Eläkeläiset terrorisoi uimahallissa!!!!!
Olen niin raivostunut!! Kävin tänään pitkästä aikaa treenailemassa uintia. Ja mitä oli vastassa, eläkeläislauma vesijuoksi koko altaassa (ei vain tarkoitetulla radalla) ja roikkuivat vaijereissa ja keskustelivat. Altaassa on kielletty myös vesijuoksu rinnakkain ja nämä vitun hidastelijat juoksivat 5 rikkakkain kuntouimareille tarkoitetulla radalla?????? Minä maksoin kyseisest touhusta täyden hinnan ja nuo elämän maalisuoralla hengailevat ihmisperseet ovat kuitenkin pulittaneet 1e luokkaa. Menin sitten nopeille kuntouimareille tarkoitetulle radalle, sillä se oli tyhjä. Ja kas kummaa, hetken päästä radalle tuli 4 papan porukka norkoilemaan ja seisomaan matalaan päähän ja muistelemaan ennätyksiään vuonna 1745...... Vittu mitä porukkaa :D
vitutti niin paljon, että melkein kusin altaaseen... moni mummo varmasti niin teki ja minä olen tuollaien paskan yläpuolella!!!1
Meille kaikille on tilaa hallissa kyllä ja pienellä toisten huomioimisella kaikki varmasti saavat treenailtua oman mielen mukaan :)
Kommentit (6)
Tuttua, tuttua :D vesijuoksevat usein just laumassa ja aina siellä missä olisi muitakin.
Kerran mulla oli myös hyvin jännä kohtaaminen erään mummon kanssa uimahallissa. Olin juuri tullut ja suihkussa peseytymässä, puin samalla uikkareita päälle juuri ennen altaaseen menoa. Kun olin saanut alaosan jalkaan, saunasta laukkaa tyrmistynyt mummo joka alkoi huutaa "uikkarit heti pois! suihkussa käydään alasti! ota ne pois!" sanoin että olen juuri menossa uimaan, mutta mummopa jatkoi vielä "uikkarit pois ja pese alapää kunnolla!" jääden samalla viereen vahtimaan. Tässä vaiheessa katsoin parhaaksi vaan lähteä kun oli aika yksipuolinen väittely.
Malmin uimahalli <3
Mua vituttaa sama. Mun pitäis selän takia liikkua vedessä 3 krtaa viikossa, mutta en vaan jaksa niitä eläkeläisiä. Tönivät, tuuppivat ja valtaavat kaikki altaat ja se naurettava vesijuoksun tapainen matelu on raivostuttavaa. Terapia-altaassa vanhat pervot tiirailevat uimalasiensa kanssa. Hyi helvata.
Olen kohdannut saman, siksi en käykään enää uimassa. Mummokeitto hyi helvetti
Rumaa kieltä käytät, mutta itsekin olen törmännyt samaan ongelmaan. Toisten huomioiminen ei olisi iso vaiva, mutta se tekisi kaikkien elämästä paljon mukavampaa.
Olisit pusertanut oikein paskan sinne altaaseen. Olisi ollut oikein niille eläkeläisterroristeille.