Olenko outo kun ajattelen näin? (Seurustelusta)
Olen kaveriporukastani/työporukastani ainoa joka ei seurustele, ja pidän itseäni sen takia huonompana ihmisenä ja ns. "luuserina" kun en itse löydä ketään/kelpaa kenellekkään. Vertaan aina itseäni muihin ja mietin mikä mussa on vikana. Onko outoa että ajattelen että ihmiset jotka seurustelee on "parempia" kun muut ja sinkut on "huonoja" kun eivät kelpaa kenellekkään?
Kommentit (26)
No joo, olet, sua taitaa todella vaivata, että olet sinkku?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:21"]
No joo, olet, sua taitaa todella vaivata, että olet sinkku?
[/quote]
Kyllähän se vaivaa :( -ap
Ei minusta voi ihmisiä noin arvottaa. Olen suurimman osan elämääni ollut sinkku ja nyt seurustellut yli vuoden, mutta en silti tunne, että olisin nyt sen arvokkaampi tai parempi kuin sinkkuna. En pidä sinkkuja luusereina. Sinkkuelämässä on paljon hyvää.
Olet outo, jos niin ajattelet.
Minä olen jo 46 v, ja minun ikäluokassani on iso osa eronneita naisia, jotka eivät edes tahdo uutta miestä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:25"]
Minä olen jo 46 v, ja minun ikäluokassani on iso osa eronneita naisia, jotka eivät edes tahdo uutta miestä.
[/quote]
En voisi kuvitella miksi joku EI haluaisi miestä/seurustelusuhdetta :O -ap
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:25"]
[/quote]
En voisi kuvitella miksi joku EI haluaisi miestä/seurustelusuhdetta :O -ap
[/quote]
Voih.... sinkkuna voit päättää kaikesta yksin.
Koskaan ei kaksi ihmistä ajattele samalla tavalla ja arvosta samoja asioita. Sinkkuna sinun ei tarvitse joustaa mistään.
Ja kuten eräs vanhempi nainen sanoi miehensä kuoltua: enää en ota miestä riesakseni.
No varmaan riippuu siitä, miksi on sinkku.
Jos syynä on se ettei "kelpaa kenellekään", en arvosta henkilöä kuin jos hän olisi omasta tahdostaan sinkku. Hyväitsetuntoiset ihmiset ansaitsee enemmän arvostusta.
Kaikki sinkut ajattele noin aina välillä.
Ei ihmisen arvo seurustelusta tai seurustelemattomuudesta muutu, eikä ensimmäinitut myöskään kerro mitään ihmisarvosta.
Sen sijaan on totta, että niillä, joilla on kumppani, on usein hauskempaa. Mutta se on eri asia.
Sitten meitä on kaksi outoa. Mä tosin olen nykyään naimisissa, mutta mulle on tärkeä olla ihmisten ilmoilla sormus sormessa. Musta tuntuu jotenkin siltä, että muut ajattelevat mun olevan luuseri ja se sormus sitten pelastaa edes jotain. Että joku on ainakin näkee mussa jotain.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:25"]Olet outo, jos niin ajattelet.
[/quote]
On kuitenkin eri asia, että tietää joskus kelvanneensa jollekulle.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:48"]Ap, olet säälittävä ja outo.
[/quote
Tiedän :D -ap
Sen takia kun joka kerta kuitenkin pettyy ja satuttaa itsensä. Ei voi luottaa enää kehenkään eikä jaksa kerta toisensa jälkeen tehdä samoja virheitä. Itse kun saa elämän lasten kanssa pyörimään niin ettei ole riippuvainen muista on aika iso kynnys enää ottaa sitä riskiä että koko homma hajoaa taas käsiin. Itse ainakin huomannut että itse helpompi hoitaa kaikki kun yrittää jonkun epäluotettavan kanssa.
En haluaisi olla suhteessa ihmisen kanssa, jonka itsetunto ei kestäisi sinkkuutta, vaan vaatisi parisuhdetta.
Mä olen aina ajatellut että on hienoa ettei tyydy "ensimmäiseen parhaaseen". Itse taidan olla vähän läheisriippuvainen, ja olen harrastanut idiootteihinkin koska on vain pakko. Mutta minulla on kaveri joka on itsenäinen, tekee mitä haluaa ja valitsee tarkkaan. Ihailen häntä. Tosin joskus mietin onko hän yksinäinen. Mutta se on hänen elämäntapansa.
Ajatteletko myös toisista sinkuista noin, vai vain itsestäsi?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:25"]Olet outo, jos niin ajattelet. Minä olen jo 46 v, ja minun ikäluokassani on iso osa eronneita naisia, jotka eivät edes tahdo uutta miestä. [/quote] On kuitenkin eri asia, että tietää joskus kelvanneensa jollekulle.
[/quote]
Jaa... elämässä saa aina etsiä valituksen aiheita, jos haluaa. Juu, onhan sitä joskus kelvannut jollekin... ja se joku on minut joskus jättänyt ja hyljännyt....
Koko elämä menee näiden asioiden itkemiseen, jos sen tien valitsee.
Tottahan se on. Itse ainakin tiedän selvät syyt miksi kukaan ei halua seurustella tai edes tapailla kanssani, toisin sanoen seurustelevat ovat minua tietyin osin parempia ihmisiä.