Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla muillakin oikeasti tämmöstä??! (pitkä vuodatus perhe-elämästä)

Vierailija
01.03.2015 |

Lapset teinistä 5 vuotiaaseen. Käyn päivät töissä. Mieskin löytyy. Kun tulen kotiin, alan välittömästi siivota. Mies, lapset ja koirat sotkevat niin saatanasti. Pyykkiä pesen KOKO ajan. Jatkuvasti on kori täynnä likapyykkiä. Puolikuivia telineellä, osa odottaa taittelua kaappeihin.

Olisi NIIN luksusta edes JOSKUS aamulka herätä puhtaaseen keittiön pöytään. Mutta liikaa vaadittu. Aina on keivänmuruja pöytäliinan päällinen täynnä, muroja lattialla, piirustus kautta vesivärivehkeet levällään pöydällä. Aamu alkaa pöydän pyyhkimisellä, tupaten täynnä olevien roskisten tyhjentämisellä ja tiskikoneen täyttämisellä.

Karvoja,hiekoitussepeliä ja muuta mutua joka nurkka täynnä. Mies kokkaa ja lämmittää kämpän mutta mulle se jälkien siivoaminen jää. Miten v*ttu voi puhtaistakin pyykeistä kertyä niin paljon pölyä että kylpyhuone on aina paskasen näköinen. Villakoirat juoksee nurkissa ja kun koirat tulee lenkiltä ne on pakko pestä suihkun alla. Kylppäri haisee märältä koiralta.
Olen niin totaalisenvitunkyllästynyt tähän jatkuvaan siivoamiseen.

Onko teillä muilla aina sotkusta? Jos hetkeksikin päästän kangat käsistäni tämän kaaoksen kesyttämiseen menee tuplasti enemmän aikaa seuraavalla kerralla.

Terveisin Marttyyri ap

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä suostuisi pesemään miehen pyykkiä. Meillä kumpikin hoitaa omat pyykkinsä. Lapset saavat alkaa pesemään omansa heti teini-ikään tultuaan.

Vierailija
82/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Meillä kaikki osallistuvat. kyllä me aikanaan lasten kanssa siivouksesta taisteltiin, mutta ei enää. Lapsia meilläkin 4, nyt jo isompia, koska nuorinkin 10. Aina mellä ollut lauantai siivouspäivä ja kaikki osallistuu. Mihinkään ei saa lähteä, ennen kuin kämppä on siisti. Minä hoidan pyykit. Mutta kuivausrumpu on kyllä varsinkin talvella pelastus. Silti pyykkejä pesen pääsääntöisesti viikonloppuisin.  Mies tekee vuorotyötä ja aika usein tekee ruokaa viikolla eli sekin menee aika lailla puoliksi. Teinit tekee joskus. Mutta kaikilla pajon harrastuksia ja ovat paljon menossa. Heille jää usein kuitenkin tiskikoneen tyhjennys, roskat ja salaatin teko.

Kaikki laittaa aina omat astiat koneeseen heti syönnin jälkeen. Illalla viimeiseksi hoidetaan minä tai mieheni keittiö kuntoon, että aamulla on siisti keittiö kun herää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:16"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"]Mullakin taitaa sitten olla organisoinnissa vikaa. Jos mies pyyhii keittiö pöydän,saan tehdä sen miehen jälkeen uudelleen. Puristaa yhdellä kädellä sen pöytärätin puolikuivaksi ja tahkoaa sillä paskasella rätillä ensin likaisen hellan ja sitten keittiön pöydän...jälki on oikeesti ihan kaameaa...kaikki pyyhkimisjäljet näkyy. Jos petaa pedin, päiväpeitto on jotenkuten väärinpäin heitetty sängyn päälle Se on oikeasti sama kuin sitä ei peittäisi ollenkaan. Jos viikkaa lapsen vaatteet kaappiin, ne on sellaisia puoliksi taiteltuja myttyjä. Saan tehdä kaiken uudelleen. Mielummin tekee kerralla kunnolla. Onko jollain oikeesti siistejä miehiä? Sellaisia joiden jälkiä ei tarvitse joka helvetin välissä korjailla??! -ap [/quote] Ootko varma ettei mies heittäydy avuttomaksi tahallaan että sä sitten kuitenkin hoitaisit hommat kun ne ei vaan mieheltä onnistu? En tajua voiko joku mies olla noin avuton! Tai sitten mulla vaan on erityisen hyvä mies, on hoitanut kodin, esikoisemme ja kaksi koiraamme käytännössä yksin nyt kun minä kärsin valtavasta raskauspahoinvoinnista. Tosin meillä on maatila, joten hänen ei ole mikään pakko juuri nyt tehdä töitä. Vaikka olisi ihan palkkatöissäkin niin vaatisin kyllä että omat sotkut siivotaan ja viikkosiivous kuuluu kaikille. [/quote] Luitko sä ap:n aloitusta? Mies todellakin tekee oman osansa, koska hoitaa ruuanlaiton. Pitäisikö miehen sitten vielä siivotakin, että ap saa vetää lonkkaa? [/quote] Siis onko sun mielestä ruuanlaitto puolet kaikista kotihommista? Varsinkin jos ei edes omia jälkiä siivota? Jos molemmat on töissä, myös kotihommat tehdään puoliksi, ja varsinkin siivous on aika laaja käsite.

[/quote]

Totta kai on! Siivoamiseen ei saa päivässä mitenkään uhrattua samaa määrää aikaa kuin ruuanlaitoon, paitsi jos joku kokee ruuanlaitoksi pelkän einesten lämmittämisen. Minulta menee nelihenkisen perheen ruuanlaittoon arkisin tunti, viikonloppuisin helposti 2-3 tuntia, kun teen vankan aamiaisen, lounaan ja päivällisen. 

Siivoamiseen menee arkisin ehkä vartti, viikkosiivoukseen 2-3 tuntia kerran viikossa.

Kannattaa myös huomata, että se ap:n mies kyllä ap:n mukaan siivoaa jälkiään, ei vaan tyydytä ap:n kriteerejä. Jösses, mies kehtaa pyyhkiä samalla rätillä lieden ja ruokapöydän. Ja mokoma panee pestyt vaatteetkin väärin kaappiin, jo onkin tosiaan laiskaa....

ap sanoo miehen myös lämmittävän taloa, joten kyse on puulämmityksestä. Siihenkin menee aika lailla aikaa.

Vierailija
84/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tyypilliseen avtapaan luetaan kuin piru raamattua ja tulkitaan ihan mitä sattuu.
En ole valittanut ettei mies tee mitään. Tekee se mutta kun se saatanan jälkien siivoaminen jää minulle. Mitä hyötyä pöydän pyyhkimisestä on kun se on likaisemman näköinen pyyhinnän jälkeen kuin ennen sitä. Lämmityksen jälkeen puun mutua ja tuhkaa on koko takan edusta täynnä. Kenkiä ei voi kopistaa sisälle tullessa,ne paskat on tuotava sisälle.

Mitä hyötyä on oikeasti siitä että puolipitoiset vaatteet lyödään myttynä puhtaiden päälle kaappiin niin että kun oven avaat,koko kasa kaatuu päälle. Jos olen nipo kun vaadiin että jos työ aloitetaan, se tehdään kunnolla, niin sitten olen.
-ap

Vierailija
85/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erilainen kuin ap, hyväksyn huonosti viikatut vaatteet, kunhan on tehty ja kaapeissa...

Muutamat leivänmurut pöydällä ei haittaa, syödään aamupalat ja siivotaan sitten...

Noh, meillä ei koirat kyllä sotke, eikä tassujakaan tarvii joka lenkin jälkeen pestä.

Vierailija
86/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hommasit perheen, jos on niin otat jostain tavaroista stressiä.

Vierailija
87/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:50"]Täällä taas tyypilliseen avtapaan luetaan kuin piru raamattua ja tulkitaan ihan mitä sattuu.
En ole valittanut ettei mies tee mitään. Tekee se mutta kun se saatanan jälkien siivoaminen jää minulle. Mitä hyötyä pöydän pyyhkimisestä on kun se on likaisemman näköinen pyyhinnän jälkeen kuin ennen sitä. Lämmityksen jälkeen puun mutua ja tuhkaa on koko takan edusta täynnä. Kenkiä ei voi kopistaa sisälle tullessa,ne paskat on tuotava sisälle.

Mitä hyötyä on oikeasti siitä että puolipitoiset vaatteet lyödään myttynä puhtaiden päälle kaappiin niin että kun oven avaat,koko kasa kaatuu päälle. Jos olen nipo kun vaadiin että jos työ aloitetaan, se tehdään kunnolla, niin sitten olen.
-ap
[/quote]

Mun mielestä et ole kyllä nipo. Munkin mies lämmittää taloa ja osaa silti siivota ne tuhkat ja puuroskat pois, osaa jopa putsata kengät pihalla tai jopa ulos jos ne on ihan kurassa kun ei halua tuoda likaa sisälle. Siivoaa ihan eri tavalla kuin minä, mutta se ei haittaa, sillä lopputulos on kuitenkin sama kummallakin tavalla. Et todellakaan vaadi liikoja.

Vierailija
88/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:00"]No olet kasvattanut lapsesi huonosti. Meillä osaa 6-vuotiaskin laittaa omat tiskinsä koneeseen. Miksei teillä edes teinit osaa tätä?
[/quote]
Jos siellä on puhtaita astioita,ne likaiset jää aina tiskialtaaseen. Jos sanon teinille että imuroi,se on keskilattialta pari kertaa ja VALMIS! Teini huone on tälläkin hetkellä harmaan tomun peitossa...kirjahylly nyt lähinnä. Tuntuu että pölyä ilmestyy kuin tyhjästä.

[/quote]

Puhtaita astioita ei säilytetä tiskikoneessa, vaan se tyhjennetään ohjelman loputtua.

Vierailija
89/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:50"]

Täällä taas tyypilliseen avtapaan luetaan kuin piru raamattua ja tulkitaan ihan mitä sattuu. En ole valittanut ettei mies tee mitään. Tekee se mutta kun se saatanan jälkien siivoaminen jää minulle. Mitä hyötyä pöydän pyyhkimisestä on kun se on likaisemman näköinen pyyhinnän jälkeen kuin ennen sitä. Lämmityksen jälkeen puun mutua ja tuhkaa on koko takan edusta täynnä. Kenkiä ei voi kopistaa sisälle tullessa,ne paskat on tuotava sisälle. Mitä hyötyä on oikeasti siitä että puolipitoiset vaatteet lyödään myttynä puhtaiden päälle kaappiin niin että kun oven avaat,koko kasa kaatuu päälle. Jos olen nipo kun vaadiin että jos työ aloitetaan, se tehdään kunnolla, niin sitten olen. -ap

[/quote]

Aika moni kyllä on ymmärtänyt sinun valituksesi niin, että sinä teet kaiken ja mies löysäilee.

Oikeesti, mitäpä jos vaihdatte rooleja ja alat ITSE tehdä ruuat. Ehkä alat pikku hiljaa arvostaa sitä, ettei sinun ole pakko töistä tultuasi heti alkaa tehdä sitä ruokaa.

Miehesi nyt vaan näkee kotinne siivon eri lailla kuin sinä. Kuka sinulle on antanut valtuudet määrittää sen, miltä kotona pitää näyttää? Onko se valta annettu perustuslaissa naisille vai äänestettiinkö teillä kotona asiasta demokraattisesti?

Fakta on, että sinulla on kolme vaihtoehtoa:

1) jos haluat määrätä, millainen siivo teillä on oikea, sinä siivoat

2) hyväksyt sen, miten muut perheessä toimivat ja hölläät pipoa

3) nalkutat ja muistuttelet ja vaadit muita siivoamaan paremmin.

minä näen, että kakkosvaihtoehto olisi ainakin helpoin. Säästäisi sinua vatsahaavalta ja säästäisi perhesovun.

Mutta väärä tulkinta tämäkin varmaan sinun mielestäsi on, kun en suostu yhtymään sinun miehesi aliarviointiin.

Vierailija
90/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä perheestä, jossa 3 lasta ja 2 koiraa, kuten oli myös lapsuudenkodissani. Taisimme viimeksi pedata sängyn ennen kuin kuopus (8v.) syntyi. Pyykkejä en ole silittänyt tai taitellut moneen vuoteen. Kippaan puhtaat vaatteet kutakuinkin oikealle sängylle ja jokainen hoitakoot ne itse vapaalla tyylillä omaan kaappiin. Villakoirista ja hiekasta en jaksa välittää. Imuroimme kerran viikossa, ja siinä välissä otan pahimmat sotkut rikkaimurilla. Kutsumme vieraita n kerran kuukaudessa, jolloin kaikkien motivaatio siivota nousee 100%. Mies pitää keittiön huippukunnossa. Taitaa olla hieman bakteerikammoinen. Kaksi astianpesukonetta helpottaa arkea kummasti.

Vierailija
91/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti suosittelen kyllä myös siivoojan palkkaamista, jos vain varaa on. Helpottaa elämää ihan tosi paljon.

Vierailija
92/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette hanki viikkosiivoojaa nyt kun lapset vielä kotona.

Helpottaa kummasti kun suurimmat työt tekee ammattilainen.

enkä usko että on rahasta kiinni. On vaan kiva valittaa.

Vierailija
93/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS- vai vaihdevuosikiukkua? Mies ja lapset jääneet kasvattamatta aikoinaan. Alussa oli niin ihana passata miestä ja vauvaa, eikö niin. Siitä se sitten jatkui omalla painollaan. Nyt on korkea aika kokoontua joukolla pöydän ääreen ja keskustella asiat läpi, ei vinkuen eikä kiukkuamalla, vaan hillitysti ja hallitusti, yhdellä sanalla rauhallisesti. Kuitenkin sinun on pystyttävä osoittamaan, että olet tosissasi. Laatikaa yhdessä työjärjestys ja noudattakaa sitä myös. Sinä teet vain oman osuutesi. Jos joku ei huolehdi tehtävistään, se on hänen häpeänsä, ei sinun. Kun muut lopulta älyävät, että olet tosissasi ja olet lopettanut täyden palvelun tavaratalon pidon, alkaa hetkern ällistelyn jälkeen toivottavasti tapahtua. Älä kuuntele anopin kauhistelua poikansa huonosta kohtelusta tai teinin todistelua, ettei kenenkään muunkaan tartte tehdä mitään. Höpöhöpö!

Vierailija
94/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pitäisi tän jatkuvan kodin siivoamisen ja vaatehuollon lisäksi alkaa tekemään ruokaa ja lämmittämään , voisin irtisanoutua työpaikastani. Aika loppuisi yksinkertaisesti kesken.
-ap

Vierailija
95/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:16"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"]Mullakin taitaa sitten olla organisoinnissa vikaa. Jos mies pyyhii keittiö pöydän,saan tehdä sen miehen jälkeen uudelleen. Puristaa yhdellä kädellä sen pöytärätin puolikuivaksi ja tahkoaa sillä paskasella rätillä ensin likaisen hellan ja sitten keittiön pöydän...jälki on oikeesti ihan kaameaa...kaikki pyyhkimisjäljet näkyy. Jos petaa pedin, päiväpeitto on jotenkuten väärinpäin heitetty sängyn päälle Se on oikeasti sama kuin sitä ei peittäisi ollenkaan. Jos viikkaa lapsen vaatteet kaappiin, ne on sellaisia puoliksi taiteltuja myttyjä. Saan tehdä kaiken uudelleen. Mielummin tekee kerralla kunnolla. Onko jollain oikeesti siistejä miehiä? Sellaisia joiden jälkiä ei tarvitse joka helvetin välissä korjailla??! -ap [/quote] Ootko varma ettei mies heittäydy avuttomaksi tahallaan että sä sitten kuitenkin hoitaisit hommat kun ne ei vaan mieheltä onnistu? En tajua voiko joku mies olla noin avuton! Tai sitten mulla vaan on erityisen hyvä mies, on hoitanut kodin, esikoisemme ja kaksi koiraamme käytännössä yksin nyt kun minä kärsin valtavasta raskauspahoinvoinnista. Tosin meillä on maatila, joten hänen ei ole mikään pakko juuri nyt tehdä töitä. Vaikka olisi ihan palkkatöissäkin niin vaatisin kyllä että omat sotkut siivotaan ja viikkosiivous kuuluu kaikille. [/quote] Luitko sä ap:n aloitusta? Mies todellakin tekee oman osansa, koska hoitaa ruuanlaiton. Pitäisikö miehen sitten vielä siivotakin, että ap saa vetää lonkkaa? [/quote] Siis onko sun mielestä ruuanlaitto puolet kaikista kotihommista? Varsinkin jos ei edes omia jälkiä siivota? Jos molemmat on töissä, myös kotihommat tehdään puoliksi, ja varsinkin siivous on aika laaja käsite.

[/quote]

Totta kai on! Siivoamiseen ei saa päivässä mitenkään uhrattua samaa määrää aikaa kuin ruuanlaitoon, paitsi jos joku kokee ruuanlaitoksi pelkän einesten lämmittämisen. Minulta menee nelihenkisen perheen ruuanlaittoon arkisin tunti, viikonloppuisin helposti 2-3 tuntia, kun teen vankan aamiaisen, lounaan ja päivällisen. 

Siivoamiseen menee arkisin ehkä vartti, viikkosiivoukseen 2-3 tuntia kerran viikossa.

Kannattaa myös huomata, että se ap:n mies kyllä ap:n mukaan siivoaa jälkiään, ei vaan tyydytä ap:n kriteerejä. Jösses, mies kehtaa pyyhkiä samalla rätillä lieden ja ruokapöydän. Ja mokoma panee pestyt vaatteetkin väärin kaappiin, jo onkin tosiaan laiskaa....

ap sanoo miehen myös lämmittävän taloa, joten kyse on puulämmityksestä. Siihenkin menee aika lailla aikaa.

[/quote]

Samaa mieltä. Ruuanlaitossa on iso työ, samoin puulämmityksessä, varsinkin jos yhtään joutuu hakkaamaan halkoja.

Vierailija
96/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri puhuttiin tänään miehen kanssa että koira olis kiva, mutta ei perkele...mä en jaksa sitä ainaista tassujen pesemistä melkein 4-5kk vuodesta kun kelit on jatkuvasti kuraa ja loskaa. Varsinkin isoista koirista on paljon vaivaa ja sen jälkeen pitää tykätä siivoamisesta.

Yksi kissa meillä on ja sekin "karvottaa" kämppää jo niin paljon että joutuu siivoamaan useammin kun ei ois eläintä ollenkaan....

Vauva on mahassa ja yritän tehdä parhaani että tää oppii sitten aikoinaan täyttään omat astiansa koneeseen ja viemään pyykkinsä koneeseen...

Vierailija
97/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:35"]

Lapset teinistä 5 vuotiaaseen. Käyn päivät töissä. Mieskin löytyy. Kun tulen kotiin, alan välittömästi siivota. Mies, lapset ja koirat sotkevat niin saatanasti. Pyykkiä pesen KOKO ajan. Jatkuvasti on kori täynnä likapyykkiä. Puolikuivia telineellä, osa odottaa taittelua kaappeihin. Olisi NIIN luksusta edes JOSKUS aamulka herätä puhtaaseen keittiön pöytään. Mutta liikaa vaadittu. Aina on keivänmuruja pöytäliinan päällinen täynnä, muroja lattialla, piirustus kautta vesivärivehkeet levällään pöydällä. Aamu alkaa pöydän pyyhkimisellä, tupaten täynnä olevien roskisten tyhjentämisellä ja tiskikoneen täyttämisellä. Karvoja,hiekoitussepeliä ja muuta mutua joka nurkka täynnä. Mies kokkaa ja lämmittää kämpän mutta mulle se jälkien siivoaminen jää. Miten v*ttu voi puhtaistakin pyykeistä kertyä niin paljon pölyä että kylpyhuone on aina paskasen näköinen. Villakoirat juoksee nurkissa ja kun koirat tulee lenkiltä ne on pakko pestä suihkun alla. Kylppäri haisee märältä koiralta. Olen niin totaalisenvitunkyllästynyt tähän jatkuvaan siivoamiseen. Onko teillä muilla aina sotkusta? Jos hetkeksikin päästän kangat käsistäni tämän kaaoksen kesyttämiseen menee tuplasti enemmän aikaa seuraavalla kerralla. Terveisin Marttyyri ap

[/quote]

Meillä oli ennen tuollaista. Yhtä paskankeruuta koko arki ja vapaa-aika. Itsestänihän tuli vela.

Vierailija
98/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:04"]

Jos mun pitäisi tän jatkuvan kodin siivoamisen ja vaatehuollon lisäksi alkaa tekemään ruokaa ja lämmittämään , voisin irtisanoutua työpaikastani. Aika loppuisi yksinkertaisesti kesken. -ap

[/quote]

Niin, tuossa sanottiin, että voisit vaihtaa rooleja, että näkisit, miten iso homma miehelläsi on. Ihan turhaa siinä vingut,kun miehesi tekee jo osansa. Sua lähinnä ärsyttää se, että mies ei arvosta sun hösäämistä?

Vierailija
99/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:04"]PMS- vai vaihdevuosikiukkua? Mies ja lapset jääneet kasvattamatta aikoinaan. Alussa oli niin ihana passata miestä ja vauvaa, eikö niin. Siitä se sitten jatkui omalla painollaan. Nyt on korkea aika kokoontua joukolla pöydän ääreen ja keskustella asiat läpi, ei vinkuen eikä kiukkuamalla, vaan hillitysti ja hallitusti, yhdellä sanalla rauhallisesti. Kuitenkin sinun on pystyttävä osoittamaan, että olet tosissasi. Laatikaa yhdessä työjärjestys ja noudattakaa sitä myös. Sinä teet vain oman osuutesi. Jos joku ei huolehdi tehtävistään, se on hänen häpeänsä, ei sinun. Kun muut lopulta älyävät, että olet tosissasi ja olet lopettanut täyden palvelun tavaratalon pidon, alkaa hetkern ällistelyn jälkeen toivottavasti tapahtua. Älä kuuntele anopin kauhistelua poikansa huonosta kohtelusta tai teinin todistelua, ettei kenenkään muunkaan tartte tehdä mitään. Höpöhöpö!
[/quote]

Anoppi on oma lukunsa. Käy säännöllsesti meillä vihjailemassa kotimme sotkuisuudesta ja pesemättömistä ikkunoista. Tekisi mieli kehottaa ottamaan tuo poikansa taas asumaan omaan kotiinsa pariksi kuukaudeksi...muistaisi minkälaista sen kanssa on elää.
On oikeasti ihana isä lapsilleen. Mutta mä olen alkanut pohtia tän kaiken järkevyyttä. Mä ihan oikeasti vien tavaroita paikoilleen,pyyhin,imuroin,putsaan,pesen ja pyykkään lähes koko hereilläoloaikani kun olen kotona. Alkanut kuppi täyttymään että tätäkö tämä on joka päivä tästä eteenpäin niin kauan kunnes kuopus on 18.
-ap

Vierailija
100/127 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Vika tietysti minussa itsessäni, sillä yleensä en anna lasten paljon puuttua mihinkään..ettei tarvitse tehdä tuplatyötä jälkikäteen. Ovat oppineet laiskoiksi.