Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisiko teidän miehenne lähteä toiselle paikkakunnalle firman pikkujouluihin, jos siellä ollaan myös hotellissa yötä?

Vierailija
01.12.2021 |

Ja kotona on vaimo sekä 6-vuotias lapsi? Firma kuulemma kustantaa hotellin kaikille ketkä tulevat yli 100 kilometrin päästä. Sanoin miehelle, että voin hakea hänet juhlista, mutta hän haluaa jäädä sinne yöksi. Kysyin myös, että eikö kukaan muu aja sieltä takaisin niin ei kuulemma. Kieltäisittekö te tällaisen reissun?

Kommentit (789)

Vierailija
761/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia ja mikä tapahtuu laivalla/ulkomailla/Levillä/firman retkillä jää sinne.

Harvoin tulee mentyä päätyyn saakka, mutta Köpiksessä tuli kömmittyä hotlaan kollegan kanssa.

Vaimo ei tiedä mitään ja hyvä niin, tämän palstan mukaan asiat on hyvin eikä epäilekään. En aio erota enkä kertoa.

Kyllä hauskaa pidetään, mistäs puoliso sen kuulisi? Vähän kun makeaa maistaa, niin töissä luistaa paljon paremmin. Avokkini luottaa minuun, yleensä olen ihan ok, mutt come on, hotellissa yö. Mikkihiiret jää siellä yksin minibaaria tyhjentämään.

Jos avokkisi on onnellinen, jos hän ei koskaan tule tuosta tietämään, ei millään tavalla, niin mitä vahinkoa on tapahtunut? Miksi kirjoitat ikään kuin halveksisit hänen tyhmyyttään ja tietämättömyyttään?

Ja se tärkeämpi kysymys: miksi olet hänen kanssaan?

Hän luottaa ja ehkä koen sen naiiviksi. Hän on lasteni äiti ja meillä on liikaa lainaa, sukua ja muuta, että jaksaisin erota. Ja miksi eroaisin? Meillä on kivaa, tykätään toisistamme ja tuttu turvallinen on nyt paras.

Saan seksiä muualta kun haluan ja thats it. En todellakaan jaksa kotitöitä ja samaa karvavisaa koko ajan. Jos ihastun reissuillani, sitten eroan.

Mitä siis haluaisit hänen tekevän, miten toimivan?

Hän saa olla kotona ja uskoa, ettei muita naisia silmissäni tai muualla ole. Ehkä tietty kysely ja kiinnostus voisi tuntua hyvältä, mutta hän kuvittelee, että kun on kerran sitouduttu, se on siinä. En minä häneltä mitään odota. Seksiä ja kotia, se kai on tarkoitus. Olen hyvä kumppani, jännää haen muualta, kuten poikain kelkkareissuilta pohjoiseen tai reppureissulta etelään. Tämä nyt on ihan yleistä meidän porukoissa.

Jos hän on kanssasi onnellinen, niin mikä siis on ongelma?

Vierailija
762/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi edes olen täällä. Vaimo aina puhuu palstasta.

Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta, 2 lasta. Rakastan ihanaa sporttista hauskaa vaimoani yli kaiken.

No, firman bileet. Yksi alaisistani on aina ollut tosi ok, mukava ja puhelias. Ihan nätti.

Voi p.... Bileissä sitten olin tosi kännissä, jotain siinä oli. Ei muuta kuin halaamista jne. Nyt kaduttaa, en halua tästä mitään sceneä. Varma on, että se oli pelkkää flirttiä.

Ainakaan minä en petä eikä yli yön reissuille tee ebää mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua melkein harmittaa, kun en ole koskaan nähnyt pikkujouluissa tai muissa työporukan kekkereissä/reissuissa mitään mehukasta skandaalinkäryistä, josta voisi sitten juoruilla jälkikäteen. 😀 Hauskaa on lähes aina ollut (joitain tietyn työpaikan tylsiä pönötyspikkujouluja lukuun ottamatta) ja joskus oltu todella päissämmekin, mutta silti minä ja työkaverini ihan ns. kiltisti kuitenkin. Vakavin rikos ollut varmaan jos joku on oksentanut johonkin pusikkoon.

Vierailija
764/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko? Ei kai hänen lupaa pidä kysyä 🤣

Saisi mutta ei lähtis. Koska ei juo eikä kestä känniääliöitä.

Vierailija
765/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helkkarissa, en halua ketään tulemaan yöllä kotiin humalassa, kiva jos työnantaja pitää myös tuolleen huolta.

Vierailija
766/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei saisi mennä. Millon naiset oppii, että miehet nai joka tilaisuuden tullen? Siinä ei auta vaimot, ei vauvat, ei mitkään lapset. Riisukaa ne typerät lasit ja olkaa realistisia.

Jos kerran kaikki miehet haluavat joka tapauksessa pettää, niin mikä pointti on vahtia heitä kotona? Eikö realismia sitten ole leikkimättä, että kaikki on hyvin ja mies uskollinen, miltä nimenomaan kuulostaa tuollainen keinotekoisen uskollisuuden vaaliminen menojen kieltämisellä ja kotona vahtimisella?

Niin, eikö siinä ole ristiriitaa, että vaaditaan samanaikaisesti muilta realismia ja riisumaan ne vaaleanpunaiset lasit ja itse pidetään puolisoa kahlittuna patterin, ettei se vaan pääse reissuun, jossa pettää?

Vierailija
767/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin!

Mun miehen toimisto on toisessa maassa ja pikkujoulut vietetään siellä yleensä. Ensiviikolla piti lähteä 3 päiväksi mutta peruuntuu kai

Vierailija
768/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sun miehes sun lupasi tarvitse... lol

Sittenhän sillä on oikeus kieltää sun tyttöjenillat

Vierailija
769/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai AP nyt ymmärrät että jos miehesi haluaisi pettää sinua niin se onnistuisi vaikka ruokatunnilla, ei sitä varten tarvitse lähteä yöksi toiselle paikkakunnalle...

Ruokatunti, lenkki, lääkärikäynti, auton/moottoripyörän pesu ja huolto jossain tallilla, ylimääräinen työvuoro, harrastukset, mökilläkäynti vaikka päiväseltään.

Vierailija
770/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai AP nyt ymmärrät että jos miehesi haluaisi pettää sinua niin se onnistuisi vaikka ruokatunnilla, ei sitä varten tarvitse lähteä yöksi toiselle paikkakunnalle...

Ruokatunti, lenkki, lääkärikäynti, auton/moottoripyörän pesu ja huolto jossain tallilla, ylimääräinen työvuoro, harrastukset, mökilläkäynti vaikka päiväseltään.

Vähempikin riittää:

yhteydenpito eksän kanssa, chatti uusien tuttavuuksien kanssa, profiili Tinderissä, kontakti alastonsuomessa...

;-)

Vierailija
771/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä on palsta aina täynnä miehiä vinkumassa miten suomalaiset naiset ovat rumia , veemäisiä, paksuja feministejä kouvolatukkineen jotka eivät ymmärrä antaa ja yhtäkkiä kaikkien pikkujoulut ovat täynnä kiimaisia kuumia megabeibejä jonottamassa teidän hotellihuoneisiin…. Häh?

Vierailija
772/789 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täällä on palsta aina täynnä miehiä vinkumassa miten suomalaiset naiset ovat rumia , veemäisiä, paksuja feministejä kouvolatukkineen jotka eivät ymmärrä antaa ja yhtäkkiä kaikkien pikkujoulut ovat täynnä kiimaisia kuumia megabeibejä jonottamassa teidän hotellihuoneisiin…. Häh?

:-DD

Vierailija
773/789 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan mielellään saisikin jäädä yöksi jos menee johonki rientoihin vs tulee kompuroiden aamuyöllä kotiin mut herättäen :D

Ja en todellakaan lähtis hakemaan 6 vuotiaan kanssa keskellä yötä, mitä hemmettiä ap?

Vierailija
774/789 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin päästäisin lähtemään. Kyllä sen tietää mitä noissa bileissä tapahtuu kun viina virtaa ja estot poistuvat.

Vierailija
775/789 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saa mennä. Mikä on ap:n ongelma? Pikkujoulut mihin ei pääse vahtimaan toista? Hotelli? Pettäminen?.  Omalla miehellä on tulossa firmansa pikkujoulut, ja itse lähden silloin toiselle paikkakunnalle pikkujouluihin ja olen yötä hotellissa. Ja tämä on kummallekkin täysin ok. Kuulostaako tämä näinpäin nyt sitten yhtään sen kummallisemmalta?

Vierailija
776/789 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä käytäisiin vakava keskustelu siitä, että onko aivan pakko mennä tuollaisiin ryyppäjäisiin, etenkin nyt korona-aikana. Miksi on pakko jäädä yöksi? Miksi ei voi ottaa kimppataksia takaisin kotiin? Miksi ei voi ajaa itse ja olla juomatta itseään känniin? Onko meillä jotain menoa seuraavana päivänä, että mies ei voi sitten vain maata sohvalla krapulaa pois koko päivää?  

Nämä on jotenkin aina aika surkeita. Miksi se kotiintulo on muka joku autuaaksitekevä asia?

Mun yksi työkaveri aina kehui, että kyllä heilläkin käydään pikkujouluissa, mutta vain syömässä ja lähdetään heti sen jälkeen ja toimikin näin. Kehui, miten mies aina menee autolla ja tulee myös heti kotiin.

No, mun yksi kaveri on miehensä kanssa samassa työpaikassa ja kertoi, että joo kyllä: mies käy pikkujouluissa ja muissa juhlissa ottamassa sen alkumaljan, alkottoman tietysti ja häviää sen jälkeen. Meni pari vuotta, ennen kuin osasivat laskea, että toisen osaston Mimmi tekee saman.  Eli häipyvät yhdessä jonnekin moneksi tunniksi, minkä jälkeen sädekehä pään ympärillä autoillen kotiin. 

Mieluummin kuten meillä: mies menee, juhlii niin kuin juhlat on järjestetty, päättää ihan itse juoko kännit vai ei. Jos juo niin kyllä saa maata sohvalla krapulaa pois ne harvat kerrat, kun jonnekin tästä arjesta pääsee hauskaa pitämään. Mennään sitten toisen kerran kahdestaan ja mä joskus kaverien kanssa tietysti myös.

Vierailija
777/789 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei saisi mennä. Millon naiset oppii, että miehet nai joka tilaisuuden tullen? Siinä ei auta vaimot, ei vauvat, ei mitkään lapset. Riisukaa ne typerät lasit ja olkaa realistisia.

Jos kerran kaikki miehet haluavat joka tapauksessa pettää, niin mikä pointti on vahtia heitä kotona? Eikö realismia sitten ole leikkimättä, että kaikki on hyvin ja mies uskollinen, miltä nimenomaan kuulostaa tuollainen keinotekoisen uskollisuuden vaaliminen menojen kieltämisellä ja kotona vahtimisella?

Niin, eikö siinä ole ristiriitaa, että vaaditaan samanaikaisesti muilta realismia ja riisumaan ne vaaleanpunaiset lasit ja itse pidetään puolisoa kahlittuna patterin, ettei se vaan pääse reissuun, jossa pettää?

Mitä ristiriitaa? Ei puolisoa kahlita, menee jos menee. Tietoa on mitä tekemään. Tyhjä koti odottaa palatessaan. Jokainen tekee omat valintansa.

Vierailija
778/789 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin mieheni matkaan, ja lähtisin itse lapsen kanssa mukaan. Vietettäisi lapsen kanssa aikaa siellä, ja välillä käytäisi moikkaamassa miestä ja työkavereitaan. Mies voisi sitten ajoissa lähteä pikkujouluista varaamaamme yöpaikkaan perheen kanssa.

Ai että tässä on helmi! Toimii muillekin kun omalle miehelle, kyllä siinä koko pikkujoulukansan mieliala lässähtää, kun pikkurouva talaa rakkaudenhedelmän bilepaikkaan iskään moikkaamaan! Ja takuulla lähtisi mies ajoissa, ehkä joka ekalla moikkauskerralla.

Tänä vuonna menen itse ja ens vuodeksi ehdotan, että voitaisko perustaa vaimorinki, eli vuorotellen käydään muistuttamassa perheestä siellä juhlapaikalla. Voi olla, että lopettavat koko bailungit.

Tosin mulla tää on ihan uhraus, kun olen jo sopinut muuta omaa menoa miehen pikkujoulupäivälle ja lapsikin on 16 v,  että en tiedä, millä sen lahjon mukaan isää perhearvoista muistuttamaan.

Vierailija
779/789 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kyllä. Näissä on kyse sovituista panoista ja pitkäkestoisesta pettämisestä, ei satunnaisesta lapasesta lähteneestä kännipanosta.

Vierailija
780/789 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin saa mennä. Mikä on ap:n ongelma? Pikkujoulut mihin ei pääse vahtimaan toista? Hotelli? Pettäminen?.  Omalla miehellä on tulossa firmansa pikkujoulut, ja itse lähden silloin toiselle paikkakunnalle pikkujouluihin ja olen yötä hotellissa. Ja tämä on kummallekkin täysin ok. Kuulostaako tämä näinpäin nyt sitten yhtään sen kummallisemmalta?

Onko sulla 6-vuotias siellä omissa pikkujouluissa mukana vai jätätkö hotellihuoneeseen siksi ajaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi