Mitä ajattelisit jos mies sanoisi sinulle ensimmäistä kertaa sinut nähdessään, että olet kaunis?
Ja kun tapaisit miehen myöhemmin, hän sanoisi jälleen sinulle näin: "Kaunis *nimesi*".
Mitä ajatuksia tällainen herättäisi sinussa? Tykkäisitkö? Miksi, miksi et?
Kommentit (47)
Liian ulkonäkökeskeinen mies. Ei jatkoon. Ja imartelija on usein myös narsistinen.
Riippuu tilanteesta. Vapaa-ajalla ok mutta työssä ei.
Vierailija kirjoitti:
Liian ulkonäkökeskeinen mies. Ei jatkoon. Ja imartelija on usein myös narsistinen.
Jotain se on vailla ja parhaimmassakin tapauksessa vain pillua.
Nauraisin kippurassa ja sanoisin että:"Usein käynti optikolla riittää" kuten ennewwanhaan mainoksessa sanottiin.
En vaivautuisi tapaamaan moista pöllöä toiste.
Idiootti mies, jolla ei olisi mitään jatkoa kanssani. Ihnoan ulkonäön arvostelua, inhoan nimeni käyttäjiä "miltäs tämä kuulostaa, Ilona? Ilona, oletko siellä Ilona?" Ja ennenkaikkea tuosta "kaunis Ilona" kommentista tulisi jotenkin holhoava fiilis. Puistattavaa.
Kuulostaahan se todella pöljältä, mutta mieheni tekee juurikin tuota. Virnistän hänelle aina siitä, ja hän tietää, että se tuntuu minusta oudolta. Minulla on mielettömän kiltti ja hyvä mies, joka haluaa vain kertoa ihailevansa minua. Onneksi en laittanut uudelleen jakoon tapansa vuoksi. 😄
ei hitto että aloitus kuulostaakin typerältä :D
"kaunis Tiina" :D :D taas joku rajatapaus kyselemässä
Jos pitäisin miehestä niin olisi ihanaa. Jos taas mies olisi joku epäilyttävä ja epämiellyttävä hiippari, todella ahdistavaa.
Jauhaa sontaa kun luulee että saa silleen piparia. Ei saa.
Kuulin tällaisen kohteliasuuden silloin tällöin nuorempana. Kun mun veljetkin joskus sanoivat samoin niin olin iloinen vaan ja kiitin kohteliaisuudesta. Ei tullut piparit mieleen.
Tosin exänikin sanoi joskus niin. Katsoi joskus ihan hämmästyneen näköisenä ja sanoi että oletpa kaunis.
Tuntuu manipulointiyritykseltä. Kaikki miehet jotka ovat puhuneet noin, ovat suhtautuneet alentavasti ja odottaneet jonkinmoista lankeamista kauniiden puheiden takia.
Minulle sanottiin juuri noin pari viikkoa sitten.
En pitänyt sitä juuri minään. Kulunut sanonta ja en itse juurikaan arvosta pintaa.
On tää nykyään ihmeellistä, kun kohteliaisuuksistakin tulee loukkaantua ihan tasapuolisuuden ja varmuuden vuoksi.
Olisin tosi otettu, koska tosi harvoin saan muilta miehiltä kohteliaisuuksia, saatika tuommoisia.
Olisin otettu. Ja sanoisin kiitos" nimesi"
M49
Sanoisin kiitos. Aika moni sanoo minulle noin.
Tykkäisin. En ole niin monesti kehuja elämässäni saanut, että olisin ehtinyt kyllästyä. Vaikka valhettahan se kai olisikin.
Valehtelisi. Minulle ei ole yksikään mies sanonut että olen kaunis. Paitsi exäni sanoi eron jälkeen. Hän on siis sanonut kerran.
Vähänhän tuo ahdistaisi, sillä miehestä tietää tämän pitävän sinua kauniina jo siksi, että vaivautuu kysymään nimeäsi. Ei rumilta kysytä nimeä.