Haluaisin tyttöystävän joka
Siivoaisi, imuroisi ja laittaisi meille ruokaa seksikkäät viettelevät alusvaatteet päällänsä esim. sukkanauhaliivit, verkkosukat, korsetti ja PushUp Rintaliivit.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:37"]Siivoaisi, imuroisi ja laittaisi meille ruokaa seksikkäät viettelevät alusvaatteet päällänsä esim. sukkanauhaliivit, verkkosukat, korsetti ja PushUp Rintaliivit. [/quote] Koska vaimo meillä loisii lompakollani olen oikeutettu noihin palveluihin. Eipä tuo emäntä niistä ikinä ole valittanut.
[/quote]Pistäpä faktat tiskiin, eli kuinka paljon rahaa tuot kotiin, mitä menoja maksat ja sama luettelo naisesi tuloista ja menoista. Laita myös kotinne neliöt ja kuinka iso osa siitä on ikiomaa, vai onko vuokranantajan tai pankin omistama. Ja toki on eroa asutteko Lieksassa vai Kauniaisissa... Ihan näitä normaaleja juttuja siis kirjoitat tänne ja vähän valaiset asiaa. Saattaa olla aika vaatimatonta sinun vaimosi elämä. :) Jään odottelemaan.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:56"] Koska m37v ja M21 ovat homoseksuaaleja on heidän mielipiteensä turhia tässä yhteydessä. -mies 29v- [/quote] Väitteesi homoseksuaalisuudesta ei tee mielipidettä turhaksi tai vääräksi. Hyvin klassinen argumentointivirhe (ad hominem) [/quote] Tarkoitin ettei miehet jotka eivät pidä naisista osaa arvostaa naisten ulkonäköä. -mies 29v-
[/quote]
Argumentointivirhe nimeltään sanahelinä....
m37
Ihan omasta aloitteestaan mun tyttöystävä laittaa seksikkäät vaatteet ylleen ja siivoaa ja laittaa ruokaa ne päällä kun tietää minun siitä tykkäävän ja saa jakamattoman huomioni.
Minä taas vuorollani hemmottelen naista monella muulla tavalla.
Mitä pahaa tuossa sitten on?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:30"]
Ihan omasta aloitteestaan mun tyttöystävä laittaa seksikkäät vaatteet ylleen ja siivoaa ja laittaa ruokaa ne päällä kun tietää minun siitä tykkäävän ja saa jakamattoman huomioni.
[/quote]
:D
Kelle meille? Kyllä mäkin teen tota silloin harvoin, kun ollaan miehen kanssa kahdestaan kotona, mutta ei kylläkään tulisi mieleenkään lasten edessä alentaa itseäni noin.
Ei musta aloittajan toiveissa ole mitään vikaa, jos minulla olisi hyvä suhde, jossa on keskinäinen kunnioitus ja luottamus, seksuaalista kemiaa ja toinenkin toisi kortensa kekoon niiin mielelläni kuuntelisin myös toisen toiveita.
Mut kun aloittaja kerran aloitti toivomuksensa tuosta päästä niin eikä ottanut kantaa muuten siihen, että mistä hyvä suhde koostuu, toivottavasti hän on selvillä, kuinka hän itse voisi olla hyvä kumppani. :-)
Ajattelin kun avasin tän, että tää on sellanen " haluaisin tyttöystävän joka.. On oma itsenä, kaunis sisäisesti, ulkonäöllä ei ole väliä, rakastava, hyvä sydämminen ihminen"
Noh ei ihan mennyt mulla nappiin.
Tuo olisi minunkin haaveena.
Mies 26v
Mulla on sama fantasia, tosin voisi hän olla kokonaan alasti. Ei tietenkään aina olisi se, joka tekee kotitöitä eikä aina ilkosillaan, mutta joskus olisi kiva ylläri.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:30"]
[/quote]
Ei mitään kunhan homma tapahtuu tytön omasta tahdosta, ajatuksesta ja halusta.
m37
Mä taas haluan poikaystävän joka panis mua aina kun pyytäsin :)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:16"]Mä taas haluan poikaystävän joka panis mua aina kun pyytäsin :)
[/quote]
Missä asut?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:37"]Siivoaisi, imuroisi ja laittaisi meille ruokaa seksikkäät viettelevät alusvaatteet päällänsä esim. sukkanauhaliivit, verkkosukat, korsetti ja PushUp Rintaliivit.
[/quote]
miksi pushupit? Onko sillä riipparit?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:16"]Mä taas haluan poikaystävän joka panis mua aina kun pyytäsin :)
[/quote]
Missä asut?
[/quote]
Miksi kysyt? Haluutko alkaa mun poikaystäväks? ;)
[/quote]
Minä olen se, joka kysyi ensin, tuo toinen on joku myöhässä oleva pyrkyri. Asun aikalailla keskellä suomea.
[/quote]
Harmi, asun ite Lahessa :(
Minusta on kyllä huvittavaa, että tuon muehen laittama pitkä kommentti siitä kuinka ap halventaa naisia on saanut noin paljon yläpeukkuja. Jos kyseisen kommentin olisi kirjoittanut nainen, voin vain kuvitella sitä vastamyrskyä; "senkin kukkahattufemakko, kyllä minä ainakin laitan miehelleni ruokaa alasti ihan vapaaehtoisesti, ei siinä ole mitään halventavaa!!"
Huomaa taas miten naiset pomppivat miesten pillien mukaan ja mielistellään miehiä...
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:16"]Mä taas haluan poikaystävän joka panis mua aina kun pyytäsin :)
[/quote]
Missä asut?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:16"]Mä taas haluan poikaystävän joka panis mua aina kun pyytäsin :)
[/quote]
Missä asut?
[/quote]
[/quote]
Mä voin alkaa ;) <3
Saat varmaan aika pitkään etsiä..