Mitä ajattelisit jos mies sanoisi sinulle ensimmäistä kertaa sinut nähdessään, että olet kaunis?
Ja kun tapaisit miehen myöhemmin, hän sanoisi jälleen sinulle näin: "Kaunis *nimesi*".
Mitä ajatuksia tällainen herättäisi sinussa? Tykkäisitkö? Miksi, miksi et?
Kommentit (47)
Ei kukaan normaali mies Suomessa sano tuollaista ensitapaamisella. Myöhemmin on ok todeta, että joku on kaunis, jos tunnetaan ja on juteltu muutenkin. Mutta ei tuolleen creepyllä tavalla, miten ap aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Eka tapaamisella tuntuisi teennäiseltä, ahdistaisi. En tykkää Tinderissäkään yhtään siitä, että miehet kehuvat ulkonäköä kuvien perusteella. Kuitenkaan tavattaessa en näytä samalta, vaikka mahdollisimman todenmukaisia kuvia olenkin yrittänyt ottaa.
Ööö... Minkä perusteella sä siellä tinderissä klikkailet jollet ulkonäön?
Monet on sanoneet, ajattelen, että olen kaunis!
Minä tykkäisin tuosta. On mukavaa tietää, että on miehen mielestä kaunis, eikä sellainen että kyllähän tuota nyt kattelee. Ei sitä tarvitse koko ajan hokea, mutta aluksi parikin kertaa lyhyen ajan sisään on ihan sopiva minulle.
Tuntuisi mauttomalta ja ällöttävältä. Jos joku on kiinnostunut minusta ihmisenä, hän haluaa tutustua minuun ja osoittaa mielenkiintoa harrastuksiani, työtäni yms. kohtaan. Jos hokee jotain kauneutta, kokisin sen vain heikkolaatuisena mielistelynä.
Ajattelin että yrittää imarrella ja päästä panemaan. Tehoaa vain tyhmiin. Pitää nähdä vähän enemmän vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka tapaamisella tuntuisi teennäiseltä, ahdistaisi. En tykkää Tinderissäkään yhtään siitä, että miehet kehuvat ulkonäköä kuvien perusteella. Kuitenkaan tavattaessa en näytä samalta, vaikka mahdollisimman todenmukaisia kuvia olenkin yrittänyt ottaa.
Eikö siellä ole joku profiilitekstikin? En käytä niin en ole varma.
Tulee mieleen nuo ulkomaiset somehuijarit, tuollainen puhetapa on niiden perusjuttu. Ylipäätään herättää epäilyn, ettei ole asiallisin aikein liikenteessä.
Minua ei edes nuorena ollessani ihan oikeasti kaunis juuri kukaan kutsunut kauniiksi, saati että varsinkaan kättelyssä kukaan suomalainen mies olisi ruvennut tuollaista höpöttämään. Lähtökohtaisesti imartelijat ja vielä vähemmän huijarit ei kiinnosta.
En ole kaunis, niin tämä olisi kiusallista.
Ihmettelisin, mikä hänen motiivinsa on.
Naiset ei oikein aina ymmärrä. Mies rakastuu silmillään ja nainen korvillaan. Toki ulkonäölläkin on merkitystä aluksi paljon ja myöhemmin vähemmän. Eikä miehetkään ihan hölmöjä jaksa mukaan ottaa pidemmäksi aikaa, vaikka ulkonäkö naisella olisi kuinka täydellinen.
Nykyinen aviomieheni sanoi tavatessamme ettei hän tiennyt että, täydellinen nainen on olemassa (olimme jutelleet puhelimessa ja netissä jo pidempään) ja lisäsi että näköjään onkin!<3 Tiesin että löysin sen oikean sillä hetkellä. Aiemmassa suhteessa saanut vain paskaa niskaan, tämä mies on jo vuosia minua kehunut ja arvostanut ja jaksaa sen viikoittain mainita että mitäs kaunokaiseni. Joten ihana mies!!!<3
Tiedän olevani ihan kivan näköinen nainen vielä edelleenkin, vaikka olen jo vähän vanhempi. Sellainen mielistelevä ja teennäinen kohteliaisuuksien jakelu on luotaantyöntävää, mutta tunnistan kyllä rehdin ja avoimen kohteliaisuuden ja sellaisen saaminen on pelkästään kivaa. Jakelen kyllä takaisinkin positiivisia tuntemuksiani ja huomioitani toisista. Ja ainakin itse haluaisin uskoa, että sellainen säväyttävä kauneus ei ole ainoastaan pinnallista vaan siinä on myös iloisuus tai muu persoonallisuus mukana, ikäänkuin säteilee. Kun kehun kumppanini ihania käsivarsia, siinä on myös ihailua kaiken sen tekemisen suhteen jotka ovat muokanneet hänen käsivartensa ja kätensä sellaiseksi kun ovat. Tarvitsemme kaikki enemmän kepeää positiivisuutta ympärillemme, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.
N48
Onhan sitä sanottukin mutta en jotenkin osaa noteerata sitä miksikään.
Ahdistamaan alkaa jos mies toistaa tätä samaa, alkaa vaikuttaa päällekäyvälle.
Turvallinen tila olisi säpäleinä. Hyperventilointia ja 112 kaivamista esille. Kyynelkaasua jos olisi ja ehkä karatepotku kulkusille ennaltaehkäisevässä itsepuolustustarkoituksessa.
Ajattelisin että aijjaa.
Miten miehet odottavat tuohon naisen reagoivan?
Olen pari kertaa todennut et "no kiitti, niinhän mä oon!" ja siitä ainakin on häkellytty 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se profiiliteksti vaikuttaa paljon, en ikinä tykkäile miehistä joilla ei ole mitään tekstiä. Ja kai sitä voi jotain muutakin viestiteltävää keksiä kuin ulkonäön kommentointi?
Kysyisin, että "V****iletsä, vai mitä haluat?"