Mitä ajattelisit jos mies sanoisi sinulle ensimmäistä kertaa sinut nähdessään, että olet kaunis?
Ja kun tapaisit miehen myöhemmin, hän sanoisi jälleen sinulle näin: "Kaunis *nimesi*".
Mitä ajatuksia tällainen herättäisi sinussa? Tykkäisitkö? Miksi, miksi et?
Kommentit (47)
Tykkäisin. Positiivista. Sanoisin kiitos. Olisin mielissäni.
Sanoisin että ”Merci beaucoup, nimesi.” Kuulostaa ranskalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäisin tuosta. On mukavaa tietää, että on miehen mielestä kaunis, eikä sellainen että kyllähän tuota nyt kattelee. Ei sitä tarvitse koko ajan hokea, mutta aluksi parikin kertaa lyhyen ajan sisään on ihan sopiva minulle.
Kyllä mäkin tykkään sen kuulemisesta mieheltä, jonka kanssa on molemminpuolista kiinnostusta ilmassa.
Ensisanoina EN sitä halua kuulla, ensitreffeillä kuitenkin ok, jos on selkeää molemminpuolista kiinnostusta ilmassa. Liian nopea sanominen tappaa kiinnostuksen ja jos ensi sanoina sanoo, ei mies oo selkeästikään kiinnostunut huomioimaan, miten mä hänet koen. Koska ei kiinnostavan miehen sanomanahan tuo vain kuvottaa eli fiksu mies havainnoi ensin, onko kiinnostusta ilmassa. Mä en ainakaan kaipaa mitään huomiota miehiltä, joista en itse viehäty.
Run***kkaa**** IG kuvillesi kuitenkin.
Mites tää sitten ” Oijoijoi Tiina ku sul on niiiiin hyvä pi l l u! ”
Vastauksien hajonnasta voimme päätellä että riippuu tosi paljon siitä kuka sanoo ja kenelle. Ja lisäksi, minkä näköinen tämä kaunis xxxx oikeasti on.