Tunnetteko henkilöitä, joilla naaman perusilme on sellainen kärsivä? :D
Kulmat kurtussa tai suupielet alaspäin. Tai oletko itse sellainen?
Kommentit (52)
En todellakaan ole mutta tunnen ihmisiä joilla on haudanvakava ja niin norsun v...lla oleva ilme . Minä hymyilen näille oikein mielelläni :)
Kuopus on sellainen suuttuessaan ja oikein harmittaa, kun en aikuisena osaa vääntää suupieliä niin lahjakkaasti alaspäin:)Haluaisin nimittäin tehdä vaikutuksen muihin äiteihin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:54"]
Täällä myös yksi. Mulle tulee joskus miehet sanomaan baarissa että älä mökötä siinä, vaikka olen omasta mielestäni ihan normaalisti. Sitten vielä ihmettelevät etten lämpeä noin loistavalle iskureplalle...
[/quote]:D ukot on tyhmiä
Minä, oon sad face (vrt. bitch face) mielentilasta riippumatta. Aina kysellään mikäs nyt on hätänä tai lohdutellaan ENNEN kuin olen edes sanonut mitään :D
Jos on hyökkäävän näköinen niin se reaktio toislta ihmisiltä on pahinta. Sanoo mitä tahansa se kuvitellaan vittuiluksi tai hyökkäykseksi. Ja ajatellaan että on kova ja kylmä, vaikka olenkin hirmu herkkis.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:35"]
Mun täytyy sanoa, että nykyisin jopa karttelen niitä ihmisiä joilla perusilme on iloinen hymy, koska olen huomannut että he ovat pahimpia mulkkuja, ainakin mua kohtaan olleet.
[/quote]
Aivan. Kaikille poliittisen korrektisti hymyilevät hyvin ekstrovertit pirulaiset ovat pahimpia kieroilijoita ja nilviäisiä, mitä maa päällään kantaa.
[/quote]
Mä olen sellainen, hymyilen melkein aina ja kaikille mutta en ole koskaan kieroillut kenenkään selän takana. Ihmiset tykkää, sanoo että valaisen huoneen kuin tulen sisään. Elämä on liian lyhyt murjottamiseen. Totta kai pessimistejä vituttaa mutta en teidän takianne lopeta hymyilemistä, sorry:)
Tunnen, enkä ihmettele ilmettä. En ymmärrä miksi elämä kiusaa yhtä ihmistä niin. Jos olisi edes itse aiheuttanut ongelmansa, mutta ei. Yksinäisestä lapsuudesta, kiusattuun nuoruuteen ja sairaaseen ja kuolemia täynnä olevaan aikuisuuteen. Miksi joku menettää kaikki rakkaansa.
Mun perusilme on hämmästyneen näköinen. :D
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:01"]Minä, oon sad face (vrt. bitch face) mielentilasta riippumatta. Aina kysellään mikäs nyt on hätänä tai lohdutellaan ENNEN kuin olen edes sanonut mitään :D
[/quote]
http://cdn.3news.co.nz/3news/AM/2015/1/5/82e3e33d-e1b0-4190-9e6b-1b6bd09f128e/jon-snow.jpg?width=700 Mun naama about joka päivä (paitsi en ole kaunis mies tai edes mies) :D
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:01"]Minä, oon sad face (vrt. bitch face) mielentilasta riippumatta. Aina kysellään mikäs nyt on hätänä tai lohdutellaan ENNEN kuin olen edes sanonut mitään :D
[/quote]
http://cdn.3news.co.nz/3news/AM/2015/1/5/82e3e33d-e1b0-4190-9e6b-1b6bd09f128e/jon-snow.jpg?width=700 Mun naama about joka päivä (paitsi en ole kaunis mies tai edes mies) :D
[/quote]
Hei mulla sama! :D Ja aina saan kuulla siitä, että mökötän, vaikkei mikään painaisi mieltä, mutta kun tuo perusilme...
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:01"]Minä, oon sad face (vrt. bitch face) mielentilasta riippumatta. Aina kysellään mikäs nyt on hätänä tai lohdutellaan ENNEN kuin olen edes sanonut mitään :D
[/quote]
[/quote]
http://im.mtv.fi/image/573972/landscape16_9/1024/576/3f0e15f74d25a1ccd16dd7fbfd6b9222/pp/1577369.jpg Minä iloisena.
http://swaphoto.com/self-photo/monkey-smiling/
Kuvassa tyypillinen ekstrovertti ulkokultainen av-mamma. Tuon hymyn takaa hän käyttäytyy hyvin häijysti ja julmasti muita kohtaan, mutta hei mitä sen väliä, kunhan näyttää 24 h positiiviselta ja silleen.
Tässön ilonen mies:
Mun ympärillä on kahta eri suhtautumista minuun: 1. Toiset on kusisukassa varpaillaan hyvin varovasti lähestyen, ihan kuin peläten että milloin napsahtaa. 2. Ollaan hyvin vähättelevän oloisia, ja hyökätään ikään kuin kerkeäisi ensin, ja puhutaan päälle jatkuvasti, ja pyöritellään silmiä. . Olen siis ilmeisesti hyökkäävän/vihaisennäköinen. Se vaan on oaha, että vaikka olen ihan iloinen tai perustuulella, niin käyttäydytään noin. Ja yleensä jos tuollalailla käyttäydytään se kyllä ruokkii napsahtamista. Kusisukkatyypit ruokkii mun reaktiota, ja vähättely ruokkii mun reaktiota, joka johtaa juuri haluttuun reaktioon, eli vihaisuuteen. Dadaa. Mun on hyvin vaikea olla suurimman osan ihmisistä kanssa tämän takia.
Ai niin ja se, että jos kiroilen niin sitä kavahdetaan aivan tavattomasti. Ilmeisesti mun ilme tehostaa kirosanaa sitten kymmenkertaiseksi, koska ihmiset tuppaavat kiroilemaan, eikä sitä yleensä kavahdeta ihan, siis niin että ollaan vain vaivautuneen näköisiä.
Mielisairaalat on muuten täynnä ihmisiä joiden perusilme, ei näytä perusilmeeltä, ( esim vihaisuus,ylimielisyys,suru) juuri näiden reaktioiden takia.
Isac Elliot näyttää jokaisessa näkemässäni kuvassa jotenkin kärsivältä. Ei niinkään apealta, vaan niin kuin joku olisi juuri tallannut varpaille.
Minäkin olen niitä, joilta kysellään onko jokin hätänä tai onko jotain ikävää tapahtunut. Joskus nuoruudessa yksi tuttu analysoi, että se johtuu siitä, että silmäni ovat alaspäin vinot.
Mun perusilme on kärsivä. Ärsyttää kun työkaverit jatkuvasti kyselee, että mikä on??!! Argh! Silmäni ovat juuri tuollaiset alaspäin vinot ja naama muutenkin vähän ilmeetön. Jos haluan saada aikaan näkyvän normaalin hymyn, mun pitää irvistää niin paljon kuin kasvolihaksista lähtee.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:54"]Täällä myös yksi. Mulle tulee joskus miehet sanomaan baarissa että älä mökötä siinä, vaikka olen omasta mielestäni ihan normaalisti. Sitten vielä ihmettelevät etten lämpeä noin loistavalle iskureplalle...
[/quote]
:D