Pitäskö sitä lähteä käppäilemään Alkoon? Kaksi kilometriä olisi matkaa
Tekisi niin paljon mieli olla päissään, mutta tuo käveleminen ei oikeen nappaa nyt. Taksiakaan ei uskalla tilata, kun ei tiijä minkälainen hörhö sieltä tulee hakemaan.
Valuutastakaan idea ei ole kiinni, kun rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu.
Kommentit (46)
Jos rahaa on riittävästi, niin premium-luokan taksipalveluja on saatavilla missä kuski on ammattilainen eikä tarvitse pelätä
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu lämpimästi.
On mulla pilikkihaalarit päällä jo valmiiksi, kun kävin kokemassa verkot (kaksi haukea ja siika).
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Mene fillarilla.
Ei pysty. Olen kärvistellyt iskiaskipujen kanssa muutaman viikon ja sen takia haluaisin juopua, että ei niin paljon v*tuttaisi.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Jos rahaa on riittävästi, niin premium-luokan taksipalveluja on saatavilla missä kuski on ammattilainen eikä tarvitse pelätä
Juuri näin.
Jos raha ei ole ongelma, niin tilaa niin monta taksia, kunnes saat mieluisan kuskin. Mulla oli eräs äkkirikastunut sukulainen, joka kelpuutti vain mersutaksit. Jos tuli muunmerkkinen auto, hän maksoi kuljettajalle ja lähetti tämän tiehensä. Sitten hän tilasi uuden taksin, ja tätä siis niin monta kertaa kunnes kohdalle tuli mersu.
Lyhyt matka, parempi ettet juo, jos kunto on noin huono.
Kannattaa ajatella lämmikettä mitä saa paluumatkalla, siitä saa voimaa.
On varmasti aika ikävä tilanne kun viinanhimo palaa suonissa ja sen perään on lähdettävä kilometrienkin päähän. Itselläni ei tuota ongelmaa ole pelkästään jo sen takia etten asu Suomessa. Jos tarvitsen pullon viiniä kun ystävä tulee käymään, kipaisen lähikauppaan. Sieltä saisin myös väkevät viinat mutta ne eivät maistu ollenkaan.
Tällä hetkellä minulla on jääkaapissa kaksi pulloa belgialaista Duvel olutta, alkoprosentti 8,5. En tiedä milloin tulisi niitä avattua, eipä ainakaan pahaksikaan mene eivätkä mitään pyydä vaikka siellä seisovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos raha ei ole ongelma, niin tilaa niin monta taksia, kunnes saat mieluisan kuskin. Mulla oli eräs äkkirikastunut sukulainen, joka kelpuutti vain mersutaksit. Jos tuli muunmerkkinen auto, hän maksoi kuljettajalle ja lähetti tämän tiehensä. Sitten hän tilasi uuden taksin, ja tätä siis niin monta kertaa kunnes kohdalle tuli mersu.
En minä mikään rikas ole, mutta yksin asuvana
talouteni ei kaatuisi yhteen taksikyytiin. Mutta kun nuo taksipalvelut nykyään on mitä on niin en tiedä.
Tuossa ihan lähellä on ravintola, jossa taksit ennen päivysti. Nyt niitä ei ole näkynyt aikoihin.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
On varmasti aika ikävä tilanne kun viinanhimo palaa suonissa ja sen perään on lähdettävä kilometrienkin päähän. Itselläni ei tuota ongelmaa ole pelkästään jo sen takia etten asu Suomessa. Jos tarvitsen pullon viiniä kun ystävä tulee käymään, kipaisen lähikauppaan. Sieltä saisin myös väkevät viinat mutta ne eivät maistu ollenkaan.
Tällä hetkellä minulla on jääkaapissa kaksi pulloa belgialaista Duvel olutta, alkoprosentti 8,5. En tiedä milloin tulisi niitä avattua, eipä ainakaan pahaksikaan mene eivätkä mitään pyydä vaikka siellä seisovatkin.
Ei mulla mikään varsinainen viinanhimo ole. Tykkäisin nyt vaan juopua. Jos en jaksa lähteä sitä viinaa hakemaan niin en lähde.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajatella lämmikettä mitä saa paluumatkalla, siitä saa voimaa.
Olishan tuossa matkan varrella yksi bussipysäkki. Jos tulomatkalla istahtaisi siihen ja narskauttaisi putelin auki. Pitkillä ryypyillä vetäis. 😂
- ap -
Eihän tuo ole matka eikä mikään. Tuon nyt konttaa vaikka räkäkännissäkin.
Itkuntuhruisilla silmillä alkoon, ei hyvin mene.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt matka, parempi ettet juo, jos kunto on noin huono.
Kunto ei ole huono, mutta kuten kerroin iskiaskivut rajoittaa.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Itkuntuhruisilla silmillä alkoon, ei hyvin mene.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mikään rikas ole, mutta yksin asuvana
talouteni ei kaatuisi yhteen taksikyytiin. Mutta kun nuo taksipalvelut nykyään on mitä on niin en tiedä.
Tuossa ihan lähellä on ravintola, jossa taksit ennen päivysti. Nyt niitä ei ole näkynyt aikoihin.
- ap -
Siis mikä siinä taksikyydissä tarkkaan ottaen pelottaa?
Lakkaa kiinnittämästä sitä kroppaasi, niin taivuttaminen onnistuu paremmin.
Ja kyllä mä menisin. Leppoisa keli.