Tässä listaan kaikki provoni.
Kolme lasta ja kolme eri isää.
Se kun olin myynyt lasteni sängyt koska luottotietoni olivat menossa.
Se että olin naamioitumassa lestaadiolaiseksi kesän suviseuroihin
Onhan noita, joka päivälle jotin uutta ja hölmöt uskoo :D ahaa mahtavuutta
Kommentit (54)
Jes kiitti ! :D lupaan etten provoile enää..
Ap
En muista noista ainuttakaan. Eipä tainnut sit provosoida mua. Kokeile jotain parempaa.
Muistan tuon lasten sänkyjen myymisen.
Liian tylsä elämä.. tosin miehen kuolemalla huijaaminen oli väärin
Ap
Tämähän se oli. Eikös :-)
Mun provot:
Rikoin mieheni vinyylit
Miehen papan hautajaiset, kun en muka ollut niihin menossa vaan pikkujouluihin
En edes muista mitä vielä, aina välillä kiva hauskuutella :D
Voi ap sua, voisinko auttaa sinua jotenkin?
Minä en muista noista mitään...taitaa olla dementia. Minulla on välillä tylsä elämä ja siksi roikun täällä mutta niin tylsää ei ole että vaivautuisin provoomaan. Mikä mättää provon elämässä? Saatko huomiota ja sisältöä yksinäiseen elämään ja kiksejä kun muistelet kuinka moni vastasi sinun provoihisi ;)
XD
Voin vaa kuvitella kuinka paljon provoja syntyy tänne päivittäin...
Noi on kyllä niin huonoja provoja kaikki. Keksikää jotain uskottavampaa, ei noihin kukaan mene :D
Ai niin ja sit se että mies pakottaa aborttiin! T:9
Haha kertokaa joo muutkin provonne :D
Ap
Pyhä Vulvasiko sinut oikeuttaa tekemään provoja? Loisit siis miehesi lompakolla ja tehtailet provoja?
Valehtelen olevani lihava vaikka en syö mitään. Oikeasti syön kuin sika.
"Revin mieheni ja hänen eksänsä hääkuvat". Eipä hirveen moni huudellu porvoota.
Onkohan 75 % aloituksista provoja?
"kerron KAIKKI provoni" ja sitten luettelet pari ja huikkaset "onhan noita". Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]
Minä en muista noista mitään...taitaa olla dementia. Minulla on välillä tylsä elämä ja siksi roikun täällä mutta niin tylsää ei ole että vaivautuisin provoomaan. Mikä mättää provon elämässä? Saatko huomiota ja sisältöä yksinäiseen elämään ja kiksejä kun muistelet kuinka moni vastasi sinun provoihisi ;)
[/quote]Mä oon myös ihmetelly, et mitä provon kirjoittelija oikein tavoittelee? Mikä on se mielihyvä joka provoamisesta seuraa? Mä kokeilin kerran ja kirjoitin provon, johon sainkin hämmästyneitä ja vihaisia vastauksia. En kyllä saanut mitään kiksejä siitä. Mulle tulee ap:n tyylisestä ihmisestä mieleen tosi vihainen ja itsekeskeinen tyyppi, joka nauttii kun saa aiheutettua paskamyrskyjä ja sitten siellä jossain yksinäisyydessään hihittelee ja hieroo karvaisia käsiään yhteen.
Minusta on pelottavaa että muistan nämä kaikki aloitukset :D