Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua häiritsee ne pariskunnat

Vierailija
01.03.2015 |

jotka ovat vuosikausia yhdessä eivätkä tee lapsia. Eläimiä kyllä otetaan ja niiden kanssa harrastetaan ja touhutaan, niistä laitetaan jatkuvasti päivityksiä ja kuvia ja niitä puetaan söpöihin vaatteisiin ja asusteisiin, mutta lapsia ei tehdä. Selkeesti näillä pariskunnilla on kaipuuta sellaiseen, on vakkarityöt ja omakotitalot. Mutta ei lapsia. Näitä mulla on siis tuttavapiirissä paljon.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:32"]Moni kärsii lapsettomuudesta
[/quote]

Mutta kun tiedän näitä pariskuntia paljon! Ap

Vierailija
42/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee?

Just joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna taas häiritsee nokkansa toisten asioihin tunkevat ap:t.

Vierailija
44/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ura ensin sitten havahdutaan nelikymppisinä että lapsi olisi saatava mutta sitten saattaakin olla jo liian myöhästä

Vierailija
45/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:34"]Hankipa oma elämä ja anna toisten elää parhaaksi katsomallaan tavalla. Mua häiritsee ihmiset, joita häiritsee toisten elämäntyyli, vaikkei se heille kuulu millään lailla.
[/quote]

Tuo nyt on aika vanha heitto tuo hanki elämä, mua vaan ärsyttää kun fb pullollaan jotain koirakuvia ja on kuvia kun koiran kanssa kellitään "koko perhe" samassa sängyssä jne. Mikä periaate on olla tekemättä lapsia, kun kotona ollaan kuitenkin kaikki vapaa aika? Ap

Vierailija
46/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei pysty koskaan korvaamaan koiraa.

Vierailija
47/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:35"]

Muna taas häiritsee nokkansa toisten asioihin tunkevat ap:t.

[/quote]

Ai että tykkään tästä kirjoitusta "korjaavasta" ominaisuudesta.. :)

Vierailija
48/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:34"]Hankipa oma elämä ja anna toisten elää parhaaksi katsomallaan tavalla. Mua häiritsee ihmiset, joita häiritsee toisten elämäntyyli, vaikkei se heille kuulu millään lailla. [/quote] Tuo nyt on aika vanha heitto tuo hanki elämä, mua vaan ärsyttää kun fb pullollaan jotain koirakuvia ja on kuvia kun koiran kanssa kellitään "koko perhe" samassa sängyssä jne. Mikä periaate on olla tekemättä lapsia, kun kotona ollaan kuitenkin kaikki vapaa aika? Ap

[/quote]

Hmm, eli koiraa ei saa hankkia eikä saa viettää aikaansa kotona, ellei tee lapsia?

Vierailija
49/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:37"]Lapsi ei pysty koskaan korvaamaan koiraa.
[/quote]

Noniin koirahullu, menes muualle tyhmien mielipiteidesi kanssa.

Vierailija
50/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläimet on kuitenkin paljon helpompia kuin lapset. ne voi jättää toisinaan yksin ja hätätapauksessa ne voi antaa pois tai viedä piikille. eläimestä ei tarvitse olla loppuelämää huolissaan. tässä pari syytä miksi meillä on koira, mutta ei lapsia.

tosin tota eläinten pukemista en ymmärrä muista kuin säähän liittyvistä syistä...

Vierailija
51/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:34"]Hankipa oma elämä ja anna toisten elää parhaaksi katsomallaan tavalla. Mua häiritsee ihmiset, joita häiritsee toisten elämäntyyli, vaikkei se heille kuulu millään lailla. [/quote] Tuo nyt on aika vanha heitto tuo hanki elämä, mua vaan ärsyttää kun fb pullollaan jotain koirakuvia ja on kuvia kun koiran kanssa kellitään "koko perhe" samassa sängyssä jne. Mikä periaate on olla tekemättä lapsia, kun kotona ollaan kuitenkin kaikki vapaa aika? Ap

[/quote]

Hmm, eli koiraa ei saa hankkia eikä saa viettää aikaansa kotona, ellei tee lapsia?
[/quote]

Auttakaa mua käsittämään, miksi EI tekisi lapsia, jos kuitenkin kutsuu itseään äidiksi ja miestään isukiksi jollekin elukoille. Oma lapsi on kuitenkin oma lapsi, ei ole mitään hienompaa. Tietenkin on lapsettomuutta, mutta ei se kaikkien kohdalla ole se syy. Ap

Vierailija
52/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:41"]eläimet on kuitenkin paljon helpompia kuin lapset. ne voi jättää toisinaan yksin ja hätätapauksessa ne voi antaa pois tai viedä piikille. eläimestä ei tarvitse olla loppuelämää huolissaan. tässä pari syytä miksi meillä on koira, mutta ei lapsia.

tosin tota eläinten pukemista en ymmärrä muista kuin säähän liittyvistä syistä...
[/quote]

Noniin, sieltä tuli yksi syy tällaiselle käyttäytymiselle! Eli tietynlainen itsekkyys ja eläminen loppupelissä vain itselleen? Ap

Vierailija
53/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:31"]Tiedän myös sellaisia tapauksia, että on yllämainitun tapainen tilanne, sitten eroavat, ja uuden kumppanin kanssa tehdään muksu sitten ihan heti. Ovatko nämä väärän ihmisen kanssa yhdessä ja eivät saa eroa aikaiseksi, vai mitä? Ap
[/quote]
Kuka tai millainen on väärä ihminen?
Miksi parisuhde johon ei halua lasta/lapsia olisi jotenkin väärä?

Ajattelen että ko. ihmisille parisuhteen perusta tai tarkoitus ei ole lapset, mutta lapset ei kuitenkaan ole asia joka pilaisi heidän elämäsä (ainakaan siinä uudessa suhteessa).

Vierailija
54/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:34"]Hankipa oma elämä ja anna toisten elää parhaaksi katsomallaan tavalla. Mua häiritsee ihmiset, joita häiritsee toisten elämäntyyli, vaikkei se heille kuulu millään lailla.
[/quote]

Tuo nyt on aika vanha heitto tuo hanki elämä, mua vaan ärsyttää kun fb pullollaan jotain koirakuvia ja on kuvia kun koiran kanssa kellitään "koko perhe" samassa sängyssä jne. Mikä periaate on olla tekemättä lapsia, kun kotona ollaan kuitenkin kaikki vapaa aika? Ap
[/quote]

Vanhanaikaista on tuo sinun keskiaikainen elämänkatsomuksesikin, jonka mukaan jokaisen kuuluu lisääntyä ja täyttää maa. Vinkki: jos ne koirakuvat häiritsee, poista koko tyypit kavereistasi.

Vierailija
55/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:37"]

[/quote]

[/quote]

Auttakaa mua käsittämään, miksi EI tekisi lapsia, jos kuitenkin kutsuu itseään äidiksi ja miestään isukiksi jollekin elukoille. Oma lapsi on kuitenkin oma lapsi, ei ole mitään hienompaa. Tietenkin on lapsettomuutta, mutta ei se kaikkien kohdalla ole se syy. Ap
[/quote]

Ehkäpä he eivät kaipaa lapsia, vaan kokevat hoivaviettiä vain lemmikkejään kohtaan?

Vierailija
56/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:37"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:34"]Hankipa oma elämä ja anna toisten elää parhaaksi katsomallaan tavalla. Mua häiritsee ihmiset, joita häiritsee toisten elämäntyyli, vaikkei se heille kuulu millään lailla. [/quote] Tuo nyt on aika vanha heitto tuo hanki elämä, mua vaan ärsyttää kun fb pullollaan jotain koirakuvia ja on kuvia kun koiran kanssa kellitään "koko perhe" samassa sängyssä jne. Mikä periaate on olla tekemättä lapsia, kun kotona ollaan kuitenkin kaikki vapaa aika? Ap [/quote] Hmm, eli koiraa ei saa hankkia eikä saa viettää aikaansa kotona, ellei tee lapsia? [/quote] Auttakaa mua käsittämään, miksi EI tekisi lapsia, jos kuitenkin kutsuu itseään äidiksi ja miestään isukiksi jollekin elukoille. Oma lapsi on kuitenkin oma lapsi, ei ole mitään hienompaa. Tietenkin on lapsettomuutta, mutta ei se kaikkien kohdalla ole se syy. Ap

[/quote]

Aivan, koska se mikä tekee ihmisestä valmiin vanhemmaksi on se että on valmis kutsumaan itseään äidiksi/isäksi lemmikilleen, ja viettää aikaa kotona.

Vierailija
57/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:43"]
Noniin, sieltä tuli yksi syy tällaiselle käyttäytymiselle! Eli tietynlainen itsekkyys ja eläminen loppupelissä vain itselleen? Ap
[/quote]
Tietynlainen itsekkyys varmankin, mutta ei eläimet tai niiden helppous saati lasten puuttuminen parisuhteessa automaattisesti kerro mitää siitä että haluaisi elää pelkästään itselleen.

Vierailija
58/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:41"]eläimet on kuitenkin paljon helpompia kuin lapset. ne voi jättää toisinaan yksin ja hätätapauksessa ne voi antaa pois tai viedä piikille. eläimestä ei tarvitse olla loppuelämää huolissaan. tässä pari syytä miksi meillä on koira, mutta ei lapsia.

[/quote]

[/quote]

miksi ei saisi olla itsekäs? sitä paitsi minun mielestä lasten hommaaminen on itsekästä myös. paska tulevaisuus kun luonto saastuu ja ties mitä sotia, köyhyyttä ja kurjuutta edessä. silti niitä lapsia on pakko saada. en halua kenenkään joutuvan kärsimään tulevaisuudessa. etenkään omien jälkeläisteni.

Vierailija
59/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten millään käsitä ap:n kaltaisia ihmisiä jotka vänkää ja vänkää toisten ihmisten asioista. Mitä ihmettä se kenellekkään kuuluu milloin jotkut tekee / on tekemättä lapsia? Saisit ap auttaa mua käsittämään omaa ajatuksenjuoksuasi, miksi ihmeessä sua kiinnostaa noin kovasti toisten tekemiset? Onko oma elämäsi jotenkin tyhjää kun se toisten elämä niin kiinnostaa?

Vierailija
60/67 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:41"]eläimet on kuitenkin paljon helpompia kuin lapset. ne voi jättää toisinaan yksin ja hätätapauksessa ne voi antaa pois tai viedä piikille. eläimestä ei tarvitse olla loppuelämää huolissaan. tässä pari syytä miksi meillä on koira, mutta ei lapsia. tosin tota eläinten pukemista en ymmärrä muista kuin säähän liittyvistä syistä... [/quote] Noniin, sieltä tuli yksi syy tällaiselle käyttäytymiselle! Eli tietynlainen itsekkyys ja eläminen loppupelissä vain itselleen? Ap

[/quote]

Ehkä niin, mutta miksi se on huono asia? Maapallo on nykyisellään jo ylikansoitettu ja jos joku pariskunta nyt haluaa olla "itsekäs" ja elää ilman lapsia niin miksi se haittaisi ketään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme