Mikä siinä Heidissä ÄRSYTTÄÄ?
Onhan se laukonut tosi tyhmiä juttuja, kuten " ootteks te kaikki jotain maailmanparantajia" ym.
Onko ulkonäkö sellanen, mikä saa monella karvat pystyyn?
Kommentit (12)
Meni kyllä tytön sanat niin metsään ja karvat nous pystyyn. Eipä sen muuta tarvinnukkaan tehdä/sanoa.
Miten joku voi olla niin höhlä, et menee sanomaan tollasta ja olikos vielä eka päivä. Huoh.
ylivaalennetut, pidennetyt hiukset ja oranssi tekorusketus. Tyttö olisi tosi harmaa hiirulainen ilman niitä. Luulen, että rinnatkin on suurennettu. Feikki siis kaikin puolin.
Ihan tavallisen näköinen se tyttö on! En ymmärrä miksi aina pitää väittää että ihmiset ovat kateellisia esim. ulkonäöstä jos ei pidä jostain henkilöstä.
Heidi on älyttömän täynnä itseään, toivottavasti kasvaa henkisesti ja paljon kun ikää tulee lisää. Tosin en tunne oikeasti Heidiä mutta tämä on kuva minkä BB hänestä antaa.
Vierailija:
ylivaalennetut, pidennetyt hiukset ja oranssi tekorusketus. Tyttö olisi tosi harmaa hiirulainen ilman niitä. Luulen, että rinnatkin on suurennettu. Feikki siis kaikin puolin.
Tukka on pidennetty ja tehty vielä huonosti. Parin vuoden päästä sen on leikattava koko hela hoito ja onko karvaakaan päässä kun vaalentaa tosi vaaleaksi.
niissä uikkareissa ei voineet olla silikonilla täydennetyt
Vierailija:
Tukka on pidennetty ja tehty vielä huonosti. Parin vuoden päästä sen on leikattava koko hela hoito ja onko karvaakaan päässä kun vaalentaa tosi vaaleaksi.
kateelliset panettelee,jumittuu vaan ulkonäön haukkumiseen.
meette aika alas,sori vaan.
suoraan myöntää sen, mikä siinä ärsyttää. Kyllä ärsyttää sen puheetkin, mutta jos olisin sanonut että puheet, niin olisit väittänyt, että olen kateellinen ulkonäöstä. Eli en ole kateellinen rahalla hankitusta ulkonäöstä, ja ärsyttää myös sen blondimaiset sutkautukset.
On jotenkin tyhmiä ja naiveja juttuja.
Eli niin paljon ei ärsyttänyt, että oisin sen poislähtöä nyt toivonut. Nätti tyttö ja nättejä vaatteita, vaikka hiukset nyt olikin mitä oli.
heidikin dorka,mutta käyttäytyi siivosti talossa.
aivan sama vaikka olis ollu ite pamela,jokainen saa ulkonäköään laittaa jos haluaa ja on rahaa.
itsekkin laitan pidennykset,ja haluaisin muutaman leikkauksen ;)
Siihen minä kiinnitin huomiota. Olisin kyllä mielelläni pitänyt Heidin talossa, ihanan blondi. :)