Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mielestä syön kuin "anorektikko"

Vierailija
02.03.2015 |

Olisin kiinnostunut kuulemaan, onko syömiseni teidänkin mielestä jotenkin kummallista, olin niin hämmästynt tuosta kaverini kommentista. Olen ennen ollut vähän pyöreä, koska herkuttelin paljon, nyt olen suklaat ja jätskit jätettyäni laihtunut ihan tavalliseksi normaalipainoiseksi, tietoisesti en ole pyrkinyt laihduttamaan tai tarkkailemaan ruokieni kalorimääriä. Ystäväni taas on kovin tarkka omista syömisistään, mutta silti nyt kuulemma "todella huolestunut" minun ruokailutottumuksistani.

Esimerkiksi eilen söin aamupalaksi kolme näkkäriä tuorejuustolla, omenan ja teetä. Lounaaksi söin puoli pakettia raejuustoa, 500 g keitettyä parsakaalia, neljä keitettyä porkkanaa ja näiden päälle laitoin muutaman lusikallisen tuorejuustoa. Ruokajuomana rasvaton maito. Välipalaksi söin salaattijuustoruisleivän ja iltapalaksi neljän viljan puuroa voisilmällä. Vettä tietenkin join myös ruokailujen välillä. 

Eihän nämä nyt mitään gurmee-herkkua ole, mutta mun mielestä ihan tavallista ja riittävän ravitsevaa ruokaa. Olen lyhyt, alle 160 cm, ja käyn muutaman kerran viikossa joogassa plus kävelyllä, joten ihan hirveästi en kuluta. Pitäiskö mun oikeasti alkaa jotenkin tarkkailemaan syömisiäni? Ainakin olen tuntenut voivani ihan hyvin näin... 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Proteiinit ja rasvat puuttuvat. Luulen, että tuolla ruokavaliolla on kova nälkä kokoajan.

No rasvat ei kyllä puutu. Tuorejuustoa, salaattijuustoa, puurossa voisilmä.

Nämä eivät kyllä ole niitä hyviä rasvoja. Kantsis ehkä ottaa omegakapseleita.

Päinvastoin, ovat juurikin niitä hyviä rasvoja, joita ihmisen elimistö tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi