Koronapassin käyttö laajenemassa. Näissä paikoissa koronapassia tarvitsee jatkossa
Näissä paikoissa koronapassia tarvitsee jatkossa – laajenemassa merkittävästi
Hallitus haluaa laajentaa koronapassin käytön myös kohtalaisen tartuntariskin tilanteisiin ja tapahtumiin.
koronapassin käyttö laajenisi esimerkiksi ryhmäliikuntaan sekä juna- ja bussiliikenteeseen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008443825.html
Kommentit (867)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hullua, että olen menettämässä ihmisoikeuteni ja perusoikeuteni flunssan takia ......jonka jo sairastin ja se oli tosiaan minulle mieto flunssa.
Siis mieti hetki tätä että jo sairastetun miedon flunssan takia menetän ihmisoikeuteni ja perusoikeuteni.
Miten tämä meni läpi koko maailman väestölle? Viralliset tilastotkin kertovat tämän viruksen mietoudesta, joten miten tämä meni läpi kaikille?
Ja myös se että jos tässä olisi viruksesta kyse niin luontainen immuniteetti noteerattaisiin parhaiten, mutta sitä ei noteerata ollenkaan, joten tämä kertoo kaiken oleellisen tästä. Tällä koko touhulla ajetaan ihan jotain muuta systeemiä sisään, muuten luontainen immuniteetti noteerattaisiin.
Istu nyt vain alas ja vedä syvään henkeä, niin paniikki menee ohitse.. Vielä kun lukee päälle muutaman trolliuutisen niin kaikki ok.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan joku noheva ajamaan omaa bussivuoroa rokottamattomille.
Kai sellainen on vielä laillista?
Siitä vaan ala toimeksi. Et saa toimeksi tätäkään, kun et viitsi ottaa rokotettakaan. Te ette saa mitää aikaan, muuta kuin terveydellistä vahinkoa yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tulevat ottamaan rokotteen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä jotkut öyhöttää jostain eriarvoistamisesta?
Rokote on jokaisen saatavilla, ja sitten saa koronapassin. Elämä on valintoja, turha ulista.Tunkekoot Rokotehullut myrkkypiikit itseensä. Vaikka 8 samalla kerralla niin saavat ikuisesti voimassaolevan, suorastaan, taivaallisen passin.
Mutta miksi pakottaa sitä kaikille?
Turhaan uliset täällä, ei auta. Kuitenkin sen piikin tulet ottamaan ennemin tai myöhemmin. Mieluummin ennemmin. Toivottasti järkeä on päässä sen verran.
Sinun kaltaisten ihmisten takia maailmassa on niin paljon pahuutta.
Sinunkaltainen rokotusvastainen ihminen on vaaraksi maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos korona on sinulle tappava niin sinä jäät kotiin lukkojen taa, ei 99.7% kansasta jolle se ei sitä ole.
Koronaan liittyviä kuolemia on tilastoitu 1335. Suomen väkiluku on 5 531 000. Koronaan liittyen suomalaisista on kuollut 1335 x 100 / 5531000 = 0.02%. Kansasta 99.98 prosenttia ei ole kuollut koronaan liittyen.
Ai, 1335 kuollutta ei sulle mitään? Yksikin kuollut on suuri suru. Olet hirviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä tässä eniten ärsyttää on se että emikron on aivan nothing burger, heikoin variantti.
Vois jo lopettaa panikoinnin, emikron on lievä flunssa.
Onko sulla yhtää järkeä päässä? Mieti..entä seuraava variantti? Te leikitte kuin venäläistä rulettia.
Eikä Deltakaan ole häipymässä mihinkään. Täytyis nyt vaan saada toi heikompi aines rokotettua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei liity passiin ,mutta miksi ei ilmoiteta kuinka paljon on kahdesti rokotettuja jotka ovat saanneet koronan ? Tänään luku helvetin iso.Itse olen ottannut molemmat.Herää kysymys mitä salaillaan.Tuo julkisiin ehdotus pakollinen koronapassi on ihan naurettava ehdotus.Ensinäkin kuka sen tarkistaa ?
Kaikkea mahdollista salaillaan tietenkin, onhan sentään kyseessä vanha vilppiyhtiö pfizer. Nehän tahtovat pimittää turvallisuusdatan seuraavat 55 vuotta. :D Kyllä on läpinäkyvää ja luotettavan oloista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tulevat ottamaan rokotteen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä jotkut öyhöttää jostain eriarvoistamisesta?
Rokote on jokaisen saatavilla, ja sitten saa koronapassin. Elämä on valintoja, turha ulista.Tunkekoot Rokotehullut myrkkypiikit itseensä. Vaikka 8 samalla kerralla niin saavat ikuisesti voimassaolevan, suorastaan, taivaallisen passin.
Mutta miksi pakottaa sitä kaikille?
Turhaan uliset täällä, ei auta. Kuitenkin sen piikin tulet ottamaan ennemin tai myöhemmin. Mieluummin ennemmin. Toivottasti järkeä on päässä sen verran.
Sinun kaltaisten ihmisten takia maailmassa on niin paljon pahuutta.
Sinunkaltainen rokotusvastainen ihminen on vaaraksi maailmalle.
Sinä olet onneksi kasvamassa ruohoa kohta himopiikittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillain että ei lasketa rokotetuksi, jos sairastuu esim. alta viikossa rokottamisesta? Vaikka olisikin rokotettu? Millä kumman laskuopilla, jos näin on.
Ainakin viikko tai kaksi toisen piikin jälkeen olet virallisesti rokottamaton (joissain tilastoissa yhden piikin saanut).
Koronaan on kuollut Suomessa saman verran ihmisiä kuin yleensä influenssaan vuodessa. Ei kovin suurta pelkoa minussa aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos korona on sinulle tappava niin sinä jäät kotiin lukkojen taa, ei 99.7% kansasta jolle se ei sitä ole.
Koronaan liittyviä kuolemia on tilastoitu 1335. Suomen väkiluku on 5 531 000. Koronaan liittyen suomalaisista on kuollut 1335 x 100 / 5531000 = 0.02%. Kansasta 99.98 prosenttia ei ole kuollut koronaan liittyen.
Ai, 1335 kuollutta ei sulle mitään? Yksikin kuollut on suuri suru. Olet hirviö.
Suomessa kuolee VUODESSA 1500 ihmistä katupölyyn. Oletko muistanut surra ja panikoida ja vaatia toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi keksit prosenttilukuja päästäsi?
Tämä on lähellä sitä prosenttia nuorelle perusterveelle. Korona on influenssaa huomattavasti kesympi virus.
Vierailija kirjoitti:
Siinä Iltasanomien uutisjutussa käytettiin vielä konditionaalia, TARVITSISI, jos ajatus MENISI läpi. Asiaa ei siis vielä ole täysin lukkoon lyöty.
Joukkoliikenteessä täysin kaistapäinen ajatus! Tosin nyt kun ollaan taas etätyösuosituksessa, kohta kai koulutkin etäkoulussa, niin eihän niissä busseissa enää ketään matkusta, ainakaan paikallisliikenteessä.
Mietis nyt uudestaan. Kaupat, niiden logistiikka, Posti, sairaalat ja terveyskeskukset, jne.
Tuo iltasanomien sivuilla ollut lista ei ole linjaus, josta on päätetty. Mitään päätöksiähän ei vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne koronakuolemat nyt niinkään mittareina ole. Vaan vaikeat tautitapaukset, joista yhteiskunta maksaa kovaa hintaa ja jotka olisi ollut rokotteilla ehkäistävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kohta pääse mihinkään, ei töihin, ei kuntosalille, ryhmäliikuntaan, ei kulkemaan bussilla... Voi voi.
Ja tämä kaikki sinun terveytesi tähden!
Kenenkään ei tarvitse olla kiinnostunut minun terveydestä kun ei se teitä kiinnosta muutenkaan.
Tämä ei ole yksilön vaan koko maailman sairaus.
Vierailija kirjoitti:
No mutta, sitten tällainen fiktiivinen tilanne, että kaikki kansalaiset on rokotettu ja tauti jatkaa jylläämistä. Mitä sitten. Aletaan paitsi piikittää niin myös testata kaikkialla? Minusta me säästettäisiin kaikkein eniten jos valkotakkiset kävisi hakemassa nämä narsistit ja neuroottisen siivoojat hermolomalle eduskunnasta ja THL:ään hankittaisiin ihmisiä jotka osaa matematiikkaa ja joilla on suhteellisuudentaju.
ehkei kauaan fiktiivinen. Mutta- kuinka kauan tätä pitäisi follari-jääräpäille hokea?- rokotukset ehkäisevät tehokkkaasti taudin vaikeita muotoja ja siten siis vältyttäisiin sairaalahoidolta.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitää alkaa miettimään konkreettisia keinoja millä saadan rauhanomaisesti protestoitua ja saadaan äänemme kuuluviin.
Valitettavasti en usko että kansalaislaloitteet tai edes mielenosoitukset tehoaa. Lakkoa voi olla vaikea saada järjestettyä.
Mutta jos esim. tarpeeksi moni hidastelee joukkoliikenteessä passin kanssa, ja vaikka joka pysäkiltä joku passiton pyrkisi sisään, jouduttaisiinko passista luopumaan jos joukkoliikenne menisi ihan tukkoon ja ei toimisi?
Tai jos kaikki autolliset lähtisivät samaan aikaan ajelemaan Helsingin keskustaan kun kerran julkisilla ei enää pääse?
Joukossa on voimaa kun vain toimitaan organisoidusti.
Te ette saa mitään aikaan, koska olette vastuuttomia luusereita tähänkin asti.
Nyhrääjiä, jotka eivät ymmärrä että rokottamattomana ylläpitävät tartuntatautia ja siten turhia kuolemia. Olette vaaraksi yhteiskunnalle, ymmärrättekö te?
En tarvitse enkä tule hakemaan rokotepassia.
T. Rokottamaton M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi keksit prosenttilukuja päästäsi?
Tämä on lähellä sitä prosenttia nuorelle perusterveelle. Korona on influenssaa huomattavasti kesympi virus.
Olen nuori ja en välitä muista . Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä.
Kyllä follarit tuon tietävät, mutta eivät enää kehtaa perääntyäkään.