Pitäskö sitä lähteä käppäilemään Alkoon? Kaksi kilometriä olisi matkaa
Tekisi niin paljon mieli olla päissään, mutta tuo käveleminen ei oikeen nappaa nyt. Taksiakaan ei uskalla tilata, kun ei tiijä minkälainen hörhö sieltä tulee hakemaan.
Valuutastakaan idea ei ole kiinni, kun rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu.
Kommentit (46)
Ei. Laita lenkkarit jalkaan ja juokse 4-5 km lenkki. Ota tavoitteeksi 10 km kevään aikana. Onko sinussa munaa tehdä tämä?
Terve ihminen ei tarvitse päihteitä. Tämä on kylmä tosiasia. Ihan oikeasti.
Maanantaina alkoi loma ja kännissä on oltu ma-ti-ke. Tänään voisi, ehkä, yrittää olla selvänä.
Otat kävelysauvat ja könkkäät niitten kanssa Alkoon. Takaisin kotiin sitten taksilla tai bussilla. Tai sitten menet siihen lähiravinteliin viettämään laatuaikaa ja humaltumaan. Muista ottaa välillä tsakuskaa, ettei iske känni ja tuherrus päälle. Jos onnistuit verkoilla käymään, niin selkä ehkä kannattelee tuommoisen kevyen kävelynkin, kun päämäärä on nuin, sanoisinko kirkas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos raha ei ole ongelma, niin tilaa niin monta taksia, kunnes saat mieluisan kuskin. Mulla oli eräs äkkirikastunut sukulainen, joka kelpuutti vain mersutaksit. Jos tuli muunmerkkinen auto, hän maksoi kuljettajalle ja lähetti tämän tiehensä. Sitten hän tilasi uuden taksin, ja tätä siis niin monta kertaa kunnes kohdalle tuli mersu.
En minä mikään rikas ole, mutta yksin asuvana
talouteni ei kaatuisi yhteen taksikyytiin. Mutta kun nuo taksipalvelut nykyään on mitä on niin en tiedä.
Tuossa ihan lähellä on ravintola, jossa taksit ennen päivysti. Nyt niitä ei ole näkynyt aikoihin.
- ap -Siis mikä siinä taksikyydissä tarkkaan ottaen pelottaa?
Ei varsinaisesti pelota ja ennen käytin sitä palvelua useinkin. Nyt se taksin saaminen saattaa kestää kauan, mutta aikaahan mulla on. Hitto kun voisikin polkaista pyörällä.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Ei. Laita lenkkarit jalkaan ja juokse 4-5 km lenkki. Ota tavoitteeksi 10 km kevään aikana. Onko sinussa munaa tehdä tämä?
Terve ihminen ei tarvitse päihteitä. Tämä on kylmä tosiasia. Ihan oikeasti.
No se iskiaskipu estää juoksemisen.
- ap -
Entäpä potkurilla tai suksien, mukavasti selekää nytkyttellöö? Moottorikelekka? Naapuri heittää kylille? :D
Käytä hakumies-palvelua, voit maata sängyssä ja syljeskellä kattoon ja kohta olet päissään.
Tilaat lanssin ja sillä terveyskeskukseen kipupiikille. Samalla reissulla viunan ostoon ja bussia ootellessa raksautat putelin auki ja hörppööt, ja eiku kotona sitten vakavampi otti. Laita siika suolaan ennen lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä potkurilla tai suksien, mukavasti selekää nytkyttellöö? Moottorikelekka? Naapuri heittää kylille? :D
Olis mulla potkuri, mutta hiekottivat nuo kävelytiet. Elikä se olis sitten vaan potkurin raahaamista.
- ap -
Olen liikuttunut, miten jaksatte laittaa mulle hyviä neuvoja. Kiitos.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Jos raha ei o 9le ongelma, niin tilaa niin monta taksia, kunnes saat mieluisan kuskin. Mulla oli eräs äkkirikastunut sukulainen, joka kelpuutti vain mersutaksit. Jos tuli muunmerkkinen auto, hän maksoi kuljettajalle ja lähetti tämän tiehensä. Sitten hän tilasi uuden taksin, ja tätä siis niin monta kertaa kunnes kohdalle tuli mersu.
Mä tunnen yhen tyypin joka aina ryypätessään kävi monta kertaa päivässä taksilla alkossa jonne oli matkaa 30km. Se soitti aina tietylle kuskille ja tää kuski perui muut kyydit, kun ties että rahaa ropisee. Tää deku joikin sitten talonsa, mökkinsä ja kaiken myytävän arvoisen.
Vierailija kirjoitti:
Tilaat lanssin ja sillä terveyskeskukseen kipupiikille. Samalla reissulla viunan ostoon ja bussia ootellessa raksautat putelin auki ja hörppööt, ja eiku kotona sitten vakavampi otti. Laita siika suolaan ennen lähtöä.
Tämä ei tule kysymykseen. Lanssissa olis todennäköisesti poikani ensihoitajana ja saisin huutia.
- ap -
No nyt eiku käppäilemään sitten vain!
Nappa panadol naamaa, ja lähde käpyttelemään. Minua on tooosi usein vaivannut iskhias elämäni aikana ,mutta liike on lääke.
Vierailija kirjoitti:
No nyt eiku käppäilemään sitten vain!
Käppäilin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Nappa panadol naamaa, ja lähde käpyttelemään. Minua on tooosi usein vaivannut iskhias elämäni aikana ,mutta liike on lääke.
Läksin tosiaan kävelemään ja joka askel sattui. Mutta tosiaan niinkuin sanoit: Liike on lääke. Ainakin tähän vaivaan eikä kannata jäädä petiin makoilemaan.
Ostin vielä tupakkiaskin ja puolivälissä kotiin tajusin, että se jäi sinne kaupan kassalle. Ei kun takaisin ja onneksi löytyi sieltä.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu lämpimästi.
On mulla pilikkihaalarit päällä jo valmiiksi, kun kävin kokemassa verkot (kaksi haukea ja siika).
- ap -
Ei kannata lähteä veneellä soutelemaan humalassa, ei edes juhannuksena, jolloin vedet ovat lämpimämmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene fillarilla.
Ei pysty. Olen kärvistellyt iskiaskipujen kanssa muutaman viikon ja sen takia haluaisin juopua, että ei niin paljon v*tuttaisi.
- ap -
No siitä se sitten johtuu ettet taivu paskalle, eikä siitä että sulla olisi muka rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu lämpimästi.
On mulla pilikkihaalarit päällä jo valmiiksi, kun kävin kokemassa verkot (kaksi haukea ja siika).
- ap -Ei kannata lähteä veneellä soutelemaan humalassa, ei edes juhannuksena, jolloin vedet ovat lämpimämmät.
Eipä niin. Naapuri oli mukana ja hänen veneellään mentiin.
- ap -
Vieläkö Triple Secciä saapi liikkeestä? Sese lämmittää mukavasti pakkaskelillä.
Kunhan et unohdu lumihankeen lepäämään sen putelisi kanssa. Olisi äkkiä jäätynyt paisti valmiina.