Mikä auttaa vitutukseen?
Hirvee masennus ja vitutuksen tunne. Tekis mieli purskahtaa itkuun mut ei pysty/jaksa ja myös tekee mieli lyödä jotakuta, tai on semmonen epämääräinen aggressiivisuus. Mikä neuvoksi? Mikä piristäis vai kannattaisko angstata tää läpi? Ehdotuksia? Kalja ei sitten ole ratkaisu!
Kommentit (23)
Lähde äkkilähdöllä jonnekin. Tepsi ainakin mulla kun sai etäisyyttä asioihin.
Mulla auttaa ku ottaa kunnon käteenvetomaratonin :'D ja olen siis nainen
Mullla ei matkat muuta tilannetta. Jos on mieli maassa niin sama jatkuu myös palmun alla. Ohjeeni on että jos oikein vituttaa niin kannattaa miettiä mikä on pielessä. Itselläni on pielessä työpaikka. Siellä on järkky pomo joka esimerkiksi murtautui työpöytäni laatikkoon. Tämä pomo tärvelee koko elämäni enkä osaa olla ja elää mitenkään etten jattelisi duunia. Olen valmis lähtemään heti kun saan edes jotain muuta työtä vaikka huonommalla palkalla. Tämä päätös piristää minua ja auttaa jaksamaan eteenpäin. Taiden huomenna avata pomon oven sorkkaraudalla.
Itse katson tuossa tilassa jotain nyyhkypätkiä youtubessa että alan vollottamaan. Tai luen jotain surullista sarjakuvaa. Puolen tunnin päästä yleensä alkaa helpottamaan kun on saanut itkeä pillittää ja se myötätunto on ohittanut vitutuksen ja aggressiivisuuden.
Sitten jotain piristävää musiikkia ja olo on taas parempi.
Mulla sama. Heräsin aamuyöllä tajutessani, että tein pikkumokan töissä pari viikkoa sitten, jonka selvittely on nyt maanantaina edessä... Herättyäni en saanut enää unta, vituttaa vaan kokoajan ja tekis mieli pistää kännykkä kiinni ja ryömiä johonkin vaatekaapin perukoille muutamaksi viikoksi möllöttämään.
Ei siihen auta varmaan mikään.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:27"]Jos ei kalja, niin viskiä sitten ja sikari.
[/quote]
Ai hitto, viskiä mulla olisi litra :D -ap
Ensin raivolenkille, napit korviin ja jotain hyvää musaa! Sitten joku nyyhkyleffa, poraat ihan täysillä ja sitten kuuman suihkun kautta nukkumaan. Toimii mulla!
Kiitos moni[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:10"]Itse katson tuossa tilassa jotain nyyhkypätkiä youtubessa että alan vollottamaan. Tai luen jotain surullista sarjakuvaa. Puolen tunnin päästä yleensä alkaa helpottamaan kun on saanut itkeä pillittää ja se myötätunto on ohittanut vitutuksen ja aggressiivisuuden.
Sitten jotain piristävää musiikkia ja olo on taas parempi.
[/quote]
Voisitko kertoa vielä, mitä nyyhkypätkiä? En ymmärtänyt oikein :)
Kiitos mahtavista vinkeistä. Mä luulen, että suurimpana vitutuksen syynä mulla voi olla ihmissuhteet, joissa on selvittämättömiä juttuja ja niiden seurauksena avuttomuuden ja yksinäisyyden tunne. Huomenna olisi mahdollisuus myös lähteä pieneen reissuun, sekin voisi varmaan piristää. :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:03"]
Mee hiihtämään! Just tulin lenkiltä ja nyt ei vituta ollenkaan :D
[/quote]
Mulla hiihtäminen lisäsisi vitutusta.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:05"]Mulla auttaa ku ottaa kunnon käteenvetomaratonin :'D ja olen siis nainen
[/quote]
Mä tein ton iltapäivällä, mut masentaa yhä D: -ap myös nainen
Jäätävät itkupotkurqivarit sillee että lyö vaikka käden tai jalan johki nii et sattuu.
Myös jonku asian rikkominen
Neuvoni eivät ole terveitä mutta toimii
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:10"]Jäätävät itkupotkurqivarit sillee että lyö vaikka käden tai jalan johki nii et sattuu.
Myös jonku asian rikkominen
Neuvoni eivät ole terveitä mutta toimii
[/quote]
Juu. Ja kun mä en pääse lenkille enkä hiihtään koska mulla on lapsi kotona, oon yh
-ap
Saatana olen 13 vuotias ja en saanut airsoft pistoolia perkele (tai sain mut piti palauttaa)
vituttaa NII SAATANASTI VAA
Myöskään samaan aikaan en halua nähdä ketään, mutta haluisin jonkun viereen saamaan lohtua. Eikä oo sellasta ihmistä nyt :(