Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä feministit ovat naisten burkasta?

Vierailija
01.03.2015 |

Laittaisitko itse sellaisen päällesi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian epäkäytännöllinen, joten en käyttäisi. Vaikka helpottaisihan se montaa asiaa. Mutta ei siltikään.

Vierailija
2/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kukin pukeutuu miten huvittaa, mut ite en laittais :D

Vierailija
4/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 02:32"]

Vähän liian epäkäytännöllinen, joten en käyttäisi. Vaikka helpottaisihan se montaa asiaa. Mutta ei siltikään.

[/quote]

Eli naisten hunnuttaminen täyssäkkiin on muuten täysin ok paitsi että vähän epäkäytännöllinen?

Vierailija
5/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 02:48"]

No siis kukin pukeutuu miten huvittaa, mut ite en laittais :D

[/quote]

Ei ole kaikilla oma valinta.

Vierailija
6/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen feministi vaikenee naisten oikeuksista silloin kun on islam kyseessä. Se siitä feminismin aitoudesta.

Vierailija
7/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käyttäisi, mutta jos joku haluaa, omasta tahdostaan, niin pukeutua, niin mikä minä olen sitä kieltämään.

Kaikenlaista pakkovaatetusta vastustan, oli kyseessä sitten burkhapakko tai kaapukielto.

Vierailija
8/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkha muuten toimii tosi hyvin. Ei miehet katsele persettä, eikä viheltete. Vaikka joskus perseitä katsonkin, niin en nyt käännä päätä sen takia. Ootte äijät pellejä, jotka sitä tekee :) Katsoin tämän New York kävelyn, jossa on hijab puku ja ilman meno. Toki noi on leikattu video. Miehenä äijien heitot on enemmän kehuja kun ahdistelua. Varmaan kuitenkin rasittavaa, jos se on jatkuvaa. Tässä linkki.

Vierailija
9/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 03:05"]

Burkha muuten toimii tosi hyvin. Ei miehet katsele persettä, eikä viheltete. Vaikka joskus perseitä katsonkin, niin en nyt käännä päätä sen takia. Ootte äijät pellejä, jotka sitä tekee :) Katsoin tämän New York kävelyn, jossa on hijab puku ja ilman meno. Toki noi on leikattu video. Miehenä äijien heitot on enemmän kehuja kun ahdistelua. Varmaan kuitenkin rasittavaa, jos se on jatkuvaa. Tässä linkki.

[/quote]

Onko vika uhrissa vai ahdistelijassa?

Vierailija
10/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi video on tehty tarkoituksella. Ja ketkäköhän siinä ahdistelee? Taitaapi olla ihan mustat miehet. Ei valkoiset miehet tee tuollaista, heillä sentään joku järki päässä.

Vierailija
11/11 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pelkkiä sinkkumiehiä enää vauvapalstalla tähän aikaan peukkujen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme