Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin yleisen nimen, koska Google...

Vierailija
02.03.2015 |

Ajatelkaa miten paljon tietoa ihmisestä kerääntyy nettiin ja miten paljon muksut viettävät aikaansa somessa. Halusin antaa yleisen nimen, niin että hakutuloksilla tulee useita henkilöitä. Näin lapseni on paremmin netissä suojassa kuin ne uniikkinimiset. Esimerkiksi lapsen kasvettua joku pimahtanut stalkkeri etsii tietoa; paljon, paljon vähemmän vaivannäköä niin kaikki löytyy Googlesta ja muusta. Haluan antaa lapselleni mahdollisuuden yksityisyyteen ja yleinen nimi helpottaa huomattavasti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun annoin muksulle nimeksi Mannariina. Taitaa löytyä helposti :(

Vierailija
22/25 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava näkökulma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:36"]Mielenkiintoinen näkökulma, joka saattaa kyllä tulevaisuudessa vaikuttaakin. Kieltämättä itselle tuli parempi mieli, kun tässä on puntaroinut tuliko lapselle sittenkin annettua liian yleinen nimi.
[/quote]

Sori! Vahinkoalapeukku

Vierailija
24/25 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
25/25 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:39"]

Vähän ot, mutta googlasin naimisiinmentyäni uudella nimelläni (ennen olin "Anna Virtanen" - pelkästään facebookissa kokonimikaimoja oli 60, nyt olen "Anna Ryyti") ja vaikka etunimeni onkin hyvin tavanomainen, niin tähän mennessä olen löytänyt tasan itseni googlaamalla. Tuleville lapsilleni siis riittää yleinen tai tavanomainen etunimi, koska sukunimi jo karsii huomattavasti mahdollisuuksia sekoittaa kehenkään muuhun.

[/quote]

En löytäny facebookista. =(