Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maistoin omaa spermaa

Vierailija
29.06.2023 |

Oli vähän viilin makuista, semmoista kelpaa oikein hyvin nieleskellä

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista. Mikä kellekin kelpaa .

Vierailija
2/29 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä hyvää illalla taas yömyssy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin joskus harrastan tätä. Lasken kämmenelle ja siitä suuhun. Joskus myös nuolen ne pi,,usta.

Vierailija
4/29 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on suihinoton jälkeen ottanut kiusallaan niskatukasta tiukan otteen ja antanut väkiäsin syvän kielisuudelman että tiedän miltä se maistuu kun laukean suuhun.

En tiedä mitä viiliä sinulla on kaapissa mutta jos se maistuu spermalle niin heitä se pois. Parasta ennen päivä on mennyt umpeen aikoja sitten.

Jostain syystä tyttöystävä yritti rimpuilla irti kun aamulla pestyä pillua nuoltuani kokeilin samaa. Tietty koko naama oli kulmakarvoja myöden mehuiss kun tämä valuu nuoltaessa.

Vierailija
5/29 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus miettiny, että miten tehdään sperman makuinen tuote. Ois hauska ylläri löytää resepti.

Vierailija
6/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monesti tulee nuoltua spermaista pimpsaa. Kun laukeen nopeemmin. Niin sitten on nuoltava vaimolle orgasmi. Jännän makuista koktailia. Pimpsan mehut ja oma sperma.

Vierailija
7/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty omaa mälliä nielemään niin turha odottaa sitä muiltakaan. :)

Vierailija
8/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu sinänsä, mutta oma sperma on hyvää ja joskus sitä tekee ohan mieli. Toisen miehen sperma on vielä maistamatta, mutta ehkä joku päivä tavalla tai toisella.

Vierailija
9/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo tuo aina tuliaisia firman pikkujouluista minulle. Tämä on sovittu juttu ja jo perinteeksi muodostunut.

Ennen pikkujouluja autan vaimoa sheivauksessa ja alusvaatteiden valinnassa. Sitten kun ilta koittaa on molemmilla perhosia vatsassa.

Illalla kotiin palatessa riisun vaimon jo eteisessä ja painan pääni häpyä vasten. Se juuri nussitun pimpan tuoksu ja häpyhuulien välistä valuva siemenneste saa minut hulluksi. Kun puhdistus on tehty pääsen itsekkin hommiin. Suosittelen kaikille vilpittömästi.

Vierailija
10/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spritz kirjoitti:

Kumma juttu sinänsä, mutta oma sperma on hyvää ja joskus sitä tekee ohan mieli. Toisen miehen sperma on vielä maistamatta, mutta ehkä joku päivä tavalla tai toisella.

Minä olen antanut toisen miehen imeä nesteet kalustani. Tykkäsi kovasti, ja minä myös.

Vierailija
11/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa olen maistanut. Aika miedon makuista oli. Ei pahaa, ei erityisen hyvää. Neutraali kokemus.

Vierailija
12/29 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa suoraan suuhun olen päästänyt runkkauksen jälkeen spermat ja nautin siitä. 

Vierailija
13/29 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit sitten opetella kunnon mulkunlutkuttajaksi. Onnea matkaan!

Vierailija
14/29 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut omaa spermaani ja oli hyvää, hieman suolaisen ja makean sekoitus. Olen 100% prosentin hetero joten miehen spermaa en kyllä voisi maistaa ja aina se on maistunut pahalle.

Vierailija
15/29 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perversionsa kullakin.

Vierailija
16/29 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maistuu ihan tsatsikille xD

Vierailija
17/29 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maistanut omaa spermaani ja oli hyvää, hieman suolaisen ja makean sekoitus. Olen 100% prosentin hetero joten miehen spermaa en kyllä voisi maistaa ja aina se on maistunut pahalle.

Tää oli viikon sekavin viesti.

Vierailija
18/29 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti maistanut. Yritän saada mahdollisimman monet omat satsit lasiin jota säilytän sitten jääkaapissa ja sit kun kiihtottunut niin omaan suuhun ja lopulta nielen. Neljät satsit on tämän hetken ennätys. Lähinnä mielenkiinnosta niin tietää miltä naisesta tuntuu niellä ns."bukkake" viedeoissa.

Vierailija
19/29 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota tullut maisteltua. Joskus laukean omalle kämmeneelle ja siitä suuhun. Mutta aika usein jää laukeamisen jälkeen nuolematta. Häviää fiilis. Mutta nyt tuossa kesällä hetken mielijohteesta veneessä älysin että pystyy helposti laskemaan mällit suoraan suuhun kun laukeamis hetkellä asettaa jalat matalan kajuutan kattoon ja kääntää sitä vasten ittensä sellaiseen pakettiin että ei oo h- hetkellä vaihtoehtoja. Jälkeenpäin aina hetken morkkis että miksi näin teen.

Vierailija
20/29 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve sperma on raakaa kananmunanvalkuaista miedolla mausteisella tuoksulla. Voi olla myös makeaa, jos on syöty hunajaa tai ananasta.