Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Vierailija kirjoitti:
Ei nää tämän ohjelman rikkaat todellakaan mitään rikkaita ole. Normaaleja suht. toimeentulevia ehkä. Olisi mielenkiintoista nähdä todellinen ero, millaisia löytyisi vaikka Englannista.
rich house poor house-jaksoja löytyy youtubesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon teikäläisillä menee yleensä viikossa ruokaan ja paljonko teitä on kotitaloudessa?
Meitä on kaksi ja viikossa menee (pidän exceliä) ruokaan 40-60€. Kuulostaa aika kovalta summalta, kun Markku sanoi että viidellä hengellä menee 600€ viikossa ruokaan. Tuo viikkobudjetti on kyllä jotenkin pakosti laskettu niin, että kaikki vuoden tulot ja menot laskettu yhteen - eli ei reaaliaikainen ja tarkka.
Itsellä nettotulot 5.600€, mutta seuraan perhanan tarkkaan mihin ne rahat laitetaan.
IHMISET OVAT ERILAISIA !
Mulla on ystävä, joka on kotoisin maalta.
Todella tarkkaa ostaa ruuat. Ei höttöä vaan kunnon ruokaa, luomua, riistaa.Jos sinä olet varakas ja ostat jotain kuivattuja linssejä, osta. Se ei tarkoita joku muu ei halua panostaa raaka-aineisiin ja makuun.
Mitä vikaa linsseissä on??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkoa oli kommunikointi pariskunnan kesken kun yhteistä kieltä ei ollut,jotenkin oksettavaa touhua.
Markku antaa katon ja ruoan neljälle ihmiselle. Lisäksi Mali pitää Markkua hyvänä. Ja varmaan myös Markku Malia. Kaikki voittaa.
No eihän anna. Heillähän oli siivousfirma, missä koko perhe oli töissä. Ihan itse rahansa tienaavat.
Onneksi meillä Suomessa naiset kouluttautuu ja tienaa rahansa ihan itse, ettei tarvitse alistua tuollaisiin tekoihin mihin nuo thaikut..
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä Suomessa naiset kouluttautuu ja tienaa rahansa ihan itse, ettei tarvitse alistua tuollaisiin tekoihin mihin nuo thaikut..
Sanos muuta
Tuli tästä jaksosta mieleen kun meillä kävi aikanaan lapsuudenkodissa siivoamassa joku tuollainen, olikohan kiinalainen vai thaimaalainen. Oli kyllä kunnon varas ja todella töykeä.
Tuota minä en vaan ymmärrä. Se Anne siinä alussa kehua retosteli , että on tehnyt paljon töitä ja on kyllä ollut rahaa. Nyt sitten ollut ilman rahaa 20 vuotta, eli nelikymppisestä saakka ollut yhteiskunnan elätti.( siinä ystävä kertoi ,että nyt on 60v. )
Laiska se on , varmaan olisi voinut tehdä jotain työtä, muttei kelpaa se mihin pystyisi, kuvottavaa.
Ja , koska kehui että rahaa on ollut ja varakkaita siippoja, on tainnut mennä eurot kurkusta alas ! Ei edes ole pysynyt itse hankkimaan huonekalujaan , kertoi , että kaikki on saatua.
Näitä löytyy, minne helekuttiin ne tuhlaa ne rahansa. Itse olen tavallinen duunari ollut, mut oli minulla jo kuuskymppisenä ykköskoti ja kakkoskoti ja tilejä. ym ym.
Rakastan kotiruokaa, jota voi helposti tehdä itse, se on vieläpä edullista loheineen ja avokadoineen.
Vierailija kirjoitti:
Tuota minä en vaan ymmärrä. Se Anne siinä alussa kehua retosteli , että on tehnyt paljon töitä ja on kyllä ollut rahaa. Nyt sitten ollut ilman rahaa 20 vuotta, eli nelikymppisestä saakka ollut yhteiskunnan elätti.( siinä ystävä kertoi ,että nyt on 60v. )
Laiska se on , varmaan olisi voinut tehdä jotain työtä, muttei kelpaa se mihin pystyisi, kuvottavaa.
Ja , koska kehui että rahaa on ollut ja varakkaita siippoja, on tainnut mennä eurot kurkusta alas ! Ei edes ole pysynyt itse hankkimaan huonekalujaan , kertoi , että kaikki on saatua.Näitä löytyy, minne helekuttiin ne tuhlaa ne rahansa. Itse olen tavallinen duunari ollut, mut oli minulla jo kuuskymppisenä ykköskoti ja kakkoskoti ja tilejä. ym ym.
Rakastan kotiruokaa, jota voi helposti tehdä itse, se on vieläpä edullista loheineen ja avokadoineen.
Mitä saat siitä että valehtelet netissä? :D Ei yli 60 vuotiaat täällä kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Suomesta rikkaat jo loppuneet kun vaurauttaan oli nyt esittelemässä Kivikon perin vaatimattoman vuokrakänpän siivousalan yrittäjä.
Voi tätä myötähäpeän määrää kun tuiki tavalliset ihmiset haluavat tulla esiintymään formaattiin rikkaana.
Tuiki tavallinen ihminen pitää siis säästössä 300.000 euroa myymästään asunnosta, odottaen sopivaa ostohetkeä asuntojen hintojen mahdollisesti laskiessa ja ostaa 150.000 euron auton? Voin kertoa, ettei kyseessä ole tuiki tavallinen, vaan rikkaimpaan 10% kuuluva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mua jotenkin etoo noi tuontivaimot
Se on tuo thaimaa/filpparinaisten kuuliaisuus ja palvelualttius mitä suomiukkoa kiinnostaa. Itelle tulee aina vähän pedovibat kun valittu neiti joka puolet pienempi kooltaan :/
Kommenttisi halveksii ja väheksyy thaimaalaisten naisten moraalia ja älyä.
Itse tunnen tällaisen pariskunnan, ja tämän 40 vuotta vaimoaan vanhemman miehen kommentti thaivaimosta oli jotenkin tähän suuntaan:"heillä on erilainen kulttuuri, vaimo kyselee jatkuvasti mitä haluat, tuonko mm. kaljaa jääkaapista jne.".
Ai kun tunnet "tällaisen" pariskunnan, määrittelet kaikki thai/suomi pariskunnat sen mukaan. Ulostulollasi et todistanut muuta kuin oman tyhmyytesi ja siitä kumpuavan äärimmäisen ennakkoluuloisuuden ja ahdasmielisyyden, varmasti myös oman elämäsi köyhyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tuo thaimaa/filpparinaisten kuuliaisuus ja palvelualttius mitä suomiukkoa kiinnostaa. Itelle tulee aina vähän pedovibat kun valittu neiti joka puolet pienempi kooltaan :/
Pilailet varmaan, mutta lähipiirissä on yksi tällainen ukkeli (jolla taas on kaverina MONTA samantyyppistä paria). Naiset ovat hiljaa, puhuvat kun kysytään/sanotaan. Tekevät ruoat, käyvät töissä, siivoavat ja hoitavat lapsia- mies joko työtön makoilija, tai jonkin sortin duunari jolla takana monta epäonnistunutta suhdetta suomalaisten kanssa. Ei se ole mikään salaisuus, että köyhistä maista naiset tulevat mielellään tänne, eikä se ole heidän vikansakaan jos haluavat lapsilleen parempaa tulevaisuutta. Hehän lähettävät rahaa kotimaahansa suvulleen myös, mikä on arvostettavaa.
Ompa jännä, että lähipiirissäsi ja sitä kautta tuttavapiirissäsi on noin paljon ulkomaalaisten kanssa suhteessa olevia ihmisiä, joita halveksit ja joiden elämän ja puheet tunnet hyvin. Me, jotka tiedämme oikeasti asioista, tiedämme etteivät thaimaalaiset naiset katso kuvailemasi kaltaista makoilijaa kauaa. Heillä on temperamenttia, kanttia ja sisua lempata huono puoliso ja sen vuoksi he usein avioituvatkin ulkomaalaisten kanssa, koska thaimiehissä on kuvailemasi kaltaisia ukkeleita enemmän. Itse en tunne kuin pari thaimaalaista naista, jotka ovat suomalaisten miesten kanssa kimpassa, mutta heidän kauttaan olen oppinut kulttuurista enemmänkin.
Tuo vihjailu siitä, että naiset tulisivat yleisesti köyhistä maista tänne ja alistuisivat huonoon suhteeseen, on täyttä tietämättömyyttä ja rasistista, ulkomaalaista naisia halveksuvaa. Sitä sopii miettiä, mistä tuollainen katkeruus ja pahuus kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen tällaisen pariskunnan, ja tämän 40 vuotta vaimoaan vanhemman miehen kommentti thaivaimosta oli jotenkin tähän suuntaan:"heillä on erilainen kulttuuri, vaimo kyselee jatkuvasti mitä haluat, tuonko mm. kaljaa jääkaapista jne.".
Siihen kulttuuriin kuuluu luonnostaan miehen miellyttäminen ja hänen toiveensa toteuttaminen eikä tässä ole mitään väärää!!! He tekevät sen oma-alotteisesti ja mielellään. Tämä ei suomisotanorsut ymmärrä. Enkä ymmärrä heitä miehiä jotka näitä suominorsuja katselevat päivääkään.
M55
Kommenttisi on osittain totta, vaikka onkin provoileva. Thaimaalaiseen ja joidenkin muiden aasialaisten maiden kulttuuriin kuuluu, että parisuhteessa kumpikin miettii, miten voi miellyttää toista ja mitä voi hänelle antaa suhteessa. Länsimaiseen kulttuuriin kuuluu enemmän sen miettiminen, mitä odotan ja saan suhteelta ja saanko yhtä paljon tai enemmän kuin annan ja uhraudun suhteen vuoksi. Sinänsä hassua, koska olemme kristillisyyden sävyttämä maa ja Raamatun ohje parisuhteeseen kuuluu "toinen toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa", mikä toteutuu paremmin joissakin aasialaisissa kulttuureissa. Kun thaimaalainen nainen avioituu ulkomaille, hän odottaa että häntä kohdellaan kuin kuningatarta, silloin hän kohtelee miestään kuin kuningasta. Jos tämä ei toteudu, thaivaimo lähtee ja heitä on Suomessa aika paljon. Aivan samoin kuin lähi-idän miehiä, jotka ovat avioituneet suomalaisten naisten kanssa ja sitten eronneet. Heillä on oman kulttuurinsa mukaiset odotukset, jotka eivät länsimaassa helpolla toteudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko toi Maltsussa asuva juoppomummo. Rempseä ja mukava mutta naamasta näkyi että viinamäen naisia
Voihan tuo vähän märästäkin tykätä, mutta miellyttävän ja mukavan oloinen supliikkipersoona. Ilmankos on myyntityötä tehnyt.
Minusta hän ei vaikuttanut miellyttävältä, vaan sellaiselta, joka yrittää esittää miellyttävää. Jäi mieleen kun siinä lopussakin puhui pelkästään sille miehelle, ei vilkaissutkaan naiseen päin, vaikka tämä oli paikalla. Kommentoikin jotain että Mali oli vaan hiljaa, mutta Markun kanssa me tultiin hyvin juttuun. Ilkeys paistaa tuollaisissa tilanteissa.
Markku puhui vaimolleen englantia. Ehkä Annen englanti ei ole terässään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun tunnet "tällaisen" pariskunnan, määrittelet kaikki thai/suomi pariskunnat sen mukaan. Ulostulollasi et todistanut muuta kuin oman tyhmyytesi ja siitä kumpuavan äärimmäisen ennakkoluuloisuuden ja ahdasmielisyyden, varmasti myös oman elämäsi köyhyyden.
Siis se kertoo minun ennakkoluuloista, tyhmyydestä ja ahdasmielisyydestä, että kerroin yhden esimerkin tosielämästä? Et kyllä ole terve!
Tämä vanhempi mies kertoi itse, miksi thaivaimo on suomalaista parempi. Tämän tosiasian kertominen ei kyllä kerro minusta mitään. Ikävä kyllä tuollaisia hyväksikäyttö suhteita on, ja sinusta nekin ovat ilmeisesti ihan ok?
Thainaisia ottaa ne miehet joita ei suomalaiset naiset huoli. En tiedä yhtäkään järkevää, komeaa ja menestynyttä miestä joka olisi prostituoidun tuonut Suomeen ja sen kanssa eläisi
Vierailija kirjoitti:
Thainaisia ottaa ne miehet joita ei suomalaiset naiset huoli. En tiedä yhtäkään järkevää, komeaa ja menestynyttä miestä joka olisi prostituoidun tuonut Suomeen ja sen kanssa eläisi
Edes tuo miljonääri Markku?
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä kaikki Suomeen tulevat thaivaimot ovat prostituoituja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes tuo miljonääri Markku?
Komea? 😂
Aika lailla raha puhuu näiden thaivaimojen kanssa kuitenkin.
IHMISET OVAT ERILAISIA !
Mulla on ystävä, joka on kotoisin maalta.
Todella tarkkaa ostaa ruuat. Ei höttöä vaan kunnon ruokaa, luomua, riistaa.
Jos sinä olet varakas ja ostat jotain kuivattuja linssejä, osta. Se ei tarkoita joku muu ei halua panostaa raaka-aineisiin ja makuun.