Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official

Vierailija
01.12.2021 |

Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…

Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.

Kommentit (4342)

Vierailija
3901/4342 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thainaisia ottaa ne miehet joita ei suomalaiset naiset huoli. En tiedä yhtäkään järkevää, komeaa ja menestynyttä miestä joka olisi prostituoidun tuonut Suomeen ja sen kanssa eläisi

Sun mielestä kaikki Suomeen tulevat thaivaimot ovat prostituoituja.

En mä nyt noin rumasti kenestäkään puhuisi, mutta onhan tuossa vinha perä.. Mä tunnen muutamia thaivaimon ottaneita ja kyllähän niissä miehissä on yleisesti jotain turn off.

Mikä näissä on myös positiivista, että ovat tehneet sopimuksen tarkkaankin, että mitä liittoon kuuluu ja mitä ei.

Sukulaismies otti thaimorsion, kun suomalaiset hoitajat tulee niin kalliiksi. Hän tarvitsee hoitajaa ja sieltähän niitä sai. Ihan nätin nuoren naisen otti. Ei seksiä. Nainen hoitaa kodin ja ukon mahdollisimman hyvin ja pitkään. Mies sitten taas maksaa naisen ylläpidon, koulutuksen... Jättää pienen perinnönkin, josta lapset eivät isosti ilostuneet.

Yhdet kyllä menivät ihan rakkaudesta naimisiin. He ovat hellusia keskenään. Nainen on ollut nyt suomessa kymmenisen vuotta. Hän on opiskellut lähihoitajaksi, työskennellyt alalla, oppinut kielen. Pitää kodin tiptop ja on erittäin vieraanvarainen jne. Ensi vuoden aikana hänellä on suunnitelmissa sairaanhoitajan opinnot. Ei edellisen elämän lapsia, eikä muita elätettäviä.

Tässä vain nämä pari liittoa, joissa olen arjessa enemmänkin tekemisissä. Ne muut sitten taas vaikuttavat semmoisilta perinteisiltä. Tavallaan mikäs siinä jos toimii. En mä voi ainakaan halveksua ihmisiä sen takia, että ne ovat yhdessä eri päämäärien takia kuin mä pariutuisin.

Vierailija
3902/4342 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ennakkoluuloista puhetta thai- naisista. Olen ollut pitkään avioliitossa ulkomaalaisen miehen kanssa. Jotkut ystävät varoittelivat, että sehän vain haluaa Suomeen, korkeamman elintason perään.

Niin halusikin, mutta minun vuokseni. Nyt meillä on perhe, lapset, yritys, joka on työllistänyt minun sukulaisianikin ja vaurastuttanut meidät. Miehen kulttuuriin kuuluu, että perhe pitää yhtä ja perheeseen kuuluvat paitsi omat myös puolison sukulaiset.

Minulla ei ole mitään ul-ko-maa-lai-sia puolisoita vastaan. Kunhan opettelevat suomen kielen, hakeutuvat täällä töihin ja osallistuvat yhteiskuntaan täysipainoisesti kaikin tavoin.

Tämän jakson Mali puhui aika huonosti suomea, tai sitten oli arka puhumaan kameroiden edessä. Kannattaisi kuitenkin, koska Markun englanti oli aivan hirveää. Ei siis kunnollista yhteistä kieltä lainkaan. Tämä taitaa olla aika yleistä seka-avioliitoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/4342 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ennakkoluuloista puhetta thai- naisista. Olen ollut pitkään avioliitossa ulkomaalaisen miehen kanssa. Jotkut ystävät varoittelivat, että sehän vain haluaa Suomeen, korkeamman elintason perään.

Niin halusikin, mutta minun vuokseni. Nyt meillä on perhe, lapset, yritys, joka on työllistänyt minun sukulaisianikin ja vaurastuttanut meidät. Miehen kulttuuriin kuuluu, että perhe pitää yhtä ja perheeseen kuuluvat paitsi omat myös puolison sukulaiset.

Sopii varmasti hyvin tuollainen elämä, jos ei kykene olemaan päivääkään yksin. Ollaan naimisissa käytännössä koko suvun Kanssa. Ei mitään itsenäisyyttä. Tarve näyttää muille kuinka ottaa jonku ei suomalaisen.. Oksettaa

Sä veit nyt asian todella pitkälle omassa päässäs. Yhteiset duunit eivät tarkoita, että ollaan 24/7 yhdessä, eikä edes vaikka asuttaisiin yhdessä. :D

Me ollaan ihan suomalainen perhe ja tähän perheeseen kuuluu lasten lisäksi myös kummankin vanhemmat ja sisarukset perheineen. Asutaan lähellä toisiamme ja nähdään paljon. Ja silti kullakin on omat juttunsa ja itsenäisyytensä.

Yöki sinä vaan. Toivottavasti et joudu viettämään elämääsi kokonaan yksin.

Ohis

Vierailija
3904/4342 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nettotulot 4200e - ja kuukausittain menee jatkuvasti ruokiin+ muihin keittiötavikkeisiin ja hygieniatuotteisiin 260e. Se tekee n 65e. Mielestämme eletään ihan herroiksi. Meitä on 2 aikuista. Syömme todella terveellisesti, juureksia, täysjyväleipää, kanaa, munia, beceliä, lohta, avokadoa, oliiviöljyä, mustikoita, hiukan yrttejä, jonkun verran hedelmiä, pastaa, soijaa, linssejä, maksapihvejä harvoin , kahvileipää ym ym. . Perus vitamiineja myös käytämme ja kalaöljyä , silloin ,jos ei syödä lohta. Kahvia ja teetä juomme, eilen leivon satsin joulutorttuja ,, ei alkoholia eikä tupakkaa käytetä. Suklaata ostetaan.

Kaikki ruuat teen itse, vaikken pidäkään keittiöhommista. Siksi teenkin suuria määriä kerralla. Ei ole vaikeaa.

Olemme reippaita ulkoilevia hoikkia 67 vuotiaita ja aina ostamme , mitä mieli tekee. Koskaan emme ole heittäneet ruokaa hukkaan.

Eli henkilöä kohden noin 30 euroa viikko ja reilu 4 euroa päivässä. Kyllähän tuolla 4 eurolla elellään herroiksi, ainakin puheissa!

Eihän tuossa sarjassa viikkoa olla toisen budjetilla.

Vierailija
3905/4342 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näissä puhutaan ihan mitä sattuu? Annen tilanne oli ollut huono ensin kymmenen vuotta, sitten kakskymmentä vuotta. Ihan sama Markun firman kanssa. Ystävä sanoi että nykyinen firma on ollut pystyssä 20 vuotta. Itse Markku sanoi 10 vuotta.

Vierailija
3906/4342 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan jaksossa, kun kampaaja sanoi kameralle jotenkin että "Ei ole totuttu yleensä katsomaan näin tarkasti kaupassa hintoja", niin oli ihana, kun poika sanoi: "Niin, mutta se on hyvä oppia!".

Vierailija
3907/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevää kun Liebermanien kodin suurista verhottomista ikkunoista  olkkarista/keittiöstä näkee suoraan naapurin etuovelle. Aivan liki siinä.

Vierailija
3908/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että tämän viikon jakso ei ole parasta pr:ää Volvolle. 

Vierailija
3909/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liebermanin rouvasta jäi outo vaikutelma, kun sanoi ettei tykkää eläimistä, mutta kuitenkin heillä on koira. Onko koira hankittu vain Instagramia varten?

Vierailija
3910/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa taas

Vierailija
3911/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo daniel<3

Vierailija
3912/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien perheen pariskunta elää terveellisesti

Vierailija
3913/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoinen valinta tämä Espoon pariskunta rivitalossa josta näkyy viereinen kämppä, nainen puhuu jostain muutaman tonnin maksaneista keittiön valoratkaisuista. En laskisi heitä mitenkään erityisen varakkaiksi

Vierailija
3914/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK käynyt toiminimellä toimiva menestyjä 😄 tämä Liberman rouva.

Yrityksen suurin hankinta 4000 Apple.

Vierailija
3915/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla köyhällä on uudempi auto kuin mulla, vaikka tuloni ovat yli 100k vuodessa.

Vierailija
3916/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin heti huomiota, että äiti maksaa auton käyttömaksuja. Ite en ainakaan saa minkään sortin avustuksia omilta vanhemmiltani, ja köyhä oon.

Vierailija
3917/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AMK käynyt toiminimellä toimiva menestyjä 😄 tämä Liberman rouva.

Yrityksen suurin hankinta 4000 Apple.

Mistä erottaa oikeasti rikkaan ja vastaikään menestyneen, mut ei todella rikkaan?

Hintojen luettelemisesta. 😂 nolo nainen.

Vierailija
3918/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt kyllä haise raha vaan luottokortti tapissa.

Vierailija
3919/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä koti noilla rikkailla. Etenkin keittiö oli hajuton, väritön ja todella tylsä.  Kodissa ei mitään tauluja, ainoastaan noita äklöjä "Live, Love and Laugh"-juttuja.

Vierailija
3920/4342 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi rikkaitten koti 😄 Omakin omistusasunto on prameampi. Vissiin tuo on pk-seudulla jotain luksusta. Huutonaurua 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi