Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinimustasta mekosta valkokultaiseksi? Miten voisin nähdä sen väärin

Vierailija
01.03.2015 |

Olen tehnyt kaikkeni, että näkisin mekon väärin, eli valkokultaisena. Mikään ei onnistu. Olen mennyt pimeeseen, seissyt päälläni siristellyt silmiäni... Silti en voi nähdä sitä valkokultaisena. Jotkut näkee välillä toisena ja välillä toisena. Minäkin haluan!!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita näyttö mahdollisimman kirkkaalle, sitten ajattele että se mekon harmaus/sinertävyys johtuu vain siitä että se on varjossa. Ne ruskeat raidathan on helppo kuvitella kullanvärisiksi.

Vierailija
22/38 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 02:43"]

Laita näyttö mahdollisimman kirkkaalle, sitten ajattele että se mekon harmaus/sinertävyys johtuu vain siitä että se on varjossa. Ne ruskeat raidathan on helppo kuvitella kullanvärisiksi.

[/quote] oon yrittänyt monta päivää. Silti vaan sininen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikki värivaihtoehdot, valitse omasi..:

http://www.wired.com/wp-content/uploads/2015/02/Untitled-12.jpg

Vierailija
25/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri oikaisi sen kuvan värit jollain ohjelmalla ja sai sen sinimustaksi. se jotenkin katsoi sieltä taustalta että sen taustan värit näkyi oikein

Vierailija
26/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valko-kultainen ihan selvästi. En ole vielä onnistunut näkemään sitä sinimustana miltään näytöltä enkä missään valossa.

Vierailija
28/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään sen valkokultasena. Mutta kyllä netissä liikkuu erilaisia kuvia siitä

Vierailija
29/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, jotka näette sen sinimustana, näette siinä mekon vieressä olevat tummemmat alueet? Tai siis, jos mekossa näkee mustaa, niin miten ne vielä tummemmat kohdat kuvassa näkyy?

Sama kysymys niille, jotka näkee valkoista mekossa, miten näette kuvan vielä vaaleammat alueet jos mekossa näkyy valkoista?

Meikä näkee mekossa sinistä ja kullanruskeaa, ja niin näkee värianalyysikin. Tiedän että kuva on otettu sinimustasta mekosta, mutta en näe mekon kuvassa pisaraakaan mustaa. Enkä valkoista.

Vierailija
30/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaalea mekko on niinku vaaleassa huoneessa ja siinä on jotakin valoa taustalla vähän. Koko kuva näkyy vaaleaana. Ei ole mitään tummaa missään.

Vierailija
31/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis tämän värisinäkö te näette ne kultaiset raidat? 

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/tfnc-777/turlington-sequin-dress-777092-23/

Vierailija
32/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:43"]

Miten te, jotka näette sen sinimustana, näette siinä mekon vieressä olevat tummemmat alueet? Tai siis, jos mekossa näkee mustaa, niin miten ne vielä tummemmat kohdat kuvassa näkyy?

Sama kysymys niille, jotka näkee valkoista mekossa, miten näette kuvan vielä vaaleammat alueet jos mekossa näkyy valkoista?

Meikä näkee mekossa sinistä ja kullanruskeaa, ja niin näkee värianalyysikin. Tiedän että kuva on otettu sinimustasta mekosta, mutta en näe mekon kuvassa pisaraakaan mustaa. Enkä valkoista.

[/quote]

En näe kuvassa mitään tummempaa kuin mekon raidat.

Vierailija
33/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:04"]

[/quote]

Siis tämän värisinäkö te näette ne kultaiset raidat? 

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/tfnc-777/turlington-sequin-dress-777092-23/

[/quote]

Ei vaan vähän kuin sellainen okran keltainen hiukan kultaisena. Enemmän keltaisena kuin kultaisena. Ainakin minä näen.

Vierailija
34/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin sen ekan kerran valkokultaisena, skrollasin sivua alaspäin ja katsoin kuvaa uudelleen, jolloin väri oli vaihtunut sinimustaksi. Enää en nää tuota valkokultaista versiota, vaikka miten yritän. Ja tarkistin vielä sen olevan jpeg-kuva.

Vierailija
35/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:15"]

Minä näin sen ekan kerran valkokultaisena, skrollasin sivua alaspäin ja katsoin kuvaa uudelleen, jolloin väri oli vaihtunut sinimustaksi. Enää en nää tuota valkokultaista versiota, vaikka miten yritän. Ja tarkistin vielä sen olevan jpeg-kuva.

[/quote]

Mä näin sen taas sininmustana, skrollasin pois, näin nyt vaaleamman sinisenä, luin keskuteluja ja kun kävin uudestaan katsoo saman sivun, hetkeksi välähti valkokultaisena :D

Vierailija
36/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 12:43"]

[/quote]

En näe kuvassa mitään tummempaa kuin mekon raidat.

[/quote]

Oikeasti? Aika mielenkiintoista. Etkö näe kuvan vasemmassa reunassa olevia tummia laikkuja tummempana kuin mekon raidat? Paikoitellen ne ovat ihan vieretysten mekon tummien raitojen kanssa, ja minun silmään kontrasti on selvä.

Vierailija
37/38 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty mitenkään näkemään mekkoa sinimustana. Olen kokeillut kolmella eri näytöllä ja lisäksi puhelimella, joten tuskin johtuu näytön tyypistä tai asetuksista. Todella jännä ilmiö. Näen mekon ihan selkeän valkokultaisena. Siis suurinpiirtein tällaisena http://7-themes.com/6795078-free-white-and-gold-wallpaper.html mutta hämärämmässä valaistuksessa.

Vierailija
38/38 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää