Olenko outo kun ajattelen näin? (Seurustelusta)
Olen kaveriporukastani/työporukastani ainoa joka ei seurustele, ja pidän itseäni sen takia huonompana ihmisenä ja ns. "luuserina" kun en itse löydä ketään/kelpaa kenellekkään. Vertaan aina itseäni muihin ja mietin mikä mussa on vikana. Onko outoa että ajattelen että ihmiset jotka seurustelee on "parempia" kun muut ja sinkut on "huonoja" kun eivät kelpaa kenellekkään?
Kommentit (26)
Heti tuli ap:stä mieleen Martti Alanen, ehkä sinkku. Itseänikin sinkkuna harmitti etten kelvannut kellekään ja miehillä oli aina kauheat vaatimuslistat jotta kelpaisi. "Pääsin" sitten naimisiin kun löysin miehen joka ei esitellyt vaatimuksia ulkonäöstä tai ulospäinsuuntautuneesta persoonallisuudesta ja uraorientoituneesta elämästä jne vaan kelpasi ihan tavallisena ja mukavana taviksena.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:35"]Heti tuli ap:stä mieleen Martti Alanen, ehkä sinkku. Itseänikin sinkkuna harmitti etten kelvannut kellekään ja miehillä oli aina kauheat vaatimuslistat jotta kelpaisi. "Pääsin" sitten naimisiin kun löysin miehen joka ei esitellyt vaatimuksia ulkonäöstä tai ulospäinsuuntautuneesta persoonallisuudesta ja uraorientoituneesta elämästä jne vaan kelpasi ihan tavallisena ja mukavana taviksena.
[/quote]
Jes! Rakastan Markkua! :D -ap
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:16"]Ajatteletko myös toisista sinkuista noin, vai vain itsestäsi?
[/quote]
Itseasiassa en. Ainoastaan itestäni :/ -ap
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:35"]Heti tuli ap:stä mieleen Martti Alanen, ehkä sinkku. Itseänikin sinkkuna harmitti etten kelvannut kellekään ja miehillä oli aina kauheat vaatimuslistat jotta kelpaisi. "Pääsin" sitten naimisiin kun löysin miehen joka ei esitellyt vaatimuksia ulkonäöstä tai ulospäinsuuntautuneesta persoonallisuudesta ja uraorientoituneesta elämästä jne vaan kelpasi ihan tavallisena ja mukavana taviksena.
[/quote]
Jes! Rakastan Markkua! :D -ap
[/quote]
Entä Marttia?
Oho, Marttia siis meinasin :'D -ap
Olen ikisinkkumies, jolle kelpaisi kyllä parisuhdekin, mutten silti pidä itseäni sen takia huonompana ihmisenä. Olen kyllä huomannut että jotkut seurustelevat ihmiset pitävät selvästi itseään sinkkuja parempina. Se on minusta aika säälittävää.