Käyn pa***lla töissä, koska
haluan säästää omaa aikaani aamulla! En syö aamupalaa kotona, ettei tarvitsisi kotona pas**lla käydä omalla ajalla. Ryyppään nimittäin melkein heti töihin mentyä kahvit ja syön ja sit työnantajan ajalla hoidan vessahommat. Säästän näin myös omaa vessapaperia, mutta se vaan harmittaa, kun töissä on vaan sitä kovaa vessapaprua!
Kommentit (52)
Paskalla käydään omalla ajalla. Meidän firmassa ei työaikana paskota kuin housuun! T. Porvari
Meillä kontroloidaan wc-käyntejä. 1.5 min. On maksimi, jos menee yli niin alkavalta minuutila vähennetään 5e.
Ai. Mä käyn töissä monta kertaa (4-5) isolla hädällä päivän mittaan. En sen takia, että säästäisin omaa aikaani tai omaa vessapaperia vaan sen takia, että mun ruoansulatuksessa vaan on vikaa. Lääkärissä on tutkittu ja todettu, että voi voi. Yritä kestää kun ei voi asialle mitään. Joo, vanhuus ei tuu yksin....
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:34"]
Ai. Mä käyn töissä monta kertaa (4-5) isolla hädällä päivän mittaan. En sen takia, että säästäisin omaa aikaani tai omaa vessapaperia vaan sen takia, että mun ruoansulatuksessa vaan on vikaa. Lääkärissä on tutkittu ja todettu, että voi voi. Yritä kestää kun ei voi asialle mitään. Joo, vanhuus ei tuu yksin....
[/quote]
Miten tuo liittyy ikään? Mitä vikaa ruoansulatuksessasi sitten on?
Minulle on muuten huomautettu työnantajana puolesta, että pidän liian pitkiä taukoja, siis nämä syömis- ja vessatauot. Muiden taukoihin sen sijaan ei ole puututtu, eli niihin, kun juoruavat toistensa ja asiakkaiden kanssa ja työnsä jäävät tekemättä. Väitän, että minä taukoinenikin olen huomattavasti tehokkaampi kuin nuo juorukellot. Nehän ne muuten esimiehelleni taukojeni pituudesta raportoivat.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:50"]
Minulle on muuten huomautettu työnantajana puolesta, että pidän liian pitkiä taukoja, siis nämä syömis- ja vessatauot. Muiden taukoihin sen sijaan ei ole puututtu, eli niihin, kun juoruavat toistensa ja asiakkaiden kanssa ja työnsä jäävät tekemättä. Väitän, että minä taukoinenikin olen huomattavasti tehokkaampi kuin nuo juorukellot. Nehän ne muuten esimiehelleni taukojeni pituudesta raportoivat.
[/quote]
Istuuko ne juoruamisensa lisäksi vielä vessan oven takana sekuntikello kädessä taukoja kyttäämässä? No ei ihme, jos ei työt tule tehtyä.
Mä käyn siks kun siä vetää röörit paremmin kun kotona,ei mee tukkoon.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:03"]
[/quote]
Tää on muuten myös tosi hyvä syy. Kyllästyin, kun kotona piti aina alkaa pönttöä avaamaan.
Millaisia jöötejä teil tulee jos onnistutte niillä pöntön tukkimaan!? Kun tein siivoustyötä niin miesten vessan oli välillä paskasta jumissa mutta niiden klapien koot olikin sitä luokkaa että näyttivät ihan haloilta, en ymmärrä miten sellaisen saa edes puskettua ulos.
Miksi et voi käydä töitten jälkeen kotona paskalla??
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:08"]
Millaisia jöötejä teil tulee jos onnistutte niillä pöntön tukkimaan!? Kun tein siivoustyötä niin miesten vessan oli välillä paskasta jumissa mutta niiden klapien koot olikin sitä luokkaa että näyttivät ihan haloilta, en ymmärrä miten sellaisen saa edes puskettua ulos.
[/quote]
Voi johtua siitä ohuesta huonolaatuisesta vessapaperista. Sitä joutuu ottamaan monta kerrosta, joten siksi voi mennä tukkoon.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:10"]
[/quote]
Jo kun nimenomaan haluan säästää omaa aikaani sellaisiin juttuihin, joita ei voi töissä tehdä. Pas**lla voi käydä töissäkin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:50"]
[/quote]
No kakkaat sitten ens viikon housuun töissä ollessasi. Alkanevat huomata, että ehkä vessan käyttö on sittenkin kaikille osapuolille parempi ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:03"]
[/quote]
Etkö muka oikeasti käy vessassa silloin, kun on hätä? Taitaa olla vitsi.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:10"]
[/quote]
Älkää vitsailko noilla asioilla. Ulosteen pidättäminen ei ole mitenkään terveellistä, jos joku ei tiedä.
Mä käyn vain kahvilla - töissäkin- ja toisaalta junalla. Mutta onhan se hyvä, että ap on saanut oman paskansa hyödynnettyä ja uusiokäyttöön.
Sitä mä kyllä olen duunissa vähän haistellutkin, et aika moni meilläkin taitaa käydä paskalla duunissa. Ilmanko niillä naamakin on niin rutussa - täytyy olla paskanmaku suussa koko ajan sitten.
TUO NUUKUUTESI ON JO MELKEIN TAIDETTA JA VIELÄ HUVITTAVAA ! TAIDAT OLLA RAUMALAINEN JA TÖISSÄ PAPERITEHTAASSA ? :D