Ottaako se itsetunnolle jos fb alkaa vakavaan parisuhteeseen?
Ja siinä vaiheessa teidän keskinäinen peuhaaminen loppuu. Tuleeko minkäänlaista syrjäytettyä oloa?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Facebook?
F u c k b u d d y donkey!
Minulle ottaisi liikaa itsetunnolle jo pelkästään olla jonkun "fb". Eli kelpaisin kassien tyhjennysalustaksi, en muuten. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ottaisi liikaa itsetunnolle jo pelkästään olla jonkun "fb". Eli kelpaisin kassien tyhjennysalustaksi, en muuten. Yök.
Oletpa vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa vanhanaikainen.
Ihminen joka arvostaa itseään on aina kiinnostava toisin kuin nämä panoviritykset.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Facebook?
Mikä on Facebook?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa vanhanaikainen.
Kenties ;)
En osaa enkä halua suhtautua itseeni enkä toiseen pelkkänä panopuuna.
Kuinka se voi käydä itsetunnon päälle, jos tuollaisessa tilanteessa toinen löytää ihmisen jonka seura kiinnostaa muutenkin ja jonka kanssa kehtaa näyttäytyä julkisestikin?
Ei ota itsetunnolle. Jatketaan puuhia silti aina satunnaisesti.
No ei, kun me ei koskaan haettu sitä vakavaa parisuhdetta keskenään. On ihan selvää, että homma loppuu, jos toinen löytää jotain vakavampaa. Minä laitoin suhteen jäähylle, kun löytyi vakavampaa, mutta kun siitä ei tullut mitään, niin palasin fb:n luokse.
Ei, koska FB:ni on sellainen, ettei hänestä oikein ole vakavaan parisuhteeseen. Tuppaa pitämään FB:n siinä ohella. Jostain syystä tämä aina lopulta tulee ilmi ja sitten se parisuhteen alku päättyy.
Vierailija kirjoitti:
No ei, kun me ei koskaan haettu sitä vakavaa parisuhdetta keskenään. On ihan selvää, että homma loppuu, jos toinen löytää jotain vakavampaa. Minä laitoin suhteen jäähylle, kun löytyi vakavampaa, mutta kun siitä ei tullut mitään, niin palasin fb:n luokse.
Kummalla oli isompi kulli?
Kuinka usein muuten harrastatte fb:n kanssa seksiä? Onko se tyyliin kerran viikossa vai kerran kuussa?
Eikös se ole FWB, jonka kanssa vaan nusautellaan silloin tällöin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalla oli isompi kulli?
No jos välttämättä haluat tietää niin panokaverilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan siinä onkin se paska puoli. FB on aina se joka joutuu joustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole FWB, jonka kanssa vaan nusautellaan silloin tällöin
Fwb:n kanssa tehdään mahdollisesti myös muutakin kuin vain nusautellaan.
Facebook?