ilman alkoholia
2kuukautta ilman alkoholia jee ja yllättävän helposti!
Kommentit (54)
Olen ollut kesäkuusta kokonaan ilman. Ehkä kesällä voisi ottaa pari. :)
Tänään huomasin että yksi vanhoista kavereistakin ollut juomatta alkuvuoden hienoa huomata että en ole ainut .....
Ja tsemppiä kaikille muillekin iloa elämään aurinko paistaa huomennakin!
Miten joku pystyy ? En ole alkoholisti mutta en pystyisi elämään ilman viikonloppu juomia
Sori ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun mut 3KK polttamatta tupakkaa ja juomatta kahvia!!!
Voihan v.... Tänään hirvee vatutus ja tosi lähellä että en kipassut kauppaan .... Onneks sain itseäni niskasta kiinni ... Huh nyt ihan voittaja olo
On hienoa että oikeesti ihmiset välittää kertoo kokemuksia ja positiivisesti itse ollut ilman alkoa yli 10v. Tsemppiä kaikille!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:09"]
Miten joku pystyy ? En ole alkoholisti mutta en pystyisi elämään ilman viikonloppu juomia
[/quote]
Keksi joskus muuta tekemistä. Siivoa. Kokkaa.Matkusta. Mene ulos, juokse/pyöräile itsesi hikeen, sauno, sammuta jano vaikka vissyllä. Katso tv:tä, soita kaverille, mene unille. Have sex!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:43"]
Hyvä te!!! Mulla raittiita vuosia ehkä 13. Oon pihi etten viitsi tuhlata alkoholiin ja ilmaisviinan kanssa karkas aina mopo käsistä. Nyt ei tarvi miettiä kun alkoholi ei kuulu elämään. Jos olisin tiennyt kuinka helppoa tää on, en olisi edes aloittanutkaan. Sosiaalinen paine juoda on Suomessa suuri.
[/quote] Kumma, mua on painostettu vaikka millä ja mihin, mutta juomaan vain yhden kerran. En juonut silloinkaan, vapaaehtoisesti otan siiderin 1x/5v. Muuten ketään ei ole kiinnostanut juonko vai en.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:03"]
Neljä vuotta kokonaan ilman. Alkoholia ei tarvita mihinkään. Se on tappava myrkky.
[/quote]
Sama täällä, ja muutaman ensimmäisen viikon jälkeen on ollut todella helppoa, paljon helpompaa kuin juopottelu ja kankkusten sairastelu. Tappava myrkky kyllä ja kuitenkin jäin henkiin vuosikausien päätoimisesta juopottelusta. Nykyään ihmettelen miksi ihmiset yleensäkään juovat alkoholia, sitä ei todellakaan tarvita mihinkään.
Kuusi vuotta selvinpäin, ja jokainen päivä on tämän asian osalta yhtä ihana :) En ollut kai varsinaisesti alkoholisti (kohtuukäytön rajoissa join), mutta kyllästyin jatkuvaan väsyneeseen, pöhöttyneeseen, tahmaiseen olotilaani. Oli masennusta, nukuin huonosti, vähän joka asia oli ankeaa ja kurjaa. Kaikki muuttui, kun lopetin alkoholin käytön!
Hyvä hyvä!