Vai onko netissä kirjoittaminen jotain mentaalista ahdistelua?

Ja jos tässä joku on ahdistellut jotakuta niin mies minua. Myös fyysisesti. Vieläkö olen sekaisin, vai alkaako jo ymmärrystä tippumaan?

Vierailija
26/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:58"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:45"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään. [/quote] Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri [/quote] Eiköhän ne ole vähän sekavia joo, kun em voi kertoa että *Kimmo sanoi *tähän sanasta sanaan, mitä hän sanoi*, koska minä tein *tähän yksotyiskohtaisesti tekoni.* minä en todellakaan halua löytää oikeita nimiä ja busted-viestejä täältä. Sen takia on pakko kirjoittaa "vähän sekavasti." [/quote] Jaa olitkin vain naivi ja yksinkertainen, kun et näyttävästi ymmärrä kontekstiä. [/quote] Niin mitä kontekstiä missä? Ja naiivi kirjoitetaan kahdellä i:llä. T. Yksinkertainen [/quote] Täällä kirjoitamme usein puhe, emme kirjakielellä. Kontekstiä tässä keskustelussa? Missä muuallakaan? Harjoittele edes vittuilemaan, ennen kuin nolaat itsesi täälläkin. En ihmettele ettei mies sinunlaista ihmispersettä ole jaksanut kuunnella. [/quote] Mitä ihmettä sinä selität?? Käsi ylös, KUKA tajuaa sanaakaan tuosta sekoilusta? [/quote] Ihan hyvin ymmärrän. Jospa ap ottaisit ne mielialalääkkeet ja lopettaisit tuon ex miehesi ahdistelun ja keskittyisit jatkamaan omaa olematonta elämääsi. Olisi paras ratkaisu kaikkien kannalta. [/quote] Tarkoitin siis, että kuka muu kuin sinä itse tajuaa sekoilustasi mitään. Millähän tavalla olen ahdistellut tätä henkilöä? Tänäänkään en ole sanaakaam vaihtanut hänen kanssaan. Vai onko netissä kirjoittaminen jotain mentaalista ahdistelua? Ja jos tässä joku on ahdistellut jotakuta niin mies minua. Myös fyysisesti. Vieläkö olen sekaisin, vai alkaako jo ymmärrystä tippumaan?

[/quote]

Olet, ja ei ala tippumaan.

Vierailija
27/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:58"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:45"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään. [/quote] Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri [/quote] Eiköhän ne ole vähän sekavia joo, kun em voi kertoa että *Kimmo sanoi *tähän sanasta sanaan, mitä hän sanoi*, koska minä tein *tähän yksotyiskohtaisesti tekoni.* minä en todellakaan halua löytää oikeita nimiä ja busted-viestejä täältä. Sen takia on pakko kirjoittaa "vähän sekavasti." [/quote] Jaa olitkin vain naivi ja yksinkertainen, kun et näyttävästi ymmärrä kontekstiä. [/quote] Niin mitä kontekstiä missä? Ja naiivi kirjoitetaan kahdellä i:llä. T. Yksinkertainen [/quote] Täällä kirjoitamme usein puhe, emme kirjakielellä. Kontekstiä tässä keskustelussa? Missä muuallakaan? Harjoittele edes vittuilemaan, ennen kuin nolaat itsesi täälläkin. En ihmettele ettei mies sinunlaista ihmispersettä ole jaksanut kuunnella. [/quote] Mitä ihmettä sinä selität?? Käsi ylös, KUKA tajuaa sanaakaan tuosta sekoilusta? [/quote] Ihan hyvin ymmärrän. Jospa ap ottaisit ne mielialalääkkeet ja lopettaisit tuon ex miehesi ahdistelun ja keskittyisit jatkamaan omaa olematonta elämääsi. Olisi paras ratkaisu kaikkien kannalta. [/quote] Tarkoitin siis, että kuka muu kuin sinä itse tajuaa sekoilustasi mitään. Millähän tavalla olen ahdistellut tätä henkilöä? Tänäänkään en ole sanaakaam vaihtanut hänen kanssaan. Vai onko netissä kirjoittaminen jotain mentaalista ahdistelua? Ja jos tässä joku on ahdistellut jotakuta niin mies minua. Myös fyysisesti. Vieläkö olen sekaisin, vai alkaako jo ymmärrystä tippumaan?

[/quote]

Olet, ja ei ala tippumaan.
[/quote]

Niin, koska olet sekaisin. En nyt varsinaisesti juuri Sinun viestejäsi kaipaa, joten voit painua pois täältä.

Vierailija
28/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:05"]Huolestuttavan paljon näitä sairaita ihmisiä jotka eivät ilmeisesti ole missään hoidon piirissä. Toivottavasti tuo mies jotenkin auttaisi. Hänellä varmaan aika raskasta tämän läheisen kanssa.
[/quote]

Ja mitäköhän tämäkin taas tarkoitti? Olet ilmeisesti tuo sama vittuilija joka on aukonut leipäläpeään jo muutaman viestin verran.

Vierailija
29/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:07"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:58"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:45"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:18"]Ap sinä tunnut kirjoituksiesi perusteella henkisesti sairaalta. Mene mielisairaalaan kysymään jotain pillereitä itsellesi. [/quote] Tiedän, että jos kertoisin asiat niiden oikeilla nimillä niin yksikään ihminen ei sanoisi minua sairaaksi. Tämä on tätä, kun yrittää vuodattaa pahaa oloaan paljastamatta omaa nimeään. En todellakaan halua, että löydän pian tästä keskustelusta asianomaisten oikeita nimiä ja jotain "busted! Moi Sanna Sannanen!" -viestejä. Ja koska en voi kertoa asioita prikulleen niin kuin ne ovat niin jokainen tietysti maalailee omat mielikuvansa niistä. Minä kuitenkin tiedän, että tämän henkilön käytös ei ole tervettä. Ei epäilystäkään. [/quote] Tekstisi ovat kyllä aika sekavia. Onko sinulle diagnosoitu jonkun tasoinen persoonallisuushäiriö? T. Lääkäri [/quote] Eiköhän ne ole vähän sekavia joo, kun em voi kertoa että *Kimmo sanoi *tähän sanasta sanaan, mitä hän sanoi*, koska minä tein *tähän yksotyiskohtaisesti tekoni.* minä en todellakaan halua löytää oikeita nimiä ja busted-viestejä täältä. Sen takia on pakko kirjoittaa "vähän sekavasti." [/quote] Jaa olitkin vain naivi ja yksinkertainen, kun et näyttävästi ymmärrä kontekstiä. [/quote] Niin mitä kontekstiä missä? Ja naiivi kirjoitetaan kahdellä i:llä. T. Yksinkertainen [/quote] Täällä kirjoitamme usein puhe, emme kirjakielellä. Kontekstiä tässä keskustelussa? Missä muuallakaan? Harjoittele edes vittuilemaan, ennen kuin nolaat itsesi täälläkin. En ihmettele ettei mies sinunlaista ihmispersettä ole jaksanut kuunnella. [/quote] Mitä ihmettä sinä selität?? Käsi ylös, KUKA tajuaa sanaakaan tuosta sekoilusta? [/quote] Ihan hyvin ymmärrän. Jospa ap ottaisit ne mielialalääkkeet ja lopettaisit tuon ex miehesi ahdistelun ja keskittyisit jatkamaan omaa olematonta elämääsi. Olisi paras ratkaisu kaikkien kannalta. [/quote] Tarkoitin siis, että kuka muu kuin sinä itse tajuaa sekoilustasi mitään. Millähän tavalla olen ahdistellut tätä henkilöä? Tänäänkään en ole sanaakaam vaihtanut hänen kanssaan. Vai onko netissä kirjoittaminen jotain mentaalista ahdistelua? Ja jos tässä joku on ahdistellut jotakuta niin mies minua. Myös fyysisesti. Vieläkö olen sekaisin, vai alkaako jo ymmärrystä tippumaan? [/quote] Olet, ja ei ala tippumaan. [/quote] Niin, koska olet sekaisin. En nyt varsinaisesti juuri Sinun viestejäsi kaipaa, joten voit painua pois täältä.

[/quote]

En ihmettele että miehesikin käski sinun painua pois...

Vierailija
30/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:05"]Huolestuttavan paljon näitä sairaita ihmisiä jotka eivät ilmeisesti ole missään hoidon piirissä. Toivottavasti tuo mies jotenkin auttaisi. Hänellä varmaan aika raskasta tämän läheisen kanssa. [/quote] Ja mitäköhän tämäkin taas tarkoitti? Olet ilmeisesti tuo sama vittuilija joka on aukonut leipäläpeään jo muutaman viestin verran.

[/quote]

Tuo oli aivan eri ihminen. Taidat olla vielä kaiken lisäksi skitsofreenisen vainoharhainenkin?

Vierailija
31/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:05"]Huolestuttavan paljon näitä sairaita ihmisiä jotka eivät ilmeisesti ole missään hoidon piirissä. Toivottavasti tuo mies jotenkin auttaisi. Hänellä varmaan aika raskasta tämän läheisen kanssa. [/quote] Ja mitäköhän tämäkin taas tarkoitti? Olet ilmeisesti tuo sama vittuilija joka on aukonut leipäläpeään jo muutaman viestin verran.

[/quote]

Tuo oli aivan eri ihminen. Taidat olla vielä kaiken lisäksi skitsofreenisen vainoharhainenkin?
[/quote]

Sinä se olet koko ajan kommentoimassa, milloin omana itsenäsi ja milloin jonain muuna henkilönä. On täällä jotkut sanoneet, että on vähän sekavaa tekstiä, mutta kuitenkin viestit ovat pysyneet neutraaleina. Toisin kuin sinä vittuilet minkä kerkeät, tietämättä edes faktoja.

Vierailija
32/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:05"]Huolestuttavan paljon näitä sairaita ihmisiä jotka eivät ilmeisesti ole missään hoidon piirissä. Toivottavasti tuo mies jotenkin auttaisi. Hänellä varmaan aika raskasta tämän läheisen kanssa. [/quote] Ja mitäköhän tämäkin taas tarkoitti? Olet ilmeisesti tuo sama vittuilija joka on aukonut leipäläpeään jo muutaman viestin verran. [/quote] Tuo oli aivan eri ihminen. Taidat olla vielä kaiken lisäksi skitsofreenisen vainoharhainenkin? [/quote] Sinä se olet koko ajan kommentoimassa, milloin omana itsenäsi ja milloin jonain muuna henkilönä. On täällä jotkut sanoneet, että on vähän sekavaa tekstiä, mutta kuitenkin viestit ovat pysyneet neutraaleina. Toisin kuin sinä vittuilet minkä kerkeät, tietämättä edes faktoja.

[/quote]

Ota nyt saatana jo ne lääkkeesi ja lopeta sen EX miehesi vainoaminen. Toivottavasti on löytänyt jonkun selväpäisemmän.

Olisit vieläkin hullumpi, mutten saa nyt tähän kirjoittaa miksi, koska jos kirjoitan esim. "kimmo" sitä "kimmo" tätä niin voit arvata kuka olen. TÖTTÖRÖÖÖÖÖÖÖ.

Vierailija
33/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi IHMEESSÄ ap:lle ollaan näin ilkeitä..?

Vierailija
34/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:05"]Huolestuttavan paljon näitä sairaita ihmisiä jotka eivät ilmeisesti ole missään hoidon piirissä. Toivottavasti tuo mies jotenkin auttaisi. Hänellä varmaan aika raskasta tämän läheisen kanssa. [/quote] Ja mitäköhän tämäkin taas tarkoitti? Olet ilmeisesti tuo sama vittuilija joka on aukonut leipäläpeään jo muutaman viestin verran. [/quote] Tuo oli aivan eri ihminen. Taidat olla vielä kaiken lisäksi skitsofreenisen vainoharhainenkin? [/quote] Sinä se olet koko ajan kommentoimassa, milloin omana itsenäsi ja milloin jonain muuna henkilönä. On täällä jotkut sanoneet, että on vähän sekavaa tekstiä, mutta kuitenkin viestit ovat pysyneet neutraaleina. Toisin kuin sinä vittuilet minkä kerkeät, tietämättä edes faktoja.

[/quote]

Ota nyt saatana jo ne lääkkeesi ja lopeta sen EX miehesi vainoaminen. Toivottavasti on löytänyt jonkun selväpäisemmän.

Olisit vieläkin hullumpi, mutten saa nyt tähän kirjoittaa miksi, koska jos kirjoitan esim. "kimmo" sitä "kimmo" tätä niin voit arvata kuka olen. TÖTTÖRÖÖÖÖÖÖÖ.
[/quote]

Olet aivan uskomattoman tyhmä ihminen. KUKA TÄSSÄ ON VAINONNUt JA KETÄ?? Onko av:lla kirjoittaminen mielestäsi VAINOAMISTA?

Ymmärrätkö sinä vajaaälyinen ihminen, että hyvin suurella todennäköisyydellä joku tunnistaa sinut, jos kirjoitat ongelman näin:
"Minä ja miesystäväni olemme seurustelleet nyt tasan puoli vuotta. Minä olen 27, mies 29. Ongelmana on miehen eksä, jonka kanssa mieheni seurusteli onnellisesti viitisen vuotta, kunnes eksä petti häntä ystävänsä kotibileissä noin vuosi sitten. Nyt mieheni on ollut viime aikoina häiritsevän paljon tekemisissä eksänsä kanssa. He tekstailevat päivittäin ja viimeisin viesti, jonka eksänsä lähetti oli seuraavanlainen: "moikka hani ;D Miten siellä reissussa meni silloin pari viikkoa sotten? Et ilmotellut itsestäs ;("
Miehen mielestä tämä on normaalia viestittelyä, minin mielestäni ei todellakaan. Varsinkin, kun tämä eksä on pitkä ja hoikka brunette, itse olen lyhyt ja pyöreähkö."

Tajuatko ollenkaan??? Tajuatko?? Tajuatko, että jos kerron samalla tyylillä tämän oman aidon asiani, niin pian joku tulee ja tunnistaa minut?? Oletko _oikeasti_ noin vajaaälyinen?

Vierailija
35/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:39"]Miksi IHMEESSÄ ap:lle ollaan näin ilkeitä..?
[/quote]

Samaa mietin! - ap

Vierailija
36/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska sinä olet maailman napa ja kaikki tunnistavat heti, jos jossain kirjoitat.

Ihan hyvin voit vaihtaa vaikka iät tai vähän muunnella tarinaa ja silti kertoa saman asian.

Ihan oikeasti, luuletko että ihmiset tunnistavat ja luulevat, ettei Suomessa ole YHTÄÄN ihmistä, jolla olisi sama tilanne? Että sinä olet ainoa poikkeustapaus ja naps, heti jos kirjoitat jotain, niin kaikki läheiset tunnistavat?

Mieti nyt itsekin. Etkai ole tyyppiä, joka kuvittelee ihmisten myös seuraavan sinua ym?

Vierailija
37/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:33"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:05"]Huolestuttavan paljon näitä sairaita ihmisiä jotka eivät ilmeisesti ole missään hoidon piirissä. Toivottavasti tuo mies jotenkin auttaisi. Hänellä varmaan aika raskasta tämän läheisen kanssa. [/quote] Ja mitäköhän tämäkin taas tarkoitti? Olet ilmeisesti tuo sama vittuilija joka on aukonut leipäläpeään jo muutaman viestin verran. [/quote] Tuo oli aivan eri ihminen. Taidat olla vielä kaiken lisäksi skitsofreenisen vainoharhainenkin? [/quote] Sinä se olet koko ajan kommentoimassa, milloin omana itsenäsi ja milloin jonain muuna henkilönä. On täällä jotkut sanoneet, että on vähän sekavaa tekstiä, mutta kuitenkin viestit ovat pysyneet neutraaleina. Toisin kuin sinä vittuilet minkä kerkeät, tietämättä edes faktoja. [/quote] Ota nyt saatana jo ne lääkkeesi ja lopeta sen EX miehesi vainoaminen. Toivottavasti on löytänyt jonkun selväpäisemmän. Olisit vieläkin hullumpi, mutten saa nyt tähän kirjoittaa miksi, koska jos kirjoitan esim. "kimmo" sitä "kimmo" tätä niin voit arvata kuka olen. TÖTTÖRÖÖÖÖÖÖÖ. [/quote] Olet aivan uskomattoman tyhmä ihminen. KUKA TÄSSÄ ON VAINONNUt JA KETÄ?? Onko av:lla kirjoittaminen mielestäsi VAINOAMISTA? Ymmärrätkö sinä vajaaälyinen ihminen, että hyvin suurella todennäköisyydellä joku tunnistaa sinut, jos kirjoitat ongelman näin: "Minä ja miesystäväni olemme seurustelleet nyt tasan puoli vuotta. Minä olen 27, mies 29. Ongelmana on miehen eksä, jonka kanssa mieheni seurusteli onnellisesti viitisen vuotta, kunnes eksä petti häntä ystävänsä kotibileissä noin vuosi sitten. Nyt mieheni on ollut viime aikoina häiritsevän paljon tekemisissä eksänsä kanssa. He tekstailevat päivittäin ja viimeisin viesti, jonka eksänsä lähetti oli seuraavanlainen: "moikka hani ;D Miten siellä reissussa meni silloin pari viikkoa sotten? Et ilmotellut itsestäs ;(" Miehen mielestä tämä on normaalia viestittelyä, minin mielestäni ei todellakaan. Varsinkin, kun tämä eksä on pitkä ja hoikka brunette, itse olen lyhyt ja pyöreähkö." Tajuatko ollenkaan??? Tajuatko?? Tajuatko, että jos kerron samalla tyylillä tämän oman aidon asiani, niin pian joku tulee ja tunnistaa minut?? Oletko _oikeasti_ noin vajaaälyinen?

[/quote]

Jumalauta sä olet sekaisin. Luuletko tosiaan että miehesi/miehesi rakastajatar kävisi täällä lukemassa skitsoja yksipuolisia tarinoitasi ja vielä tunnistaisi juttusi...

En ihmettele miksi mies sai tarpeekseen sinun vainoharhaisista ideoista.

Vierailija
38/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:52"]Kyllä, koska sinä olet maailman napa ja kaikki tunnistavat heti, jos jossain kirjoitat.

Ihan hyvin voit vaihtaa vaikka iät tai vähän muunnella tarinaa ja silti kertoa saman asian.

Ihan oikeasti, luuletko että ihmiset tunnistavat ja luulevat, ettei Suomessa ole YHTÄÄN ihmistä, jolla olisi sama tilanne? Että sinä olet ainoa poikkeustapaus ja naps, heti jos kirjoitat jotain, niin kaikki läheiset tunnistavat?

Mieti nyt itsekin. Etkai ole tyyppiä, joka kuvittelee ihmisten myös seuraavan sinua ym?
[/quote]

Sattumoisin täysin identtistä asiaa on tuskin kellään. Tämä kun ei ole mikään "haukuin miestä siaksi" -juttu.

Vierailija
39/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:33"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:05"]Huolestuttavan paljon näitä sairaita ihmisiä jotka eivät ilmeisesti ole missään hoidon piirissä. Toivottavasti tuo mies jotenkin auttaisi. Hänellä varmaan aika raskasta tämän läheisen kanssa. [/quote] Ja mitäköhän tämäkin taas tarkoitti? Olet ilmeisesti tuo sama vittuilija joka on aukonut leipäläpeään jo muutaman viestin verran. [/quote] Tuo oli aivan eri ihminen. Taidat olla vielä kaiken lisäksi skitsofreenisen vainoharhainenkin? [/quote] Sinä se olet koko ajan kommentoimassa, milloin omana itsenäsi ja milloin jonain muuna henkilönä. On täällä jotkut sanoneet, että on vähän sekavaa tekstiä, mutta kuitenkin viestit ovat pysyneet neutraaleina. Toisin kuin sinä vittuilet minkä kerkeät, tietämättä edes faktoja. [/quote] Ota nyt saatana jo ne lääkkeesi ja lopeta sen EX miehesi vainoaminen. Toivottavasti on löytänyt jonkun selväpäisemmän. Olisit vieläkin hullumpi, mutten saa nyt tähän kirjoittaa miksi, koska jos kirjoitan esim. "kimmo" sitä "kimmo" tätä niin voit arvata kuka olen. TÖTTÖRÖÖÖÖÖÖÖ. [/quote] Olet aivan uskomattoman tyhmä ihminen. KUKA TÄSSÄ ON VAINONNUt JA KETÄ?? Onko av:lla kirjoittaminen mielestäsi VAINOAMISTA? Ymmärrätkö sinä vajaaälyinen ihminen, että hyvin suurella todennäköisyydellä joku tunnistaa sinut, jos kirjoitat ongelman näin: "Minä ja miesystäväni olemme seurustelleet nyt tasan puoli vuotta. Minä olen 27, mies 29. Ongelmana on miehen eksä, jonka kanssa mieheni seurusteli onnellisesti viitisen vuotta, kunnes eksä petti häntä ystävänsä kotibileissä noin vuosi sitten. Nyt mieheni on ollut viime aikoina häiritsevän paljon tekemisissä eksänsä kanssa. He tekstailevat päivittäin ja viimeisin viesti, jonka eksänsä lähetti oli seuraavanlainen: "moikka hani ;D Miten siellä reissussa meni silloin pari viikkoa sotten? Et ilmotellut itsestäs ;(" Miehen mielestä tämä on normaalia viestittelyä, minin mielestäni ei todellakaan. Varsinkin, kun tämä eksä on pitkä ja hoikka brunette, itse olen lyhyt ja pyöreähkö." Tajuatko ollenkaan??? Tajuatko?? Tajuatko, että jos kerron samalla tyylillä tämän oman aidon asiani, niin pian joku tulee ja tunnistaa minut?? Oletko _oikeasti_ noin vajaaälyinen?

[/quote]

Jumalauta sä olet sekaisin. Luuletko tosiaan että miehesi/miehesi rakastajatar kävisi täällä lukemassa skitsoja yksipuolisia tarinoitasi ja vielä tunnistaisi juttusi...

En ihmettele miksi mies sai tarpeekseen sinun vainoharhaisista ideoista.
[/quote]

VOI LUOJA!!!!!!!! Tuo oli täysin hatusta heitetty ESIMERKKI!!!! Tämä ei liity MITENKÄÄN tuohon ESIMERKKIIN!!! Jeesus että ihmiset ovat typeriä...

Minä en halua, että yksikään _asianomainen_, TAI _ulkopuolinen_ saa tietää, että minä kirjoitan tästä asiasta vauvapalstan aihe vapaalla. Näistä asioista nimittäin tietää IRL hieman useampi kuin kaksi henkilöä. Se on ihan ok, mutta en todellakaan ota riskiä, että joku saa tietää minun kirjoittelevan av:lla. Luoja miten rasittava oletkaan...

Vierailija
40/44 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:46"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:33"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:05"]Huolestuttavan paljon näitä sairaita ihmisiä jotka eivät ilmeisesti ole missään hoidon piirissä. Toivottavasti tuo mies jotenkin auttaisi. Hänellä varmaan aika raskasta tämän läheisen kanssa. [/quote] Ja mitäköhän tämäkin taas tarkoitti? Olet ilmeisesti tuo sama vittuilija joka on aukonut leipäläpeään jo muutaman viestin verran. [/quote] Tuo oli aivan eri ihminen. Taidat olla vielä kaiken lisäksi skitsofreenisen vainoharhainenkin? [/quote] Sinä se olet koko ajan kommentoimassa, milloin omana itsenäsi ja milloin jonain muuna henkilönä. On täällä jotkut sanoneet, että on vähän sekavaa tekstiä, mutta kuitenkin viestit ovat pysyneet neutraaleina. Toisin kuin sinä vittuilet minkä kerkeät, tietämättä edes faktoja. [/quote] Ota nyt saatana jo ne lääkkeesi ja lopeta sen EX miehesi vainoaminen. Toivottavasti on löytänyt jonkun selväpäisemmän. Olisit vieläkin hullumpi, mutten saa nyt tähän kirjoittaa miksi, koska jos kirjoitan esim. "kimmo" sitä "kimmo" tätä niin voit arvata kuka olen. TÖTTÖRÖÖÖÖÖÖÖ. [/quote] Olet aivan uskomattoman tyhmä ihminen. KUKA TÄSSÄ ON VAINONNUt JA KETÄ?? Onko av:lla kirjoittaminen mielestäsi VAINOAMISTA? Ymmärrätkö sinä vajaaälyinen ihminen, että hyvin suurella todennäköisyydellä joku tunnistaa sinut, jos kirjoitat ongelman näin: "Minä ja miesystäväni olemme seurustelleet nyt tasan puoli vuotta. Minä olen 27, mies 29. Ongelmana on miehen eksä, jonka kanssa mieheni seurusteli onnellisesti viitisen vuotta, kunnes eksä petti häntä ystävänsä kotibileissä noin vuosi sitten. Nyt mieheni on ollut viime aikoina häiritsevän paljon tekemisissä eksänsä kanssa. He tekstailevat päivittäin ja viimeisin viesti, jonka eksänsä lähetti oli seuraavanlainen: "moikka hani ;D Miten siellä reissussa meni silloin pari viikkoa sotten? Et ilmotellut itsestäs ;(" Miehen mielestä tämä on normaalia viestittelyä, minin mielestäni ei todellakaan. Varsinkin, kun tämä eksä on pitkä ja hoikka brunette, itse olen lyhyt ja pyöreähkö." Tajuatko ollenkaan??? Tajuatko?? Tajuatko, että jos kerron samalla tyylillä tämän oman aidon asiani, niin pian joku tulee ja tunnistaa minut?? Oletko _oikeasti_ noin vajaaälyinen? [/quote] Jumalauta sä olet sekaisin. Luuletko tosiaan että miehesi/miehesi rakastajatar kävisi täällä lukemassa skitsoja yksipuolisia tarinoitasi ja vielä tunnistaisi juttusi... En ihmettele miksi mies sai tarpeekseen sinun vainoharhaisista ideoista. [/quote] VOI LUOJA!!!!!!!! Tuo oli täysin hatusta heitetty ESIMERKKI!!!! Tämä ei liity MITENKÄÄN tuohon ESIMERKKIIN!!! Jeesus että ihmiset ovat typeriä... Minä en halua, että yksikään _asianomainen_, TAI _ulkopuolinen_ saa tietää, että minä kirjoitan tästä asiasta vauvapalstan aihe vapaalla. Näistä asioista nimittäin tietää IRL hieman useampi kuin kaksi henkilöä. Se on ihan ok, mutta en todellakaan ota riskiä, että joku saa tietää minun kirjoittelevan av:lla. Luoja miten rasittava oletkaan...

[/quote]

Oletkin vielä enemmän sekaisin, kuin olisin arvannutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä