Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ilman alkoholia

Vierailija
28.02.2015 |

2kuukautta ilman alkoholia jee ja yllättävän helposti!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmas viikonloppu alkamassa ilman tipan tippaa vireystaso noussut huimasti....

Vierailija
42/54 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v ilman ja hyvin menee. Kahvinkin yritin lopettaa, ei onnistunut millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä te!!! Mulla raittiita vuosia ehkä 13. Oon pihi etten viitsi tuhlata alkoholiin ja ilmaisviinan kanssa karkas aina mopo käsistä. Nyt ei tarvi miettiä kun alkoholi ei kuulu elämään. Jos olisin tiennyt kuinka helppoa tää on, en olisi edes aloittanutkaan. Sosiaalinen paine juoda on Suomessa suuri.

Vierailija
44/54 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee täällä 9kk ilman!!

Vierailija
45/54 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa ollut viime juhannuksesta ollut ilman alkoholia ja en ole katunut.

Vierailija
46/54 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v ilman. Eikä tee tiukkaakaan. Reilu 3,5v sitten kun ei voinut olla päivääkään ilman. Ei enää maistu, nyt tosin olen raskaanakin, ettei oo tarviskaan.

Vierailija
47/54 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut kännissä. Juon silti viiniä useinkin hyvän ruoan kanssa ja käyn kavereiden kanssa lasillisella silloin tällöin.

En edes ajattele, että se on alkoholia, koska känni ei ole päämäärä.

Taidan olla harvinaisuus tässä maassa...

Vierailija
48/54 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se viina juomalla lopu vaikka kuinka yrittäis!

Vierailija
49/54 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cin cin

Vierailija
50/54 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka viikonloppu ilman. Tästä se lähtee! Ja ajatus on lopettaa kokonaan :)

Vierailija
51/54 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta kokonaan ilman. Alkoholia ei tarvita mihinkään. Se on tappava myrkky.

Vierailija
52/54 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa 2kk takana! Yllättävän hyvin on mennyt, ja jotenkin helpottavaa kun ei tarvii miettiä että juodako vai ei. Itse en kännännyt usein, mutta tissuttelin kyllä. Ja ajatukset alkoholin ympärillä niin, että tiedän ettei ole tervettä. 

Kännäämistä ei ole edes ikävä, viinilasillisia ruoan kanssa ja muutamaa olusta kylläkin. Mutta eihän se siihen yhteen annokseen jäisi. Ja helposti alkaa tehdä mieli ne 3 annosta sitten huomennakin ja ylihuomenna ja... 

Minä ryhdyin tähän, sillä itseä vaivasi oma suhtautuminen alkoholiin ja halusin "katkaista" joulunajan tissuttelua (3-4krt/vko n. 2-5 annosta).

Reilu kuukausi edessa ja mietityttää kyllä, että mitä sen jälkeen? Havahduin itsekin, että miksi en vain luvannut itselleni etten joisi esim. yli 3 annosta - no koska joisin sen sitten vaan usein. Yksi vaihtoehto olisi olla juomatta mitään kotona. Silloin alkoholi liittyisi vain sosiaalisiin tilanteisiin eikä esim. rentoutumiseen kotona.

Krapuloita ei ole ollut ikävä! Ja sekä krapulapäivät että dokausillat vaihdettu urheiluun nyt :)

Vierailija
53/54 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä tulee 10 selvää vuotta täyteen, enkä ole kuiville päässyt suurkuluttaja. Lupaan nauraa kippurassa jokaiselle, joka ehdottaa että 10 vuoden kunniaksi voisin vetää kaatokännin. Taidan joutua nauramaan enemmän kuin kerran, sillä onhan tuo vitsinä aivan uskomattoman nokkela.

Vierailija
54/54 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se uskoon tulo pelasta vaan oma tahto ja halu!