Naisten suurimmat puutteet rakastajana?
Miehet mihin kaikkeen te olette törmänneet? Missä naisenne ovat huonoja sängyssä? Minkä tavan poistaisit?
T. Mies41
Kommentit (14)
Kun seksiä saa pari kertaa vuodessa. Olisi kiva kun naiseni innostuisi useammin. M48
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:20"]
Vähän on niukasti vastauksia.
[/quote]Jaaha, tämä tullikin kahteen kertaan. Viestissä luki, että lähetys epäonnistui.. :-/
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:51"]Orgasmivaivat, passiivisuus, olettamus että naiselle riittää kun antaa pillua.
[/quote]
Mikä on orgasmivaiva? :D
Höpöttäminen seksin aikana. Eräs kumppani hoki kokoajan lausetta "Tuleeks sult koht". No ei varmasti tule jos et pidä tota suutas kiinni!
Passiivisuus. Tylsyys (ei ota suihin, ei anna IKINÄ peppua jne).
Minun puute oli etten halunnut/jaksanut/voinut harrastaa seksiä joka päivä. Exälle ei riittänyt 3-5krt/viikko. Lapsetkin oli hänen mukaan vaan panemisen häiriötekijöitä. No, nyt kai sitten uuden lapsettoman rouvan kanssa tyytyväinen kun saa paneskella. Minulla taas ei mitään seksiä enää koskaan :( parempi tietenkin sekin kun se jatkuva nalkutus mieheltä. T. 2 lapsen yh
Olen nainen, mutta vastaan tähän oman ongelmani. Jännitän aivan hemmetisti sitä, etten kelpaa, joten se tekee minut vähän kankeaksi ja hitaaksi kostumaan. Tämä johtaa paradoksaalisesti yliyrittämiseen ja turhapalttiseen huokailuun ja nautinnon feikkaamiseen. Mies tietysti huomaa sen, mutta ei kehtaa sanoa, että tuossa kostumattomuudessasi ja ylenpalttisessa showssasi on pikkanen ristiriita. Kumpikaan ei kehtaa ottaa asiaa puheeksi (se seksipsykologitanttamainen "seksi on kiva ja mukava juttu, kunhan vain avoimesti puhutaan kaikesta" -lässytys ei todellakaan ole niin helppoa ja luontevaa kuin täällä väitetään, etenkään kesken aktin), joten hommasta jää aina omituinen fiilis molemmille. Kun seksi pohjaa siihen, että toisella on ongelma ja kumpikin teeskentelee, ettei ole huomannut sellaisen olemassaoloa, homma ei pelaa. Sitten seksi hiipuu tai suhde loppuu. Pohjimmiltaan siis huonolla itsetunnolla pilaan niin kumppanin kuin oman nautintoni. Mitä tuhlausta :/.
Ei taida riittää miehiä vastaamaan, eli heitä ei täällä ole tai sitten ova tyytyväisiä seksielämäänsä (jos sitä on).
Naisena vastaisin, että naisten suurimmat puutteet rakastajina ovat haluttomuus, mielikuvituksettomuus ja lahnamaisuus. Moni ei halua koko seksiä, ja jos siihen joskus miehensä mieliksi suostuu, makaa lahnana ja toivoo toimituksen olevan pian ohi. Tän palstan perusteella myös kaikenlainen esileikki on monelle naiselle tuntematon ja jopa täysin tarpeeton osa seksiä.
Uskon, että aika moni mies allekirjoittaisi tämän.
Se, että koko ajan pitäis olla harrastamassa seksiä.
Harrastamme tyttöystäväni kanssa noin kymmenen kertaa viikossa seksiä, sen lisäksi hoitelen häntä käsin ja tämäkään määrä ei tunnu riittävän.
Paneminen on kyllä kivaa ja tunnen itseni toki nyt haluttavaksi, mutta miten ei voi 10 kertaa riittää? Ja jos sanon etten jaksa niin sitten mökötetään...
M23
Mielikuvituksen puute. Olen pari kertaa kysellyt vaimolta hänen seksifantasioistaan. Jätin kysymisen, koska niitä ei hänen mukaansa ole. Hän ei kuulemma fantasioi seksistä. Ei myöskään masturboi lainkaan yksin ollessaan. Ei kuulemma tule mieleenkään sellainen asia. On joskus koittanut, mutta se ei tuntunut miltään. (Ihmekös tuo, jos mielikuvitus loistaa poissaolollaan.)
Seksissäkään ei osaa keksiä tai ehdotella mitään itse, vaan haluaa aina sitä samaa samalla tavalla samoissa asennoissa samoissa paikoissa ilman mitään uusia virikkeitä. Ja on siihen tyytyväinen. Ja auta armias, jos ehdottaa jotain uutta, niin ei käy!
Arkiseksikään ei käy vaan ainoastaan viikonloppuisin yksi kerta viikossa. Onneksi minulla on kaksi tervettä kättä.
Orgasmivaivat, passiivisuus, olettamus että naiselle riittää kun antaa pillua.