Peniksen pituus
Mikä siinä on kun kaikki puhuu, että joku 13cm on keskipituus. Mutta kun itellä on päälle 19cm. Niin ihan vaan mielenkiinnosta onko minulla "iso". Vai onko nykyään miehillä pidempi kuin ennen? Kavereiden kanssa tälläsestä puhuminen olisi hieman outoa. Joskus joku heittäny läpäl et ois 20 senttine ja kaikki nauro sille.
Eli nyt kauniisti pyytäisin vähän kokemusta ja tietoa peniksien pituuksista. Mikä on omanne? Miten pitkiä ne nyt on?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:25"]
Iso pippeli on sillee niinku sama jos jollain on karmee perunanenä.
Ruma luonnonoikku. Oikeestaan vois vammaiseksi melkein sanoa. Ehkä sellaset vois perustaa pändin ja mennä euroviisuihin. Ei punkkia vaan pippelijatsia.
Ainahan sitä saa kuulla että miehet ajattelee kyrvällään eli iso pippeli on niinku aivovamma. Kaikki isomunaset vaan hakemaan invapysäköintimerkkiä ja ennenaikaista siemensyök... eiku kansaneläkettä.
[/quote]
ok! -ap
No on tuo iso. Olisi ihan kiva koeajaa tuollainen varsinkin, jos sattuisi olemaan nuoressa kollissa kiinni.
N31
Minulla on sopiva ! http://enlightenedmale2000.com/wp-content/uploads/2011/02/Small20.jpg
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:58"]
No on tuo iso. Olisi ihan kiva koeajaa tuollainen varsinkin, jos sattuisi olemaan nuoressa kollissa kiinni. N31
[/quote]
Mitäs jos tunget sen römpsäsi vaikka jonkun perunanenään tai johonkin muuhun epämuodostumaan.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:58"]
Minulla on sopiva ! http://enlightenedmale2000.com/wp-content/uploads/2011/02/Small20.jpg
[/quote]Empä tiedä tuon mausta !
http://funny-pics-fun.com/wp-content/uploads/Very-Funny-People-Faces-10-633x480.jpg
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:58"]No on tuo iso. Olisi ihan kiva koeajaa tuollainen varsinkin, jos sattuisi olemaan nuoressa kollissa kiinni.
N31
[/quote]Mutta eikös sulla ole vähän lortto. Nautinto ei olisi molemminpuolinen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:17"]
Mikä siinä on kun kaikki puhuu, että joku 13cm on keskipituus. Mutta kun itellä on päälle 19cm. Niin ihan vaan mielenkiinnosta onko minulla "iso". Vai onko nykyään miehillä pidempi kuin ennen? Kavereiden kanssa tälläsestä puhuminen olisi hieman outoa. Joskus joku heittäny läpäl et ois 20 senttine ja kaikki nauro sille.
Eli nyt kauniisti pyytäisin vähän kokemusta ja tietoa peniksien pituuksista. Mikä on omanne? Miten pitkiä ne nyt on?
[/quote]http://img.xbooru.com//images/292/908d46605ae33f054cc19d55cc304dd0.jpeg?312191
mulla pituutta 17 cm ja paksuutta 12 cm. Saa koeajaa :)
Omalla 18cm olen pärjännyt todella hyvin ja kukaan naisista ei ole sanonut sitä pieneksi vaan sopivaksi ja joskus myös aika isoksi. En mäkään voi kuvitella että keskimitta ois suomessa jotain 13cm? sellanenhan on 7luokalla veikkaisin. JKL
Mullakin on jotain 17-18. Silti aina kaikki äijät saunassa ylistää mun munaa kateellisena. Vähän ihmetyttää ja vituttaa, kun töissäkin keskustellaan mun munasta kahvitauolla. Ehkä se sitten on vaan niin lihava, kun ei tunnu olevan mikään epätavallisen kokoinen, kun näitä lukee.
Eikös Suomessa tosiaan keskipituus ole jotain 13-14cm?
Ei ole kyllä mitään isoja omalle kohdalle tullut vastaan. Joo, en minä niitä mittailemaan ole alkanut mutta noin 98 prosenttia oli alle 15cm.
Nettikeskustelussa ajattelit saada luotettavan gallupin? Saattaa olla tuloksissa norsupyssyt yliedustettuna ja tuppimunat vähissä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 01:50"]
mulla pituutta 17 cm ja paksuutta 12 cm. Saa koeajaa :)
[/quote]
Viddu mikä puikula, jos paksuudella tarkoitat halkaisijaa eli ympärysmitta noin 37,7 cm. En oikein usko, että tämän palstan mammat uskaltavat tuota koeajaa.
No sentään jollai samoja ajatuksia :) -ap
Itel on 15cm pituus ja naiset ei valita
Iso pippeli on sillee niinku sama jos jollain on karmee perunanenä.
Ruma luonnonoikku. Oikeestaan vois vammaiseksi melkein sanoa. Ehkä sellaset vois perustaa pändin ja mennä euroviisuihin. Ei punkkia vaan pippelijatsia.
Ainahan sitä saa kuulla että miehet ajattelee kyrvällään eli iso pippeli on niinku aivovamma. Kaikki isomunaset vaan hakemaan invapysäköintimerkkiä ja ennenaikaista siemensyök... eiku kansaneläkettä.