Kuinka pitkän seurustelun jälkeen esittelit seurustelukumppanisi suvulle?
Kommentit (11)
En ole koskaan varsinaisesti esitellyt, vaikka olemme molemmat kotoisin samalta alueelta ja suvut asuvat lähellä toisiaan. Mies tuli ylioppilaspäivänäni pieneen kahvitusjuhlaani, istui ujona ja söi kakkua. Olimme tuossa kohtaa seurustelleet puoli vuotta ja olimme 18-vuotiaita.
Pienessä vihkitilaisuudessamme 8 vuotta myöhemmin oli paikalla sama valikoitu pieni porukka lähisukulaisia, joita oli ennenkin nähty. Suku ei ole siis vieläkään toisiaan tavannut.
Ollaan oltu 2 vuotta yhdessä eikä sukulaiseni ole vieläkään tavanneet avomiestäni. Syynä se etten tapaa kovin usein sukulaisiani, lähinnä jossakin juhlissa, mutta niitäkään ei ole ollut nyt hetkeen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:48"]Ollaan oltu 2 vuotta yhdessä eikä sukulaiseni ole vieläkään tavanneet avomiestäni. Syynä se etten tapaa kovin usein sukulaisiani, lähinnä jossakin juhlissa, mutta niitäkään ei ole ollut nyt hetkeen.
[/quote]
Ja olemme molemmat 23.
Ensimmäisen poikaystävän viikon tuntemisen jälkeen.
Toisen, nykyisen aviomiehen, noin 5 kuukauden tuntemisen jälkeen (olimme tosin viettäneet tuon ajan eri maissa, ettei aiemmin olisi ehtinytkään).
Olen kyllä tosi perhekeskeinen, joten minulle seurustelukumppanin tutustuttaminen perheeseeni on heti agendalla sen jälkeen, kun olen varmistunut tyypin olevan sen verran erityinen, että haluamme pitää toisistamme kiinni.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:56"]
Ensimmäisen poikaystävän viikon tuntemisen jälkeen.
Toisen, nykyisen aviomiehen, noin 5 kuukauden tuntemisen jälkeen (olimme tosin viettäneet tuon ajan eri maissa, ettei aiemmin olisi ehtinytkään).
Olen kyllä tosi perhekeskeinen, joten minulle seurustelukumppanin tutustuttaminen perheeseeni on heti agendalla sen jälkeen, kun olen varmistunut tyypin olevan sen verran erityinen, että haluamme pitää toisistamme kiinni.
[/quote]
Ai, iät unohdin. Ensimmäisellä kerralla olin 19, hän 26.
Toisella kerralla itse 23, hän 29.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:31"]10 vuotta. Olimme 35 ja 42
[/quote] ja sukurakas olen kyllä siltikin
Hullu ukkoni oli kertonut minusta porukoilleen samalla viikolla kun tapasimme ensi kertaa. Samaisella viikolla se minut raahasi sinne näytille. Oltiin 17vuotiaita silloin . Viisi vuotta jo mennyt ja yhdessä edelleen :) omille vanhemmille en olisi esitellyt kuin vuoden kahden päästä, mutta puoli vuotta meni vain. (asuin jo omillani)
Muutama kuukausi on tainnut mennä ennen kuin olen poikaystävän vienyt "näytille". (Karsea sanonta muuten! xD ) Aviomieheni vei minut sukulaisensa häihin kun oltiin tunnettu reilu kuukausi. Siellä tapasin samalla kertaa ensimmäisen kerran miehen vanhemmat, mummon, serkut jne.
Eihän tuota enää muista, vaikka aikaa on tuosta alle 15 vuotta. Varmaan jotain puolen vuoden ja vuoden väliltä oli, kun näytin vanhemmille. Siitä sitten vähitellen muillekin.
up! Ei kai täällä näin paljoa sinkkuja ole? :D
-ap