Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perjantaina "jätä mut rauhaan"

Vierailija
28.02.2015 |

Kun kyselin että minne lähtee ja kenen kanssa lähtee juhlimaan. Lisäksi kysyin tulisiko huomenna (eli tänään) tervehtimään minua viereiseen kaupunkiin. Vastaus "en, olen kavereiden kanssa". Tämä vkl oli sovitti että mies on ystävien kanssa, mutta tämä alkaa menemään yli. Tänään olisin halunnut jutella eilisestä, koska mielestäni ei ole ok että mies vain juhlii eikä ole yhteydessä. Vastaus taas "jätä minut rauhaan ja anna mun pitää hauskaa". Ei halua olla yhteydessä. Tarvitsee vapaata minusta. Kun kysyin, haluatko loppuelämän vapaata niin vastasi että joo. Kyselin äsken että mitä tarkoitti niin vastaus taas "jätä mut rauhaan, olen kavereiden kanssa.". Ei sii suostu puhumaan.
Mitä mun kuuluu tehdä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:32"]

Jos olisit mun nainen ja soittaisit, että tuunko moikkaamaan, niin tulisin. Muutenkin laittaisin viestiä ja juttelisin viikonlopun aikana. Tosin olisin melko varmasti sinun kanssasi jossain reissussa alunperinkin.

[/quote]

Minusta tosimies kestää yhden viikonlopun ilman pilluakin.

Vierailija
22/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:32"]

Jos olisit mun nainen ja soittaisit, että tuunko moikkaamaan, niin tulisin. Muutenkin laittaisin viestiä ja juttelisin viikonlopun aikana. Tosin olisin melko varmasti sinun kanssasi jossain reissussa alunperinkin.

[/quote]

Minusta tosimies kestää yhden viikonlopun ilman pilluakin.

[/quote]

ainakin ilman sinun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:01"]

Kun kyselin että minne lähtee ja kenen kanssa lähtee juhlimaan. Lisäksi kysyin tulisiko huomenna (eli tänään) tervehtimään minua viereiseen kaupunkiin. Vastaus "en, olen kavereiden kanssa". Tämä vkl oli sovitti että mies on ystävien kanssa, mutta tämä alkaa menemään yli. Tänään olisin halunnut jutella eilisestä, koska mielestäni ei ole ok että mies vain juhlii eikä ole yhteydessä. Vastaus taas "jätä minut rauhaan ja anna mun pitää hauskaa". Ei halua olla yhteydessä. Tarvitsee vapaata minusta. Kun kysyin, haluatko loppuelämän vapaata niin vastasi että joo. Kyselin äsken että mitä tarkoitti niin vastaus taas "jätä mut rauhaan, olen kavereiden kanssa.". Ei sii suostu puhumaan. Mitä mun kuuluu tehdä?

[/quote]

Vastasit jo itse itsellesi. Jätä hänet rauhaan lopullisesti, eroa hänestä. Tuo ei kuulosta siltä, että poikakaverisi haluaa olla kavereidensa kanssa vain tänä viikonloppuna ja sitten taas sinun kanssasi seuraavana.  Toivottavasti olette nuoria ja suhteenne on tuore. Siinä tapauksessa se on helpompaa ja voit etsiä itsellesi miehen, joka haluaa viettää aikaa (myös) sinun kanssasi.

Vierailija
24/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:34"]

Jos mies on sanonut että hän on ystävien kanssa, hän on silloin ystävien kanssa. On sitä paitsi epäkohteliasta puhua puhelimessa/tekstata jos on osa jotain seuruetta. En minä ainakaan vastaa puhelimeen jos olen ystävien kanssa ja siinä keskustellaan ryhmänä. Olisko susta ok että mies soittelisi sinullevaikka olet ilmoittanut viikonlopun suunnitelmasi hänelle. Toki asiat voi soittaa, mutta jos mun mies on jossain ystäviensä kanssa niin soitan/tekstaan vain ja ainoastaan jos on asiaa ja aloitan puhelun sanoilla "anteeksi että häiritsen, mutta..." ja koitan hoitaa asian nopeasti. Et kunnioita miehesi aikaa.

[/quote]Kyllä meillä mies ainakin laittelee viestejä vähän väliä jos olen jossakin. ja on oltu yhdessä yli 30 vuotta :) Kyllä mä ainakin lähtisin menemään tuosta suhteesta. kaverit on selvästi tärkeämpiä kuin tyttöystävä ja se ei yleensä tiedä hyvää parisuhteessa. Ja mies selvästi on sanonut haluavansa rauhaa loppuelämäkseen.

Vierailija
25/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:25"]

Omituista käytöstä. Itse kunnioitan sen verran tyttöystävääni, että hän menee aina kavereideni edelle. M25

[/quote]

Miksi tyttöystävän huomioiminen/kunnioittaminen on noin kovan alapeukutuksen arvoista? Teitä äärifeministejä on välillä vaikea ymmärtää. M25

Vierailija
26/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:35"]No elä nyt herranjumala kokoajan soittele ja tivaa sitä miestäs.

Apua, hermothan tossa menee.
[/quote]
Tämä! asiat puhumalla puhutaan ja sovitaan sitten kun nähdään kasvokkain. silloin se toinenkin osapuoli kuuntelee mielipiteesi
asiasta.

Vierailija
27/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
28/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette, AP?

Vierailija
29/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen roikkuminen voi oikeasti olla tosi ahdistavaa.

Vaikka kuinka rakastaa, niin silti ne omat ystävät on myös tärkeitä ja se on suorastaan toivottavaa että viettää välillä aikaa myös ystävien kanssa.

Toiset kaipaa enemmän tilaa ja toiset taas haluaa kyhnöttää kokoajan vieri vieressä.

Kunnioita miehesi toivetta ja anna hänen nyt olla rauhassa kavereidensa kanssa.

Hyvässä, toimivassa suhteessa jossa on kaksi itsenäistä ja toisiinsa luottavaa aikuista, tämä on itsestäänselvyys.

Toivottavasti löydätte suhteessanne kultaisen keskitien, joka miellyttää sopivasti kumpaakin.

Vierailija
30/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika?

Vierailija
31/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger vai adhd vai muuten vaan hyyyyvin suorapuheinen?

Vierailija
32/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:28"]Kosta sille. Mene baariin, iske mies ja tee temput. Näytä sille että kyllä sulla ottajia löytyy jos ei herraa itseäään sun seura kiinnosta.
[/quote]
Pyhä Pillu?

Vierailija
33/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:18"]

Tommonen roikkuminen voi oikeasti olla tosi ahdistavaa. Vaikka kuinka rakastaa, niin silti ne omat ystävät on myös tärkeitä ja se on suorastaan toivottavaa että viettää välillä aikaa myös ystävien kanssa. Toiset kaipaa enemmän tilaa ja toiset taas haluaa kyhnöttää kokoajan vieri vieressä. Kunnioita miehesi toivetta ja anna hänen nyt olla rauhassa kavereidensa kanssa. Hyvässä, toimivassa suhteessa jossa on kaksi itsenäistä ja toisiinsa luottavaa aikuista, tämä on itsestäänselvyys. Toivottavasti löydätte suhteessanne kultaisen keskitien, joka miellyttää sopivasti kumpaakin.

[/quote]

No ei silti sanota, että jätä mut rauhaan loppuelämäksi....

Vierailija
34/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
35/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en jäisi tuollaiseen suhteeseen. Kyllä toista pitää sen verran kunnioittaa että osaa asiallisesti puhua ja vastata. Jo se että vain ilmoitti olevansa poissa ja nyt vastailee tuohon sävyyn on minusta järjetöntä. Meillä ainakin on ihan normaalia että jossain kohtaa illanviettoa kerrotaan vähän kuulumisia, ei tuollainen kommunikointi nyt ihan terveen parisuhteen piirteeltä vaikuta.

Vierailija
36/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on vielä paljon opittavaa ihmissuhteista.

Vierailija
37/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:25"]

Omituista käytöstä. Itse kunnioitan sen verran tyttöystävääni, että hän menee aina kavereideni edelle. M25

[/quote]

Miksi tyttöystävän huomioiminen/kunnioittaminen on noin kovan alapeukutuksen arvoista? Teitä äärifeministejä on välillä vaikea ymmärtää. M25
[/quote]
No itse en kyllä alapeukuttanut tyttöystävän huomioimista, vaan ap.n tyyliä jäkättää ja tivata vastausta puhelimitse silloin kun mies on kavereiden kanssa viihteellä. tarkoitus pilata toisen ilta? Miehen meno oli ap.n kanssa jo aikaisemmin sovittu. Ap.n olisi pitänyt kertoa rehellinen mielipiteensä jo silloin kun asiasta sovittiin, tai puhua ja kertoa mielipiteensä ensikerralla kun näkevät toisensa.
N 48

Vierailija
38/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Se mies ei ole pätkääkään kiinnostunut sinusta. Teet itsestäsi typerän textailemalla miehelle. Usko jo. Se on ohi

Vierailija
39/39 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:18"]

Tommonen roikkuminen voi oikeasti olla tosi ahdistavaa. Vaikka kuinka rakastaa, niin silti ne omat ystävät on myös tärkeitä ja se on suorastaan toivottavaa että viettää välillä aikaa myös ystävien kanssa. Toiset kaipaa enemmän tilaa ja toiset taas haluaa kyhnöttää kokoajan vieri vieressä. Kunnioita miehesi toivetta ja anna hänen nyt olla rauhassa kavereidensa kanssa. Hyvässä, toimivassa suhteessa jossa on kaksi itsenäistä ja toisiinsa luottavaa aikuista, tämä on itsestäänselvyys. Toivottavasti löydätte suhteessanne kultaisen keskitien, joka miellyttää sopivasti kumpaakin.

[/quote]

No ei silti sanota, että jätä mut rauhaan loppuelämäksi....
[/quote]

tuo loppuelämästä puhuminen taisi olla ap:n omaa johdattelua. Vaikuttaa siltä että tässä on teinien suhde päättymässä, koska poika on kyllästynyt tytön marttyrointiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme