Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaani hoi!!

Vierailija
23.02.2015 |

Olen järjestämässä juhlat jonne saapuu n.60hlöä, paikalle tulee yksi vegaani. Kelpaisiko sinulle kaurakermaan ja kookosrasvaan tehty apple crumble ja suolaiseksi täytetyt teeleivät jonne salaattia, tofua, oliiveja, tomaattia ja kurkkua?
Olen ihan onneton vegaanikokki mutta haluaisin ottaa vieraani huomioon :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kiitos.

Vierailija
4/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mainiolta. Kiva että huomioit vegaaniystäväsi, harvemmin odotamme että meille olisi mitään tarjoilua (varsinkaan noin isoissa juhlissa).

Vierailija
5/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi hyvältä! :) Toki jos muut vieraat saa lämpimän ruoan, hyväkin täytetty leipä voi tuntua vähän epäreilulta. Mutta jos muilla vierailla on täyttävyydeltään samantasoista ruokaa, olisin tosi otettu ja söisin ilolla. :)

Vierailija
6/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kakkukestitys muillekkin :) hyvä jos kelpaisi :)

Vierailija
7/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen jatkaa: sellainen varoituksen sana, et muutaman kerran kun kaltaisesi ihana emäntä tai isäntä on minutkin huomioinut, oon meinannut jäädä ilman vegaaniherkkuja, koska ne ovat näyttäneet niin hyviltä, että muutkin ovat halunneet maistaa. Hieman runsaammin siis myös vegaanista versiota tarjolle tai sitten ns. tiskin alle. :)

Vierailija
8/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No KELPAISI! Olisin ihan onnesta soikeana, että minut on huomioitu. En yleensä oleta tai odota, että isäntäväki tekisi yksittäiselle vegaanille omaa ruokaa kaiken muun järjetelytouhun ohella. (Eri asia tietysti, jos kyse on tilaisuudesta, jonka hoitaa ammatti-catering ja ruokavalio pyydetään ilmoittamaan etukäteen.)

Vierailija
9/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa! Mut osta mieluummin tummansinistä Keijua leivontaan, käy sitten sen teeleivänkin kanssa paremmin. Kookosrasva vähän erikoinen valinta.

Vierailija
10/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:01"]Kutonen jatkaa: sellainen varoituksen sana, et muutaman kerran kun kaltaisesi ihana emäntä tai isäntä on minutkin huomioinut, oon meinannut jäädä ilman vegaaniherkkuja, koska ne ovat näyttäneet niin hyviltä, että muutkin ovat halunneet maistaa. Hieman runsaammin siis myös vegaanista versiota tarjolle tai sitten ns. tiskin alle. :)
[/quote]

Ajattelin tarjota vegaanille ns. Tiskin alta :) pitää tehdä tänään kokeeksi tuota apple crumblea ja testimaistaa se :P

Vierailija
11/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:06"]No KELPAISI! Olisin ihan onnesta soikeana, että minut on huomioitu. En yleensä oleta tai odota, että isäntäväki tekisi yksittäiselle vegaanille omaa ruokaa kaiken muun järjetelytouhun ohella. (Eri asia tietysti, jos kyse on tilaisuudesta, jonka hoitaa ammatti-catering ja ruokavalio pyydetään ilmoittamaan etukäteen.)
[/quote]

Leivon kaiken itse ja ihan tavallinen kotiäiti olen :) haluan ottaa huomioon ruoka-rajoitteet:)

Vierailija
12/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niinkuin omenahyve? Tosiaan tummansininen keiju 70% voisi olla paras valinta rasvaksi. Oatlyn vaniljakaurakerma on lisukkeeksi parhaimman makuista. 

Teeleipiä en ole tainnut syödä mutta googletin, niihin voi myös käyttää sinistä keijua ja kauramaitoa.

Hyvälle kuulostaa.

www.vegaanituotteet.net löytyy sopivia elintarvikkeita, sopivat myös munattomille ja laktottomille.

täältä löytyy reseptejä kiinnostuneille

http://www.vegaanihaaste.net/jaumllkiruuat.html

http://www.vegaanihaaste.net/reseptipankki.html

http://chocochili.net/

Vierailija
13/13 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maistuu ainakin minulle! Nams!! Perhe hotkaisi samantien tän illan vegaaniherkut

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi