Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko henkilöitä, joilla naaman perusilme on sellainen kärsivä? :D

Vierailija
01.03.2015 |

Kulmat kurtussa tai suupielet alaspäin. Tai oletko itse sellainen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niitä, ketkä pyrkivät hymyilemään koko ajan, etten vain näyttäisi surulliselta tai ilkeältä. Oikeasti olen masentunut ja yksinäinen. Olen lukenut, että hymyilemällä saa huijattua myös omaa kehoa tuottamaan mielihyvähormoneja. En tiedä, pitäisikö lopettaa itseni ja muiden huijaaminen, kun ei täällä Suomessa arvosteta hymyileviä ihmisiä. Oma mieheni on sellainen, jolla on koko ajan suupielet alaspäin, mutta hän onkin todella negatiivinen ihminen ja kateellinen muiden onnellisuudesta. Ei hyvä.

Vierailija
42/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni on perusilme aina vihainen/tympeä, vaikka olisin ihan hyvällä tuulella (ja yleensä olenkin). Suupielet kääntyy luonnostaan alaspäin niin ei sille mitään mahda. No eipä tuu ketään aukomaan päätä, kun näytän myrskyn merkiltä jo valmiiksi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat tuntemani terapeutit, diakonit ja historianopettajat.

Vierailija
44/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on monesti kysytty olenko vihainen jostain, olen kuulemma vihaisen näköinen. En ole vihainen! Luomet ovat roikkuvat ja raskaat, kulmien välissä on ryppyjä.

Vierailija
45/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:28"]Paikallisen kaupan kassa näyttää aina siltä, että olin pillahtamaisillaan itkuun. Nuori tyttö.
[/quote]

Joo mä tiedän ilmeen! Työpaikalla on opiskelija joka näyttää kans itkuun pillahtavalta. Ei ketään nyt voi viikkotolkulla "itkuunpillahduttaa" että kai se on se ilme sit vaan :)

Vierailija
46/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen :C aina kysytään olenko vihainen

Vierailija
47/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:54"]Multa on monesti kysytty olenko vihainen jostain, olen kuulemma vihaisen näköinen. En ole vihainen! Luomet ovat roikkuvat ja raskaat, kulmien välissä on ryppyjä.
[/quote]
sama paitsi ilman ryppyjä! Luomet saa kulmatkin roikkumaam ja perusilme vihainen, mieheni mukaan... ja oon kuullu tuota leuhka akka-hommaaki, ja ilmeisesti en ole niin helpostilähestyttävä..vaikka oon kyllä ihan mukava enkä leuhka! :D

Vierailija
48/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavuus on täällä enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja olisiko naisissa vielä enemmän, ja erityisesti naisissa sieltä 25+ -haarukasta alkaen.

Vierailija
49/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareiden Kristiina.

Vierailija
50/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää raskaista ihmisistä.

Vierailija
51/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se käytös tulee sen perusteella, miten ihmiset minuun reagoi. Jos kaikki käsitetään päälaelleen. Kuvitellaan että kaiki mitä sanon, on itsekehua tai jotain, koska olen ilmeisesti ylimielisen ämmännäköinen, niin ei se mun reaktiokaan ihan iloinen voi olla. Oikeastihan olen iloinen, ja humoristinen ihminen, sekä herkkä ja empaattinen. Mutta en voi olla sitä, koska reaktiot minuun ovat mitä ovat. 

Vierailija
52/52 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen kaupan kassa näyttää aina siltä, että olin pillahtamaisillaan itkuun. Nuori tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme