Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyn pa***lla töissä, koska

Vierailija
01.03.2015 |

haluan säästää omaa aikaani aamulla! En syö aamupalaa kotona, ettei tarvitsisi kotona pas**lla käydä omalla ajalla. Ryyppään nimittäin melkein heti töihin mentyä kahvit ja syön ja sit työnantajan ajalla hoidan vessahommat. Säästän näin myös omaa vessapaperia, mutta se vaan harmittaa, kun töissä on vaan sitä kovaa vessapaprua!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:50"]

Minulle on muuten huomautettu työnantajana puolesta, että pidän liian pitkiä taukoja, siis nämä syömis- ja vessatauot. Muiden taukoihin sen sijaan ei ole puututtu, eli niihin, kun juoruavat toistensa ja asiakkaiden kanssa ja työnsä jäävät tekemättä. Väitän, että minä taukoinenikin olen huomattavasti tehokkaampi kuin nuo juorukellot. Nehän ne muuten esimiehelleni taukojeni pituudesta raportoivat.

[/quote]

No kakkaat sitten ens viikon housuun töissä ollessasi. Alkanevat huomata, että ehkä vessan käyttö on sittenkin kaikille osapuolille parempi ratkaisu.

[/quote]

Emmä viitsi, siitä tulis liikaa pyykkiä.

Vierailija
42/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon kahvit aina töissä ennen kuin lähden ettei tarvii kotona heti keittää. Tosin vasta kun oon jo leimannut työajan päättyneeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Istuuko ne juoruamisensa lisäksi vielä vessan oven takana sekuntikello kädessä taukoja kyttäämässä? No ei ihme, jos ei työt tule tehtyä.

[/quote]

Tämän näyn haluaisin kyllä nähdä =)

Vierailija
44/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:18"]

Mä juon kahvit aina töissä ennen kuin lähden ettei tarvii kotona heti keittää. Tosin vasta kun oon jo leimannut työajan päättyneeksi

[/quote]

Miksi et työajalla?

Vierailija
45/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samaa töissä vaan siksi, kun on niin nautinnollista miettiä että heh, mulle maksetaan tästä :D

Vierailija
46/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:41"]

Mä teen samaa töissä vaan siksi, kun on niin nautinnollista miettiä että heh, mulle maksetaan tästä :D

[/quote]

Tällä minäkin lohdutan iteäni, kun kovalla paperilla joudun pyyhkimään.

Vierailija
47/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sitten vielä varastavat työpaikalta vessapapreia kotiinsa. Ihmettelen vaan, miten ne sillä kovalla paperilla vielä kotonaankin pyyhkivät. Itse ostan kotiin paljon paremmat paperit.

Vierailija
48/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:50"]

Jotkut sitten vielä varastavat työpaikalta vessapapreia kotiinsa. Ihmettelen vaan, miten ne sillä kovalla paperilla vielä kotonaankin pyyhkivät. Itse ostan kotiin paljon paremmat paperit.

[/quote]

Minä olen joskus varastanut kun oli rahat niin loppu. Tiedän, että kovin säälittävää tuo oli.

Vierailija
49/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:50"]

[/quote]

Minä olen joskus varastanut kun oli rahat niin loppu. Tiedän, että kovin säälittävää tuo oli.

[/quote]

Ei kun mä sillä, että kun se on niin kovaa se paperi.

Vierailija
50/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perkele pyyhkikee vaikka laskuilla jos paperi loppuu... ei oo vaaraa että pönttö menis tukkoo, niin perkeleeen ohuita laskuja on nykyään. Jos käytät elaskua, niin pyyhi näppikseen :D

Vierailija
51/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni pasko omalla ajallani. Kun teen sen töissä, työnantajani maksaa paskomisestani palkkaa. Ne on arvokkaita paskoja ne..=)

Vierailija
52/52 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:02"]

No perkele pyyhkikee vaikka laskuilla jos paperi loppuu... ei oo vaaraa että pönttö menis tukkoo, niin perkeleeen ohuita laskuja on nykyään. Jos käytät elaskua, niin pyyhi näppikseen :D

[/quote]

Ei muuten pidä paikkaansa, etteikö laskuista pönttö tukkeutuisi.