Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit jos mies sanoisi sinulle ensimmäistä kertaa sinut nähdessään, että olet kaunis?

Vierailija
01.12.2021 |

Ja kun tapaisit miehen myöhemmin, hän sanoisi jälleen sinulle näin: "Kaunis *nimesi*".

Mitä ajatuksia tällainen herättäisi sinussa? Tykkäisitkö? Miksi, miksi et?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänhän tuo ahdistaisi, sillä miehestä tietää tämän pitävän sinua kauniina jo siksi, että vaivautuu kysymään nimeäsi. Ei rumilta kysytä nimeä.

Vierailija
2/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ulkonäkökeskeinen mies. Ei jatkoon. Ja imartelija on usein myös narsistinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Vapaa-ajalla ok mutta työssä ei.

Vierailija
4/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian ulkonäkökeskeinen mies. Ei jatkoon. Ja imartelija on usein myös narsistinen.

Jotain se on vailla ja parhaimmassakin tapauksessa vain pillua.

Vierailija
5/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin kippurassa ja sanoisin että:"Usein käynti optikolla riittää" kuten ennewwanhaan mainoksessa sanottiin.

En vaivautuisi tapaamaan moista pöllöä toiste.

Vierailija
6/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies, jolla ei olisi mitään jatkoa kanssani. Ihnoan ulkonäön arvostelua, inhoan nimeni käyttäjiä "miltäs tämä kuulostaa, Ilona? Ilona, oletko siellä Ilona?" Ja ennenkaikkea tuosta "kaunis Ilona" kommentista tulisi jotenkin holhoava fiilis. Puistattavaa.

Vierailija
7/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaahan se todella pöljältä, mutta mieheni tekee juurikin tuota. Virnistän hänelle aina siitä, ja hän tietää, että se tuntuu minusta oudolta. Minulla on mielettömän kiltti ja hyvä mies, joka haluaa vain kertoa ihailevansa minua. Onneksi en laittanut uudelleen jakoon tapansa vuoksi. 😄

Vierailija
8/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hitto että aloitus kuulostaakin typerältä :D

"kaunis Tiina" :D :D taas joku rajatapaus kyselemässä

Vierailija
9/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisin miehestä niin olisi ihanaa. Jos taas mies olisi joku epäilyttävä ja epämiellyttävä hiippari, todella ahdistavaa.

Vierailija
10/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhaa sontaa kun luulee että saa silleen piparia. Ei saa.

Vierailija
11/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tällaisen kohteliasuuden silloin tällöin nuorempana. Kun mun veljetkin joskus sanoivat samoin niin olin iloinen vaan ja kiitin kohteliaisuudesta. Ei tullut piparit mieleen.

Tosin exänikin sanoi joskus niin. Katsoi joskus ihan hämmästyneen näköisenä ja sanoi että oletpa kaunis.

Vierailija
12/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pinnallinen tyyppi.

Vierailija
13/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu manipulointiyritykseltä. Kaikki miehet jotka ovat puhuneet noin, ovat suhtautuneet alentavasti ja odottaneet jonkinmoista lankeamista kauniiden puheiden takia.

Vierailija
14/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin juuri noin pari viikkoa sitten.

En pitänyt sitä juuri minään. Kulunut sanonta ja en itse juurikaan arvosta pintaa.

Vierailija
15/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää nykyään ihmeellistä, kun kohteliaisuuksistakin tulee loukkaantua ihan tasapuolisuuden ja varmuuden vuoksi.

Vierailija
16/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi otettu, koska tosi harvoin saan muilta miehiltä kohteliaisuuksia, saatika tuommoisia.

Vierailija
17/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu. Ja sanoisin kiitos" nimesi"

M49

Vierailija
18/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kiitos. Aika moni sanoo minulle noin.

Vierailija
19/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. En ole niin monesti kehuja elämässäni saanut, että olisin ehtinyt kyllästyä. Vaikka valhettahan se kai olisikin.

Vierailija
20/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelisi. Minulle ei ole yksikään mies sanonut että olen kaunis. Paitsi exäni sanoi eron jälkeen. Hän on siis sanonut kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan