Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tympeimmät sukulaisesi?

Vierailija
28.02.2015 |

Mulla kaikki, mutta setä ja tämän vaimo kakaroineen vievät kyllä voiton. Lapset on siis 1-8-vuotiaita ja TODELLA huonosti kasvatettuja. Juhlapöydässä rohmuavat hirveästi kakkua ja keksejä, eivätkä osaa edes pyytää nätisti lisää, vaan karjuvat keuhkonsa pihalle. "LISÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!"

Sedän vaimo on ahne ja ajattelematon. Hänellä on tapana tulla kylään aina ruoka-aikaan eikä lähde, ennen kuin on saanut ahdettua kupunsa täyteen. Eräilläkin syntymäpäivillä passuutti päivänsankaria. "Saataisko vähän iltapalaa?" ja katoaa tutkimaan kaappeja. Hyh sentään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko: lapset eivät osaa mitään käytöstapoja, sisko itse kouluttamaton jääräpääjuntti. Ei ikinä laittaudu, tukka ja naama rasvassa AINA. Verkkarit ja huppari myös aina. Ei ymmärrä maailman menosta mitään, kaikenlisäksi itsekäs ja töykeä.

Vierailija
2/6 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:30"]Sisko: lapset eivät osaa mitään käytöstapoja, sisko itse kouluttamaton jääräpääjuntti. Ei ikinä laittaudu, tukka ja naama rasvassa AINA. Verkkarit ja huppari myös aina. Ei ymmärrä maailman menosta mitään, kaikenlisäksi itsekäs ja töykeä.

[/quote]

Hei kuulostaa ihan sedän vaimolta! Just sellanen wt-rouva :D -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin pari siskoa puhuu aina paskaa minusta toisen niistä takia jouduin teininä lastenkotiin se sama ämmä jakoi mummin synttäreillä kaikille alkumaljat skumppaa muille (myös mua nuoremmille täys ikäisille) ja minulle pommacia niinkuin ala-ikäisille. Äiti sit halusi vaihtaa skumpan mun pommaciin. Olen 21v

Vierailija
4/6 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:43"]Mun äidin pari siskoa puhuu aina paskaa minusta toisen niistä takia jouduin teininä lastenkotiin se sama ämmä jakoi mummin synttäreillä kaikille alkumaljat skumppaa muille (myös mua nuoremmille täys ikäisille) ja minulle pommacia niinkuin ala-ikäisille. Äiti sit halusi vaihtaa skumpan mun pommaciin. Olen 21v
[/quote]

Huh kauheeta :O joo mutkin yritetään nuorena ihmisenä tunkea aina niiden kauhukakaroiden sekaan kakuntuhoamisbakkanaaleihin, mutta pysyttelen mieluummin jopa sedän ja vaimon seurassa, vaikka keskustelu on mielettömän puuduttavaa jopa heidän kanssaan. -ap

Vierailija
5/6 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli ja sen vaimo. Lähtivät meidän häistä tosi aikaisin pois, kun veljen vaimo oli ryypännyt jossain työpaikan juhlissa edellisenä iltana, eikä jaksanut krapuloissaan olla häissämme. 

Vierailija
6/6 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän