Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rantalomat ei kiinnosta!

Vierailija
01.03.2015 |

Olen vielä suht nuori 27-vuotias nainen, enkä ole ikinä ymmärtänyt, mitä hienoa rantalomissa on. En lapsena ikinä päässyt sellaiselle, mutta minua ei se haitannut. Pikkusen kyllä harmitti, kun en ikinä päässyt lentokoneeseen. En ole vieläkään koskaan käynyt esim. Kanarialla tai Thaimaassa, enkä aio mennäkään. Ulkomailla voisin käydä katsomassa kaupunkikohteita, mutta en ole jaksanut sellaistakaan harrastaa. Mielummin hengaan kesällä luonnossa tai meren rannalla Helsingissä tai sitten jossain mökillä järvi-Suomessa kuin lähtisin johonkin lude-/torakkahotelliin ulkomaille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hengaan mökillä Irlannissa, rannoillakin, mutta tosin sielä ei juuri auringossa maata. Ei vaihtoehdot ole vain ranta tai kaupunki ( miljoonakaipunki ).. 

Vierailija
2/4 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voita kaupunkilomia. Pääsiäisenä menen Tel Aviviin, Israeliin.
En pidä luontokohteista, niitä joutui nuorempana kiertämään. Jalkoja särki, selkää särki, hiki valui. Minulle riittää kasvitieteellinen puutarha ja hyvinhoidetut puistot, muuta luontoa en tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin menen mielummin kaupunkilomille kuin rantalomille. Joku mielenkiintoinen kaupunki tarjoaisi pajon enemmän koettavaa kuin jatkuva makoilu rannalla. Tietysti jos kaupunki sijaitsee lämpimällä alueella meren rannalla, niin voin toki rannallekin mennä, mutta haluan että se ei olisi se ainut asia lomalla.

Vierailija
4/4 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:37"]Itsekin menen mielummin kaupunkilomille kuin rantalomille. Joku mielenkiintoinen kaupunki tarjoaisi pajon enemmän koettavaa kuin jatkuva makoilu rannalla. Tietysti jos kaupunki sijaitsee lämpimällä alueella meren rannalla, niin voin toki rannallekin mennä, mutta haluan että se ei olisi se ainut asia lomalla.
[/quote]

Floridan Miami, Australian Sydney, Israelin Tel Aviv..
Siinä minun suosikkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi